Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Reakcia na: 810zssk #193152:
Ja som mal na to meškanie asi štastie. Vždy ked som išiel z koncertu tak proste meškal a bolo na hrane chytiť aj tu N93.
Reakcia na: david1 #193150:
N80 je motak, ale tak na stanicu aj tak dojdu naraz, takze uprednostnujem N80 ako meditovanie na zastavke cakajuc na N93. N80 som od toho vlaku vzdy stihol. Samozrejme, zamykanie podchodu je fail.

Naddimenzovans urcite nie je, ved je to len uplne minimalisticka stanicna hala.
Reakcia na: david1 #193149:
Zvýšenie počtu vlakov na súčasných tratiach nemá nič spoločné s budovaním novej stanice tam, kde nie je vôbec potrebná. Toto celé je len kvôli tomu, že Dopravoprojekt potrebuje kresliť, a im je úplne jedno, čo vlastne kreslia, lebo na toto aj tak EÚ peniaze nedá, a keďže nejaká štúdia realizovateľnosti môže prísť až po tom, čo to bude nakreslené, tak im to môže byť úplne jedno.
Reakcia na: 810zssk #193142:
N80 je strašný moták a pre meškanie,ktoré je väčšinou už z Viedne častokrát sa ani nedá stihnúť. Ludia čo bývajú napr.na druhej strane stanice ho majú tiež podla teba používať. To zamykanie podchodu ešte pred príchodom posledného vlaku je totálny nezmysel.

Napr.velkosť vestibulu a staničnej budovy vzhladom na počet vlakov ,ktoré odtial vypravujú. Smer Slovensko a Madarsko ani jeden. Stačila by úplne podobná ako je napr.Wien Simering. Niečo podobné by stačilo aj na Filiálke s podchodom ku Trnavskému mýtu.
Reakcia na: Mike #193147:
V plánoch je posilnenie regionálnej dopravy na TT a N.Zámky a Malacky vzhladom na stále sa zhoršujúcu sitáciu na cestách. To čo tam je teraz je určite nepostačujúce. Dokonca došlo pri zavedení taktu k zníženiu počtu osobákov aspoň na smer N.Zámky.
Reakcia na: david1 #193146:
Resp. ak by časť vlakov ostala NZ -Kúty a TT - Kúty teda na filiálku by išlo ešte menej ako 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle tak to potom fakt nikto nikdy nezaplatí... lebo sa to ani neoplatí do toho investovať...
Veď aj ten tunel vedľa Karadžičovej a pod Nivami počítal s tým že za rannú špičkovú hodinu sa premelie cez stanicu Nivy neviem aké hausnumero cestujúcich (v tisícoch; a to iba za rannú špičkovú trojhodinu), aby sa to oplatilo budovať... preto k tomu pridružili ten koridor cez stred Petržalky, o ktorom toľko sníva teraz Marcelllo, lebo ani diaľkové vlaky (Paríž haha) - Viedeň - Bratislava, ani všetky Os od TT a SC by tam nespravili dostatočné objemy cestujúcich aby sa to naplnilo...
Reakcia na: david1 #193146:
No to som si myslel, že všetky osobáky od TT a SC. (120 a 130). To je cca 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle..(Pre takú frekvenciu os vlakov budovať novú podzemnú stanicu...?)
Tým pádom by sa to pokračovanie vlakov zo 110 na 120/130, čo bolo úspešne zavedené, zrušilo.. (čo až tak nevadí, veď máme push pully a tých ľudí z jednej strany mesta na druhú nebolo až tak veľa, tak sa presunú späť do MHD..)


Tie rýchliky som sa pýtal iba pre istotu...
Reakcia na: Mike #193143:
Další čo poriadne nečíta. Nie všetky vlaky ,ale regionálne,ktoré tu končia. Na návoz a zvoz od IC/EC by chodili priebežné NZ-Kúty a Malacky-Trnava.Napr. ani dnes nemáš ráno prípoj na EC Jan Jesenius do Prahy či Berlína . Úspešne ho zrušili pred rokom. Uvedené EC predchádza osobák v Senci.Takže musíš ísť o hodinu skôr.
Reakcia na: 810zssk #193144:
kľudne aj nadzemnú ?
Reakcia na: Mike #193143:
Ono ked uz robia megalomanske veci, mohli spravit spolocnu podzemnu stanicnu halu Predmestie/Vinohrady a mali by vyriesene prestupy.
Reakcia na: david1 #193141:
Bližšie k centru proste chýba stanica pre regionálne vlaky /návoz a odvoz ludí z práce/.
Čo je centrum? Pešia zóna - historické jadro? K nemu je bližšie hl.st. ako filiálka...
Odbremeníš račiansku radiálu, a o to viac priťažíš Krížnu (teda Vajnorskú a Ružinovskú radiálu), lebo tie davy, čo dnes cestujú na hlst. a odtiaľ do centra X13/93 po novom pôjdu na električky.. (teoreticky na 31/39)
Pre tých čo idú ďalej východným smerom (či už 61/63, alebo 201) sa v obsadenosti vozidiel od TrMýta nič nezmení..
Plus vzrastie aj zaťaženie MHD Trnavské Mýto - Hl. Stanica keďže tie prestupy medzi vlakmi budú a neviem či všetci budú môcť pohodlne prestúpiť z Predmestia na Vinohrady (zastavia tam aj EC-čka Budapest - Praha?) a plus budú odpísaní cestujúci Regiojetu ktorí by náhodou tiež chceli prestúpiť na iný Os. smer PK/SC.. alebo majú chodiť na filiálku aj všetky Rýchliky z trate 120?

Takže jediné komu by filiálka pomohla sú cestujúci čo majú zdroj/cieľ v okolí Trnavského mýta---
Reakcia na: david1 #193141:
Ale este raz: pre vacsinu ludi co vystupuju na Vinohradoch je TrMy neatraktivne, takze nic neodbremenis.

Inak od nocaku z Viedne pekne nadvazuje N80.

Co je na petrzalskej stanici predimenzovane? Ja tam len nechapem naco stavali tu podzemnu garaz ked ju nepouzivaju (co je skoda).
2.Hlavne pre odbremenenie električkovej dopravy na Račianskej,ktorá ráno kapacitne jednoducho nestíha. Dostupnejšie sú už len tým ,že ušetríš jeden prestup alebo nebude nutné pre niekoho vôbec použiť MHD . Bližšie k centru proste chýba stanica pre regionálne vlaky /návoz a odvoz ludí z práce/.

Určite by som však nestaval niečo megalomanské ako bolo v prvom návrhu. Už Petržalská stanica je riadne predimenzovaná. Na nej milujem ,ked pracovníčka železníc bráni metlou vstup do podchodu pri príchode posledného vlaku od Viedne pre zamknutý východ na druhej strane... Argumenty že tám stojí N93 ju nezaujímali a poradila nám prechod cez most dookola...
Reakcia na: david1 #193137:
1. To je pekne, ze v takte, ale stale raz tam, raz tam, teda rozbijas jednotny system a prehladne linkovanie. Presne to co vsetci kritizuju v MHDcke (milion roznych liniek s malymi upravami) sa teraz ma zavadzat aj na zeleznici? Ano, viem ze aj dnes su vlaky na N.Mesto a je to problem ktory treba riesit.

2. Preco? Ja nikde netvrdim ze z Vinohradov nie su niektore destinacie lepsie dostupne ako z Hlavnej stanice! Ja len tvrdim ze tieto destinacie nie su lepsie dostupne z Trnavskeho myta.
Reakcia na: 810zssk #193136:
Však som ho nezavrhol... i keď viesť S-bahn po súčasnej trati 132 nemá veľmi zmysel a neviem akú efektivitu by mali dva koľajové systémy v jednej trase.
Reakcia na: david1 #193137:
Ale v Prahe nemáš z každej trate dve rôzne linky, pričom jedna na Masarykovo a druhá na opačný koniec mesta.
Reakcia na: 810zssk #193135:
1. Prečo náhodne ved predsa v takte. Máš to aj teraz len ti chodia na N.Mesto.Iba minimum ludí ide dalej ako do Bratislavy.To ti tu už viacerý napísali.Pre tých by ostali priame vlaky N.Zámky -Kúty a Trnava - Malacky.

2. Ak by platilo to čo píšeš tak by tie balíky nevystupovali denne na Vinohradoch a Predmestí.Väčšina vystupuje na Račiansko mýte.

Napr. aj v Prahe ti končia regionálne vlaky na Masarikovom nadr..Kto končí v Prahe tak to má bližšie do centra.
Reakcia na: Valec #193132:
Bohuzial z petrzalskej elektricky sa ide robit klasicka bratislavska pomalodraha (nesegregovane, s beznou rychlostou/pomalostou), takze uvahy nad nejakym dalsim systemom pre Petrzalku zial nie su az tak odveci.
Reakcia na: david1 #193133:
1. Ak by tam nekoncili vsetky tak to uz uplne pokasles dopravu, pretoze system kde vlaky nahodne chodia raz na jednu, potom na druhu stanicu je vsetko len nie atraktivny.

2. Do centra aj na Mlynske nivy to maju dnes rychlejsie z hlavnej stanice ako z Vinohradov, teda tito cestujuci by ti na Racianskej vobec neubudli (uz dnes je pre nich lepsie nevystupit na Vinohradoch). Rovnako aj priamo na TrMy je to v podstate lepsie z hlavnej stanice ako z Vinohradov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.