chysta sa reko celej Istrijskej /zastávka ,,Novoveská´´ vraj sa má začať už čoskoro neviete niečo ohľadom toho organizácia dopravy atď. lebo majú vraj znižovať cestu a aj robiť niečo s potrubiami ďakujem
Na Vajnorskú radiálu možno prestúpiť aj na Legionárskej.
Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.
všetko sa da a dalo by sa aj cez Trnavske Myto so zastavkami: ....SLOVANET- Saleziani-Krizna-Trnavske myto - Zimny stadion (ako L205 na Rajsku) - SLOVANET . Hoc v tejto trase nevidim vyznam, ale zrejme pani prestupuje na nejaku L63 co jej terajsia X8 moze robit problem prip. prestup na Vajnorsku radialu.
No nedá sa všetkým vyhovieť a na ten týždeň rto človek vie vydržať
1. Ja si mozem navrhovat co chcem, ja za to nedostavam peniaze a neohrozujem svojimi vyrokmi a rozhodnutiami vyvoj mesta.
2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.
3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.
Tvoje domnienky sú zlé. Naopak, poznám dosť ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu a z vodičov v BA majú stres. V iných metropolách je to bežné, tak prečo niečo neuľahčiť aj u nás?
Beriem, v UK máme blikajúcu zelenú keď je blikajuca oranzová, tj vstup na prechod už nie je mozny, iba dokončenie zapocateho a vodiči môžu začať prechádzať pokial chodci prešli z ich dráhy. Inak na to slúži funkcia, že po zelenej, ktora zhasne sa červená rozsvieti až po niekoľkých sekundách (často aj +5) a aj počas nej máš tak 2 sekundy na evakuáciu. Ale o inom som chcel - mám pocit zo štýlu tvojho príspevku akoby sme vôbec neboli schopní a ani nemali byt schopní na pomalsieho (a obmedzujuceho) chodca počkať. Kto je normálny počká a agresívnym trulom treba brat vodicaky a na to blikajuce zelene netreba.
Chodcom s obmedzeným pohybom minimálne to, že nemusia stihnúť prejsť. Áno, určitá evakuačná doba existuje, ale dedko o dvoch barlách keď schytá v 1/4 cesty cez priechod pre chodcov kdesi na Račku červenú, tak rozhodne obmedzí autá. Blikajúca zelená pre chodcov je automatika aj v Maďarsku, Taliansku a Francúzsku.
prečo zas zvyšujú cestovné a najviac 90dnové???? a prečo platíme cez prázdniny rovnakú cenu, ked ovela menej spojov jazdí??? a prečo zas X-ka z Ružinova obchádza Trnavské mýto ako prestupný uzol??? aby sme viac a dlhšie cestovali??? stále za viac penazí??? kompetentní týchto bludov asi necestujú týmito spojmi, lebo by sa zbláznili , my čo nás DPMB doslova vypaľuje môžeme?????
Mikuš je diletant, dopravný analytik Jozef Drahovský je superdiletant ale ani obaja spolu nemôžu súperiť s idiotom, ktorý navrhuje, aby niekde blikala a niekde nie a ešte si myslí, akú fasa vec napísal.
Myslíte od 1. 8. 2013? To ešte nemá DPB na webe...
Ak myslíte súčasnú tarifu od 1. 6. 2013, tak nerozumiem z toho ako to je. Držitelia preukazov ŤZP a ŤZP-S mali do 30. 6. 2013 cestovné v linkách MHD bezplatné a to majú aj naďalej alebo sa mýlim?
Vy však zrejme myslíte článok 2, bod f kde sa píše: "občania od dovŕšenia 60. roku veku, ktorí sú poberatelia starobného, invalidného, resp. výsluhového dôchodku."
Zvláštne však, že sa tam nepíše či sa to týka len poberateľov tzv. plných invalidných dôchodkov (nad 70%). Predpokladám, že len ich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.