Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bolo by teoreticky možné (napríklad, ak by sa u nás zrealizoval tram-train) upraviť (napríklad 29T a 30T), tak aby boli schopné jazdiť po dvoch rôznych rozchodoch? (1000 a 1435mm) Mám na mysli riešenie, pri ktorom by každá náprava mala miesto dvoch tri, respektíve štyri kolesá a pred koncom jedného a začiatkom druhého úseku s odlišným rozchodom, by bol nejaký úsek (napr. 10m), kde by boli tri, respektíve štyri koľajnice - ako je dnes na Starom moste. Ďakujem
Seruste. Pred 2 rokmi som bol v Bratislave a chcel by som poslať 4 fotky električiek na imhd BA. Na akú adresu môžem tie fotky poslať?
Reakcia na: Solider #193085:
Ja len taký menší postreh, že niekedy je lepšie keď sa vodiči MHD neriadia žltými čiarami (v tom prípade, ktorý popisuješ ty by sa ale mali) lebo potom vznikajú také prípady ako v obratisku Dlhé diely kde v roku 2008 a opätovne 2010 nastriekali po obchod stranách žlté čiary takže tam vlastne každý trolejbus/autobus stál tak, že by mal dostať pokutu. http://imhd.sk/ba/media/gn/00035323/Solarisy-ovladli-Dlhe-diely.jpg ?
Reakcia na: 810zssk #193084:
?
Nikto ešte nestihol inštruovať vodičov na Vojenskej, že za výstupišťom je žltá čiara preto, aby chodci cez priechod boli videní a videli prichádzajúce autá, a že predpisy platia aj pre MHD? Lebo dnes stáli trolejbusy pomaly až na priechode.
Reakcia na: Andreas.Papak #193076:
Nie, ako preukaz na zlavu cestovneho neplati.
Jednu otázku: Prečo linka č. 49 je (bola vo) všetkých správach o jej zmenách zverejnených na tomto portáli označovaná ako trolejbusová, kým vo všetkých schémach bola vedená ako autobusová?
Bolo to preto, že cez víkendy bola obsluhovaná trolejbusmi číslo 211 a tie mali označenie 49?
Reakcia na: gejza #193077:
V čase vzniku linky 120 ešte EU v Petržalke neexistovala (t.č. sídlila pri Zimáku). Do Petržalky sa jedna časť presťahovala v roku 1991 a druhá v roku 1996, cca v tom čase sa presunula aj zastávka od pochodu pri Prístavnom moste k tomu súčasnému.
Reakcia na: Andreas.Papak #193079:
? ak myslíš kartu od dpb tak to potom ne no ... 😃
Reakcia na: Marek1978 #193073:
Díky, už je mi to jasné.
Reakcia na: koco #193078:
Električenku ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193076:
máš isic či BMK?

ak ISIC tak samozrejme 🙂
Reakcia na: Marek1978 #193074:
v podstate končila tam, kde dnes na budove svieti logo jepka a trtka ... bol ahgojne využívaná študentami vtedajšej VŠE (vysokej školy ekonomickej ... neskoršie ekonomickej univerzity), lebo spájala školu v Petržalke s intrákmi v Horskom parku ....
A električenku môžem použiť aj mimo Bratislavy ako doklad, že som študent? Myslím vo vlaku, lebo ak mám zľavnenú električenku, som študent v úseku Bratislava hl. stanica - Bratislava Rača, a ďalej? ?
Reakcia na: Mike #193062:
presne od 12.7., kedy som si to všimol v električke a následne som mal na SORke vo vozovni verziu 26 ?
Reakcia na: Marek1978 #193073:
nie pri zjazde,ale dole ak zides schodami, nalavo.
Reakcia na: TomJ #193057:
Presnejsie po vzniku v r.1989 jazdila k Lignoprojektu, co je Dubravska cesta, nastupna zastavka bola hned pri zjazde do podchodu na Patronke smer Prazska vlavo, isty cas kvoli niecomu koncila pri VN a potom Hrobonova/PV.
Reakcia na: 810zssk #193067:
Ďakujem ?
Reakcia na: TeBeCe #193069:
Vďaka. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.