Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #192497:
Tie elektricky nekupujeme na 1 rok 😉 ja by som naopak radsej videl rychlost 80 km/h.
Podľa toho obrázku to vyzerá na podvozky umiestnené viac vpredu (v porovnaní s 26 či 28T) a ich riešenie je podobné tomu ako pri ForCity (otočné, pokiaľ sa nemýlim)..
Reakcia na: Mike #192494:
Je mi z toho na grc. Bratislava premeskala sancu mat kvalitne elektricky.
Reakcia na: Sommelier #192495:
Ja mám otázku že načo je tam tá prevádzková rýchlosť 65 kmh, keď máme v celej sieti v max 50kmh.. ? ..snad aspon Stary most - Bosakova by mohla byt na 60 kmh?
Reakcia na: Sommelier #192495:
Do par hodin snad bude nahodena zmluva na webe, takze vsetko sa dozvieme.
Reakcia na: Mike #192494:
2 či 3 hnané podvozky, to je otázka..
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/dopravny-podnik-bratislava-dnes-podpisal-zmluvu-o-dodavke-novych-obojsmernych-elektriciek/

Základné technické parametre električiek 30 T: obojsmerná, dĺžka električky: 32,5 m, nízkopodlažnosť: 89 %, rozchod: 1000 mm, max. prevádzková rýchlosť: 65 km/h, obsaditeľnosť: 242 (z toho sediacich cestujúcich: 52)
Reakcia na: 810zssk #192491:
100 ľudí 100 chutí
Reakcia na: Pieter #192489:
A k poslednej vete: Fakt si mimo.
Reakcia na: Pieter #192489:
Naraznik je grc mozno podla teba, podla mna to vyzera super.
Reakcia na: TeBeCe #192487:
No este som zvedavy na jednosmerne. Vyzera to na ineho vyrobcu, kedze to nepodpisali naraz.
Reakcia na: Mike #192485:
Och , ďakujem konečne niekto na normálnu debatu a nie hneď tu "plakanie" jaký som nevzdelaný a neviem čo 🙂

Vidím že si pochopil o čo mi šlo 🙂 . Ten nárazník je proste grc . Určite sa bude dať inak vyrieši no uvidíme 🙂 . Pokiaľ to bude plnohodnotný kvalitovo Siemens tak niet o čom . To je proste jasné 🙂 .
Len nech to nieje jak s Sorkami proste že keď prišli do BA z Poľska a ( nepamätám druhú krajinu , buď CZ/HUN) tak mali najazdené 15000Km . Sor je schopný všetkého . Historky ako chodia SORy do česka do dielní po vlastnej osi keď sa náhodou zlomý rám alebo že tu jazdia sory 3-4 serii pri ktorých nesedia diely v rámci 1 série počúvam bežne 🙂


Narážam len na to že : Siemens kvalitovo je veľmi dobrý ALE . Vieme kto ho dodá a poznáme kvality danej firmy 🙂
Reakcia na: TeBeCe #192487:
Nízkopodlažnosť 89%?!
Zeby SOR nenapadne zacal vyrabat elektricky? http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:71-623_in_Ufa.jpg (pocet dveri) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Pieter #192482:
A čo ak by sa ten nárazník vyriešil elegantnejšie? Alebo keby bol v inej farbe? (napr LBC ? )
Ja si myslím, že odkaz S499.1023 (resp. výsledok výberového konania) nebol, že nám príde presne takáto električka ako je na fotke. Ale že takáto koncepcia, t. j. dĺžka, šírka, rozloženie zavesených článkov, podvozkov, počet dverí, usporiadanie interiéru a ďalšie technické detaily.. Ten dizajn čela podľa mňa môže, ale nemusí byť práve taký ako má ten typ na fotke..
http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemens_NF8
Reakcia na: 810zssk #192481:
Nehovoriac o tom že citujem : "Len logo výrobcu bude iné, Bratislavčanom dôverne známe . "

Takže asi tak . Aj keď bude všetko "Siemens-Like" v hlbokej podstate to bude obľúbený" výrobka takže samotný výrobok bude určite kvalitovo niekde inde ako by mal byť samotný siemens


Nieje Siemens ako Siemens .

Inak aj v číne jadia BWM a predsa to nieje BWM však ? https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8QvRQiGp_ng2nSetxYgKSyMVeNDIJrC977mXsmuk3M24UXUYBMQ
Reakcia na: 810zssk #192481:
Ja som nikdy nepovedal že nieje normálny . Ale vyzerá to pre mňa grcovo . Howk môj názor

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.