Vidíš na tých obrázkoch niekde zakreslenú električku alebo trolejbus? ?
Podľa omálovánok na tomu linku má Pharos zazmluvnený predaj len troch objektov, cestné komunikácie sa budujú len v minimálnom rozsahu, pešie a cyklistické napojenie na okolie tam nebude žiadne, objekty A a B majú byť MHD obsluhované zo strany zásobovania... takže s výnimkou otváracieho víkendu obsluha bohate postačí predĺžením L63 z Avionu.
Pri letisku netreba zabúdať na Pharos, ktorý sa už začal stavať a rovno teda vymyslieť novu obsluhu celej tejto oblasti vrátane električiek a trolejbusov. V akom stave je projekt predĺženia električiek popod/ponad železnicu k letisku ? http://www.pharospark.sk/sk/content/urbanisticky-koncept
Čítam tu tie niektoré vaše príspevky od niektorých ľudí ohľadom 61,63 a 96.
Rozum sa mi zastáva,prepáčte. Mám pocit,že nie ste ani rodený Bratislavčania, po niektorí.
Nechcem sa vás dotknúť ale skrátenie 61 a 96 je blbosť a to sa pridávam k väčšine.
Akurát naozaj nechápem,že linka 61 musí zachádzať k Avionu lebo je evidentné,že tá linka už nie je priamou linkou na Letisko. Kvôli pracujúcim a nakupujúcim ľuďom? Mne nikdy nerobilo problém sa aj prejsť, som na nákupoch nie v zhone. ?
mne ide o to že tá technológia ktorú EmTest používa je trochu stará a nezaslúži si tú cenu (samotné PDAčka sú nadcenené) keby mali Android Telefón s RFID a vyrobené aplikácie špeciálne na tento účel tak by mali revízori aj ľahšie vačky (350g je hmotnosť tej ich čítačky) a takto by mohla byť nižšia a aj DP by ušetril. avšak by to asi menej vydržalo keďže revízori ich veľmi radi hádžu o zem ?
61 Hl. Stanica - Avino intervaly by mali ostať, lebo v špičke chodí nabitá kvôli školám na Ivanskej A Administratíve a obchodom čo začínajú pri Avione, v sedle 20 minút interval je dobrý na preklad s 39, poobede a večer nakupujúci v Avione.. nehovoriac o potrebnej kapacite v úseku Nám. F.- Liszta - Trnavská, kde síce chodí aj 204 a 63, no každá s iným intervalom...
Nevidím problém. Jedna linka 61 stanica a avion s redsim intervalom a linka 161 stanica letisko. Cez intervalu, viazaná na konkrétne prílety a odlety..superexpres s 2 zastávkami. Tých odletov zas až tak vela z ba nie je.
Ak odmyslime ze novy terminal skutocne bol potrebny (a keby ho nepostavili, dnes kydas ze odtial nikto nelieta aj pre zastaraly terminal), treba hlavne spomenut ze tebou vysnivanu linku svojho casu letisko dotovalo a nevyuzival to skoro nikto, preto bola zrusena.
Este sa tak zamysli kolko ludi vozi ta linka SL do Viedne a kolko by vozila ta na BTS. To je taky drobny detail, ktory ti "jemne" upravi ekonomicke vysledky. Keby to bolo take terno tak uz to davno niekto jazdi.
http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0091-2fcf.pdf čo na tej čítačke toľko stojí bežná cena handheld zariadenia na ktorého báze je tá čítačka je za cenu cca 700 - 800 € EMTREST nám tu dodáva za 1699,-€ chápem SW HW atď ale technológii nám dodali dosť a adekvátna cena za takéto zariadenie by mala byť podľa mňa o 300 € nižšia čo vy na to ?
ja si myslim ze s Avionom by sa dalo diskutovat na temu obratiska...
najma, kde
- IKEA je pomerne korektne spolocnost a dba na prostredie a i ine formy dopravy ako automobilovu...
- mat na linkach na transparentoch "Avion shopping park" namiesto letisko je predsalen forma reklamy, a centra to vedia...
a pokojne by stalo za zvazenie jednu z liniek ukoncit dalej na Galvaniho...
pred bratislavskymi taxikarmi varuju uz viacere turisticke stranky...
takze neochota pouzit taxik je nie len z financnych dovodov, ale aj bezpecnostnych!
v pochybnych krajinach ako slovensko je lepsie pouzit verejnu dopravu ako taxik, a ja aj tak vzdy robim...
len zial som zistil, ze mnohe krajiny o ktorych by si clovek myslel ze su pochybnejsie ako slovensko, tak v skutocnosti nie su... velmi smutne...
mozno by si sa divil co vsetko zvazuju letecke spolocnosti ked sa rozhoduju odkial budu lietat...
napriklad staznosti pasazierov, ze boli totalne zmateny, zufaly, nevedeli ako sa dostat z letiska a nakoniec ich taxikar obral o 50eur a pritom sa bali o zivot... to dost zavazi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus