presne, myslim si ze testovanie vozidiel nie je na skodu v pripade ak by bol tender a vyhrala by fy. s vozidlami ktore sme mali testovane dpb vie co od nich moze ocakavat a v ktorych usekoch by mohli byt pripadne problemy
ano ano, uz to vidim. DPB kontaktuje vyrobca: "poziciame Vam bus na dva tyzdne, tri mesiace, rok,..."
"Nie nie nie, my sa musime sustredit na dolezitejsie veci!" Polozi telefon a dalej hra solitaire.. ?
Je síce pekné, že DP ide skúšať nejaký autobus, ale to je pramálo. Tu už treba kúpiť nové vozidlá a nie iba prenajímať alebo testovať autobusy na veľmi krátky čas. Takáto činnosť DP nič nerieši. len ukazuje, že jeho prioritou sú menej podstatné veci a dôležité sú pre neho treťotriedna záležitosť. To sa ukazuje aj pri projektoch, na ktoré dostáva peniaze z eurofondov. Nové zatrolejovanie je podľa mňa oveľa menej dôležitejšie ako kúpa vozidiel. Ale dostáva prednosť. Hanba.
No ja s výškou problém mať dole nebudem hore možno kvôli klíme aj hej (1,75m) ale dúfam že nevyhlásia tender na dodávku xx double deckrov oveľa radšej by som videl solarisy urbino v metro dizajne
„Cestujúci okrem zaujímavého dizajnu autobusu určite ocenia aj jeho nízkopodlažnosť spodnej časti vozidla a jeho vybavenosť klimatizáciou. Poskytuje však aj ďalší komfort: široký nástupný priestor pre ŤZP občanov, moderný interiér a tiež komfortné sedenie."
Cestujúci určite ocenia aj nízku výšku stropu (cca 1,85m) na dolnom aj hornom poschodí, na hornom poschodí je bonusom klimatizačná jednotka zasahujúca do priestoru pod stropom, kde si budú môcť studeným vzduchom ochladiť čerstvo rozrazené čelo. Komfortné sedenie sa nachádza predovšetkým "v trojke" v zadnej dolnej časti pod schodmi.
Ináč zastávky Hodžovo námestie a Zochova znamenajú, že keď zastaví ako tbusy potom pôjde doľava a otočí sa na Suchom mýte o 180 stupňov a potom na Hodžovom zasa doľava? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA