Čítam tu tie niektoré vaše príspevky od niektorých ľudí ohľadom 61,63 a 96.
Rozum sa mi zastáva,prepáčte. Mám pocit,že nie ste ani rodený Bratislavčania, po niektorí.
Nechcem sa vás dotknúť ale skrátenie 61 a 96 je blbosť a to sa pridávam k väčšine.
Akurát naozaj nechápem,že linka 61 musí zachádzať k Avionu lebo je evidentné,že tá linka už nie je priamou linkou na Letisko. Kvôli pracujúcim a nakupujúcim ľuďom? Mne nikdy nerobilo problém sa aj prejsť, som na nákupoch nie v zhone. ?
mne ide o to že tá technológia ktorú EmTest používa je trochu stará a nezaslúži si tú cenu (samotné PDAčka sú nadcenené) keby mali Android Telefón s RFID a vyrobené aplikácie špeciálne na tento účel tak by mali revízori aj ľahšie vačky (350g je hmotnosť tej ich čítačky) a takto by mohla byť nižšia a aj DP by ušetril. avšak by to asi menej vydržalo keďže revízori ich veľmi radi hádžu o zem ?
61 Hl. Stanica - Avino intervaly by mali ostať, lebo v špičke chodí nabitá kvôli školám na Ivanskej A Administratíve a obchodom čo začínajú pri Avione, v sedle 20 minút interval je dobrý na preklad s 39, poobede a večer nakupujúci v Avione.. nehovoriac o potrebnej kapacite v úseku Nám. F.- Liszta - Trnavská, kde síce chodí aj 204 a 63, no každá s iným intervalom...
Nevidím problém. Jedna linka 61 stanica a avion s redsim intervalom a linka 161 stanica letisko. Cez intervalu, viazaná na konkrétne prílety a odlety..superexpres s 2 zastávkami. Tých odletov zas až tak vela z ba nie je.
Ak odmyslime ze novy terminal skutocne bol potrebny (a keby ho nepostavili, dnes kydas ze odtial nikto nelieta aj pre zastaraly terminal), treba hlavne spomenut ze tebou vysnivanu linku svojho casu letisko dotovalo a nevyuzival to skoro nikto, preto bola zrusena.
Este sa tak zamysli kolko ludi vozi ta linka SL do Viedne a kolko by vozila ta na BTS. To je taky drobny detail, ktory ti "jemne" upravi ekonomicke vysledky. Keby to bolo take terno tak uz to davno niekto jazdi.
http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0091-2fcf.pdf čo na tej čítačke toľko stojí bežná cena handheld zariadenia na ktorého báze je tá čítačka je za cenu cca 700 - 800 € EMTREST nám tu dodáva za 1699,-€ chápem SW HW atď ale technológii nám dodali dosť a adekvátna cena za takéto zariadenie by mala byť podľa mňa o 300 € nižšia čo vy na to ?
ja si myslim ze s Avionom by sa dalo diskutovat na temu obratiska...
najma, kde
- IKEA je pomerne korektne spolocnost a dba na prostredie a i ine formy dopravy ako automobilovu...
- mat na linkach na transparentoch "Avion shopping park" namiesto letisko je predsalen forma reklamy, a centra to vedia...
a pokojne by stalo za zvazenie jednu z liniek ukoncit dalej na Galvaniho...
pred bratislavskymi taxikarmi varuju uz viacere turisticke stranky...
takze neochota pouzit taxik je nie len z financnych dovodov, ale aj bezpecnostnych!
v pochybnych krajinach ako slovensko je lepsie pouzit verejnu dopravu ako taxik, a ja aj tak vzdy robim...
len zial som zistil, ze mnohe krajiny o ktorych by si clovek myslel ze su pochybnejsie ako slovensko, tak v skutocnosti nie su... velmi smutne...
mozno by si sa divil co vsetko zvazuju letecke spolocnosti ked sa rozhoduju odkial budu lietat...
napriklad staznosti pasazierov, ze boli totalne zmateny, zufaly, nevedeli ako sa dostat z letiska a nakoniec ich taxikar obral o 50eur a pritom sa bali o zivot... to dost zavazi...
Ak by si skrátil 61 a 96 po Avion, kde by sa točili? To obratisko nepoberie ďalšie dve linky a na otočku tam jazdiť nemôžu, lebo na Hlavnej stanici nie je dosť miesta na prestávkovanie 61-ky a na Prokofievovej zasa myslím nie je sociálka.
A ľudia z Pestovateľskej a Fatrún by sa náramne potešili, že musia šlapať na spoj až k Avionu. Čiže zasa by pár ľudí presadlo do áut.
vsak ja sa len pyta, ci Bratislavcania necestuju na letisko...
ak ano, tak preco by linka nemohla byt ciastocne dotovana Bratislavou?
ked teda turista = nas uhlavny nepriatel a skodca, a ani cent mu nedarovat...
Neviem ale asi vela ludi sem neleti kvoli tomu ze Bratislava ma dost zle pripojenie. Aj ja som pred nedavnom letel do Frankfurtu a tiez som letel z Viedne...
Medzičasom už nainštalovali aj elektronické informačné tabule na prestupnom termináli v Senci. Zastávkové sú ako LED-panely v MHD BA, takže dosť dobre to vyzerá, v hornej časti displeja je uvedená spol. Slovak Lines s logom, ako je to zvyklé, nižšie asi v 6-tich či 8-mich riadkoch sú teda dosť husto napísané odchody jednotlivých spojov jednotlivých liniek (malé a tenšie písmená, takže starší to moc nemusia vidieť) ? Mohli by dať tam skôr menej spojov, ale väčšími písmenami...
Inak hučia, akoby boli klímy.
Centrálna tabuľa pred staničnou budovou je podľa mňa trošku malá, a už je to na štýl oranžových elektronických písmen.
Na zadnej časti tabule boli uvedené odchody normálne, na prednej časti nejako vynechané pri niektorých spojoch...
Na displejoch na nástupištiach a ani na centrálnej tabuli však nie sú zatiaľ uvedené pri spojoch čísla nástupíšť, navyše centrálny čas mešká 2 min (teda oproti presného času na žel. stanici). ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Salomon
Rozum sa mi zastáva,prepáčte. Mám pocit,že nie ste ani rodený Bratislavčania, po niektorí.
Nechcem sa vás dotknúť ale skrátenie 61 a 96 je blbosť a to sa pridávam k väčšine.
Akurát naozaj nechápem,že linka 61 musí zachádzať k Avionu lebo je evidentné,že tá linka už nie je priamou linkou na Letisko. Kvôli pracujúcim a nakupujúcim ľuďom? Mne nikdy nerobilo problém sa aj prejsť, som na nákupoch nie v zhone. ?