Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tedomík #192314:
súhlasím, z električky na 31,39 smer CSU je to tiež cez 2 semafory a často mi ujde pred nosom, kedže ja ešte čakám na semafore..
Jézis cez prázdniny chodi 204 do vojenskej nemocnice a nie pekne na valassku a ked chcem chodit k mame do roboty tak musim bud na zastavku patronka a odtial neskutocny kus peso alebo alebo prejst cez tu hlavnu cestu takou skratkou kde po ceste zrazia 3 auta a 4 na mna zatrubia plus ma tan bezdomovci chcu zabiiit :)))
Na tom Račianskom mýte tak chýba podchod. Idem prestupovať Od električky na 210 mám asi 3-4 min. do odchodu trolejbusu. A zdrhne. Však prechod medzi zastávkami tam je strašne dlhý. Keby sa dalo tak aspoň posunúť zastávku smer Hlavná st. trocha ďalej, aby tam zastavovali aj 21 a 210. Prip v súčasnej polohe linky 31 a 39 na CSÚ by stáli na zastávkach 21 210.
Od dnešného rána je rekonštruovaný 220m úsek Račianskej od križovatky s Kraskovou po Šuňavcovu. V danom úseku sa jazdí v protismere v smere do Rače.
http://www.sme.sk/c/6867514/infrazvuk-z-otvorenych-okien-v-aute-nam-skodi-meriame-ho-zle.html
"Nízkofrekvenčný zvuk, ktorý spôsobuje tieto problémy, podľa odborníka vydávajú napríklad stojace autobusy značky SOR" ?
Reakcia na: Tedomík #192298:
Problemy na 201 su dlhotrvajuce a opakujuce sa a v spicke je podla mna relativne zrejme ze na Hlavnej stanici nie je dostatocny vyrovnavaci cas. To ze DPB si dementne nastavi CP je chyba DPB.
Reakcia na: Vladimír #192276:
Pozor, lenze my sa nebavime o skrateni L22 po Patronku (to by davalo zmysel a bolo uplne v poriadku), ale o skrateni po Tesco Lamac, co uz je trochu problem
Reakcia na: anbis #192308:
ano u nas sa o systematickej udrzbe hovorit neda. a to nie len u DPB. je uplne bezne, ze zrekonstruovane veci (namestia, budovy, etc.) potrebuju po 10 rokoch dalsiu opravu.
Reakcia na: Ámos #192306:
Ďakujem za zaujímavé info. Nemám prehľad, preto sa pýtam - narozdiel od BA v iných mestách (západne od nás, alebo aj v ČR) sa takáto údržba robí bežne? Čo sledujem fórum a čítam medzi riadkami, u nás sa niečo také robí maximálne raz za dekádu a nie veľmi systematicky... Ďakujem.
Reakcia na: Marek1978 #192305:
Namiesto toho mohli svoju energiu smerovať do vybudovania zastávky na Lamačskej, pri križovatke s Vojenskou, tá by pomohla viac, ako linka s hodinovým intervalom.
Reakcia na: anbis #192304:
Ak si dobre pamatam robila sa udrzba trate a robilo sa to v noci. Aby ju nemuseli neusstale presuvat do vozovne, tak sa to vyriesil takto.
Potom sa mi mari, ze zase mali probelm s vandalizmom.
Reakcia na: Andreas.Papak #192280:
áno, tie panely sú tam dodnes. Z detstva som si matne pamätal akýsi pekelný stroj pri Novom záhone ☺ , niekoľko rokov na to som pochopil, že to inferno bola iba podbíjačka a teraz sa mi to potvrdilo ? V tej dobe sa robila nejaká údržba račianskej trate, resp. prečo sa to odstavovanie riešilo takýmto spôsobom?
Reakcia na: Ámos #192301:
Keď na OD Saratov majú byť 3 tak tu minimálne tie 3 😃
Osobne si myslím ,že to spravia ako Vlčie hrdlo
Reakcia na: Valec #192282:
Oukej, ja s tým nemám prečo nesúhlasiť.

Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.

Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.
Reakcia na: Valec #192299:
A co naplanuju? Zburat a nahradit dvoma ci troma pristreskami JCDeaux?
Reakcia na: Valec #192299:
? Lamač jedna z najmenších MČ s najväčšou hubou co sa tyka vyzadovania sluzieb od magistratu.

Skoda, ze sa za Keltosky neosamostatnili. Bol by pokoj.
Reakcia na: Ámos #192288:
Ak zatrolejujú Tesco Lamač, Brniansku a Avion, tak dúfam, že L63 bude zrušená, resp. vedená v tomto úseku ako trolejbus a do Lamača pôjde len posilnená L30. Ale ak sa LV bude navrhovať týmto istým spôsobom, tak L30 bude premávať len v úseku Lamač - ŽST Lamač a medzi ŽST a Tesom sa bude prestupovať napr. na L37.

Projekt na reko Patrónky je v zásobníku projektov na roky 2014-2020.
Reakcia na: Ninobelovic #192295:
Nechápete pravdepodobne preto, že Váš rozum Vám nedovolí pochopiť, že rôzne situácie na cestách komplikujú prejazdnosť aj vozidlám MHD. Načo by ste sa sťažovali Čo sa tým vyrieši....?
A ak Vás to už ako ste napísali nebaví, tak si nájdite na odreagovanie inú zábavu ako spamovanie fóra fanúšikov a nadšencov MHD. Zistiť ste to mohli aj pri kontrolnej otázke pri registrácií. A odpoveď na ňu sa stále nezmenila a platí ako pri registrácií ?
Reakcia na: Ninobelovic #192295:
Ak to nebolo dnes,tak sa treba pozerať CP (školské prázdniny pracovný deň) ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.