Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #193452:
Kto je PHAROS? Teraz čo sú investori chcú minimalizovať komunikácie a parkoviská, pešiu, cyklistickú dopravu a MHD do ich územia neplánujú riešiť vôbec. Keď tam prídu prevádzky (Albero, Sconto, Hobby market, Decathlon a ďalší) tak tí sa investorom za to isto "poďakujú..."
Reakcia na: gejza #193455:
napodobne
Reakcia na: trolejbus6207 #193454:
to mu nestačila tá nelegálna ubytovňa ??? ... no aspoň viem, kde nebudem chodiť ....
Reakcia na: Technopol #193448:
ked pozeram, ako su tam navrhnute dopravne toky, tak to je nonsens, uz teraz preplnene cesty sa este viac upchaju, riesenie hodne majitela projektu - sudruha S. z StB... ☠
Reakcia na: gejza #193452:
Avion aspoň zafinancoval SCC s prechodom pre chodcov cez Galvaniho ul.takze už je to lepšie dostupné. Ešte by sa dala zriadiť zastávka pri odbočke ku Kike pre L65. Keby sa chcelo. No neviem či je tam vôbec chodník vybudovaný.
Reakcia na: Valec #193449:
len dúfam, že si PHAROS to predĺženie lniky 63 zafinancuje .... alebo sa zvysoka vyse..e na zamestancov a zákazníkov jazdiacich MHD tak ako to spravila KIKA s HORNBACH-om a majiteľmi okolitých administratívnych budov ....
Reakcia na: 810zssk #193450:
práve pointa je v tom hardwarovom riešení, SW bolo doteraz
Reakcia na: Valec #193447:
Neda sa ten SAM modul nahradit niecim softwarovym?
Reakcia na: Technopol #193448:
Vidíš na tých obrázkoch niekde zakreslenú električku alebo trolejbus? ?
Podľa omálovánok na tomu linku má Pharos zazmluvnený predaj len troch objektov, cestné komunikácie sa budujú len v minimálnom rozsahu, pešie a cyklistické napojenie na okolie tam nebude žiadne, objekty A a B majú byť MHD obsluhované zo strany zásobovania... takže s výnimkou otváracieho víkendu obsluha bohate postačí predĺžením L63 z Avionu.
Pri letisku netreba zabúdať na Pharos, ktorý sa už začal stavať a rovno teda vymyslieť novu obsluhu celej tejto oblasti vrátane električiek a trolejbusov. V akom stave je projekt predĺženia električiek popod/ponad železnicu k letisku ?
http://www.pharospark.sk/sk/content/urbanisticky-koncept
Reakcia na: Roberto #193445:
Však ti vravím... navrhni vlastnú čítačku, aby dokázala komunikovať so všetkými súčasnými kartami a ponúkni to DPB.

By ma zaujímalo, kam v takom Android telefóne narveš napr. sloty pre SAM moduly.
Čítam tu tie niektoré vaše príspevky od niektorých ľudí ohľadom 61,63 a 96.
Rozum sa mi zastáva,prepáčte. Mám pocit,že nie ste ani rodený Bratislavčania, po niektorí.
Nechcem sa vás dotknúť ale skrátenie 61 a 96 je blbosť a to sa pridávam k väčšine.
Akurát naozaj nechápem,že linka 61 musí zachádzať k Avionu lebo je evidentné,že tá linka už nie je priamou linkou na Letisko. Kvôli pracujúcim a nakupujúcim ľuďom? Mne nikdy nerobilo problém sa aj prejsť, som na nákupoch nie v zhone. ?
Reakcia na: Valec #193442:
mne ide o to že tá technológia ktorú EmTest používa je trochu stará a nezaslúži si tú cenu (samotné PDAčka sú nadcenené) keby mali Android Telefón s RFID a vyrobené aplikácie špeciálne na tento účel tak by mali revízori aj ľahšie vačky (350g je hmotnosť tej ich čítačky) a takto by mohla byť nižšia a aj DP by ušetril. avšak by to asi menej vydržalo keďže revízori ich veľmi radi hádžu o zem ?
Reakcia na: Ike #193443:
61 Hl. Stanica - Avino intervaly by mali ostať, lebo v špičke chodí nabitá kvôli školám na Ivanskej A Administratíve a obchodom čo začínajú pri Avione, v sedle 20 minút interval je dobrý na preklad s 39, poobede a večer nakupujúci v Avione.. nehovoriac o potrebnej kapacite v úseku Nám. F.- Liszta - Trnavská, kde síce chodí aj 204 a 63, no každá s iným intervalom...
Nevidím problém. Jedna linka 61 stanica a avion s redsim intervalom a linka 161 stanica letisko. Cez intervalu, viazaná na konkrétne prílety a odlety..superexpres s 2 zastávkami. Tých odletov zas až tak vela z ba nie je.
Reakcia na: Roberto #193437:
Vyrob také zariadenia, naceň ich a daj DP cenovú ponuku... a možno sa začne používať RobertoTrest.
Portal Tunela (od nabrezia) pekne zateka..je tam paradna mlaka a doslova tam prsi ? Dalsia odstavka a dalsich par milionov? ? ?
Reakcia na: eripmav #193430:
Je rozdiel medzi dopravou vo verejnom zaujme a expresom len pre obsluhu letiska.

Nikto nenapisal ze turista je uhlavny nepriatel, prestan tu trolovat a vkladat ludom do ust co nepovedali.
Reakcia na: eripmav #193427:
Ak odmyslime ze novy terminal skutocne bol potrebny (a keby ho nepostavili, dnes kydas ze odtial nikto nelieta aj pre zastaraly terminal), treba hlavne spomenut ze tebou vysnivanu linku svojho casu letisko dotovalo a nevyuzival to skoro nikto, preto bola zrusena.
Reakcia na: eripmav #193426:
Este sa tak zamysli kolko ludi vozi ta linka SL do Viedne a kolko by vozila ta na BTS. To je taky drobny detail, ktory ti "jemne" upravi ekonomicke vysledky. Keby to bolo take terno tak uz to davno niekto jazdi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.