Ja som tade zacal jazdit odkedy vykopali tu jamu na krizovatke Gastanova/Lovinskeho/Pri H.M., kedze obchadzat to priamo v krizovatke bolo bars zlozite. A zvykovo tade jazdim nadalej.
Ja uz dlhsiu dobu lobujem za jednosmerku v tej ulicke. Ono je to len zdanliva skratka. Je tam horsia a uzsia cesta, po gastanovej a okolo dubovej aj ked ides na habansky mlyn je to rychljsie a si na prehladnej hlavnej a nie na neprehladnej vedlajsej. V opacnom smere sa zbavis mrtveho uhla a kolko tam pri nastupisti 64 bolo nehod aninepocitam. Vdz by to tiez chcelo. Zatial sa mi podaril len retarder a zakaz nakladakov
Ale predmetnu krizovatku mam ako vodic osobne v zuboch, nemam ju rad v ziadnom smere (snad okrem priameho po Loivnskeho smer Gastanova), osobne by som si vedel predstavit prerobit to na Tcko asi takto: http://img694.imageshack.us/img694/3253/gastanova.png
Vysvetlivky:
- V "trojuholniku" oznacenom pismenom P by zostali zachovane parkovacie miesta
- Zlta plocha by bola prejazdna pre IAD len na ucely vyjazdu z parkoviska smerom na ul. Pri Habanskom mlyne, sucasny pruh v smere na Hrobonku by bol vyuzivany na parkovanie trolejbusov
Viem, chodim tade niekolko kratdo tyzdna. To ze hlavna je Gastanova nic nemeni na tom ze by tam ten tbus zavadzal a obiehat ho tesne pred krizovatkou nie je bohvie ake terno.
Keby sa DPB dohodol s mestom, tak by trolejbusy mohli byť odstavené o stĺp skôr ako je ta 25Tr. Zároveň by tam mohol stáť bez problémov aj kĺbak, vodič by bol v tieni a keby sa veľmi chcelo, tak by sa DPB mohol dohodnúť so Slovenskou poštou v otázke poskytovania toaliet vodičom (ani jedna nie je súkromná spoločnosť).
Plánuje sa výluka Hlavnej stanice, linky bude potrebné niekde presmerovať.
Čo tak spraviť kompromis?Z Mokrohájskej urobiť zastávku na znamenie a vlk bude najedený a koza celá.Verím tomu,že nie v každom vozidle ktoré ktoré tam počas celého zastavuje,sú ľudia ktorí tam vystupujú.
Miest so zvýšenou frekvenciou takýchto cestujúcich je v BA viac a zo žiadneho z nich sa len kvôli tomu nebudujú expresné linky do centra a pod. Som za aby tam zastavovali linky do rôznych smerov a aby boli na každej z nich garant. nízkopodlažné spoje, ale je hovadina kvôli tomu brzdiť nosnú linku z DNV, keď k nej existuje súbežná. Proste pôjdu busom, kt. má o dve zastávky viac, nič sa im zato nestane
Treba si ale uvedomit charakter zastavky Mokrohajska, najma s ohladom na zvysenu frekvenciu cestujucich s obmedzenou schopnostou pohybu.. preto som za to aby na Mokrohajskej stalo vsetko co tade ide, v tomto pripade je podla mna tlak na priame spojenia na mieste.
Mokrohájska je predsa dostatočne spojená s centrom aj L30, 34 a 83, nie? L34 navyše obsluhuje (okrem Krížnej a AS) tie isté prestupné uzly ako L21, len popri tom stojí všade. Takže by sa to zastavovanie L21 na Mokrohájskej fakt mohlo zrušiť...
Keby zacvakalo Tesco, možno by bolo na Patrónku dobré potiahnuť aj L20. Potom by sa mohlo zrušiť zastavovanie L21 na Mokrohájskej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike