Ved ti uz bolo povedane, ze ak nechyti svetla na krizovatke Vajnorska/Stara Vajnorska, tak to jednoducho nema sancu stihnut... Co je na tom nepochopitelne? ?
Áno, lebo vodič si povie že naštve nejakeho Andreasa tak just pôjde s meškaním... ?
Aj keď sú električky naprejsnejší druh dopravy v BA momentálne, nemôžeš sa spoliehať na to, že pôjdu presne na 0 celý čas... Keď pravidene meškávajú daj podnet na prešetrenie jazdnej doby...
Tak budeš musieť buďto hľadať inú prácu, alebo požiadať RegioJet o posunutie vlaku mimo takt na neskoršie, alebo požiadať svojho zamestnávateľ, aby ste začínali aj končili o päť minút skôr.
2. K septembru 2011 nastalo administratívne zrušenie autobusovej vozovne Krasňany a stým súvisiace presúvanie vozidiel medzi prevádzkami (napr. všetky vozidlá na CNG išli na "druhú kolónu" - vozovňu Trnávka sever = Jurajov Dvor)..
Niekto na divízií autobusy potom rozhodol, že na rozdiel od dovtedajšej dlhoročnej praxe sa po preradení vozidla nezmení jeho evidenčné číslo úplne, ale ostane pôvodné a zaňho sa dolepí piata číslica podľa prevádzky, kde dané vozidlo skončilo (1 - tzv. "prvá kolóna - voz. Trnávka a 2 - Jurajov Dvor (2. kolóna).. Ako to už v DPB býva, toto piate číslo sa začalo lepiť nie len na preradené vozy (ale ani zďaleka nie všetky), ale aj na vozy ktoré ostali na svojej prevádzke.. pričom petržalským vozidlám sa toto vyhlo...
Po čase sa s dolepovaním 5tej číslice chvalabohu prestalo...
Pozeral som sa na fotky co som spravil toto leto, a mam nejake otazky...
1. Preco mali vozy T3M-CS a nejake T3Gky otocene polzberace?
2. Preco maju nejaky vozy extra cislo na konci ich evidencnych cisiel? Ako voz 1637, pre nejaky dovod je 16372.
Áno, to je pravda. Jediná výnimka bol jún 2012, keď niekto vymyslel že 2xT3P sa bude dávať iba na nepárne poradia linky č.4, asi preto že nepárne poradia boli vtedy vo všeobecnosti dlhšie služby (od otvorenia tunela je nový grafikon). Našťastie tento výmysel skončil 1.7.2012.
Lebo je novy, to je tunajsia logika. Ak zamestnavam 1000 ludi (= vytvaram dopyt po doprave pre 1000 ludi) tam kde sa ludia zamestnavaju uz dlho (geograficky), mam dopravu uplne zadarmo. Ak zamestanavam 200 ludi niekde kde doteraz nerobil nikto, mam si MHD platit. Co tam potom ze som postavil infrastrukturu a zamestnal 200 ludi, dovolil som si to spravit tam kde doteraz nic nebolo a vsetci vieme ze mesto ma MHD dotovat len tam kde jazdila pred 30 rokmi. Rozsirovanie siete z mestskych prostriedkov je nevhodne!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
on-line