A predsalen jeden nedostatok: ZSR zatial IDS uplne ignoruje, t.j. na tabuliach ani v hlaseniach nie su cisla liniek a nehlasi ani info o platnosti tarify IDS... zaujimave je ze k 1.3. tieto nedostatky neboli (asi pol dna to bezalo tak ako malo).
- U ZSSK v podstate bez problemov. Sprievodca o IDS mal vedomost, doklad uznal. Akurat sa najprv pokusal lustit potvrdenku o kupe PCL (z Lajnsu) kym som ho neupozornil ze by sa to malo overovat z cipu. Nasledne prilozil kartu, precital si ake zony tam mam a listok uznal. Este ma poprosil ci si moze na chvilu pozicat kartu aby to ukazal kolegovi
- V Slovak Lines taktiez ziadne problemy, strojceky vypocitali cenu cestovneho spravne (v prvom pripade som kombinoval JCL+PCL, v druhom pripade som celu cestu mal na PCL). Ako uz bolo povedane, vodic do procesu nijak nezasahuje, takze tazko overit do akej miery poznaju IDS. http://img819.imageshack.us/img819/7753/idslistky.jpg
- Testoval som aj dobijanie kreditu cez internet, fungovalo bez problemov. SL uvadza ze kredit bude dobity az po 8 hodinach, v praxi mi ho ale dobilo pri najblizsiom nastupe po transakcii, teda po cca 50 minutach. Samotne dobitie opat prebehlo automaticky (vodic si ho ani nevsimne), ale samotnu kupu listka to mierne natiahlo (EMtest nestiha), cize od vyzvy prilozte kartu po tlac listka ubehlo asi 15 sekund...
Kto sa tu zas hrá na technika a znalca?
Zas sa našiel pablb, čo potrebuje byť pápežskejší ako svätý tatko a múdrejší ako Agáta S.?
Kam chodíte na tieto bludy, polopravdy a faktické chyby?
Snímka dokumentuje holý trt!
Pôvodné zapojenie?
Fešáci, elektrika nie je sociálna práca, elektrika je dostatočne exaktný odbor na to, aby ste si prestali vymýšľať blbosti!
Skôr ako tu niekto niečo vyvráti zo zažívacieho traktu, nech si láskavo overí skutočnosti, napríklad naštudovaním schémy zapojenia vnútorného osvetlenia, najlepšie však celej tramvaje! Tá hovorí čosi iné.
Pôvodné zapojenie bolo také, že každý voz súpravy bolo treba zapínať zvlášť otočným prepínačom na pravom stolčeku ovládacieho panela (nad poistkovou skrinkou).
Taktiež bolo treba prepínať v každom voze zvlášť polaritu osvetlenia paketovým prepínačom, o čom sa tam ešte podnes deň nachádzajú štítky "V každé konečné stanici (nejdéle však po hodině) přepněte..."
Rukopis najskúsenejších električkových inštruktorov sveta ako boli páni Štefan S., Pavel G., Karol Š., a iných veľkoteoretikov, ktorí prednášali iným to, čomu sami nerozumeli, je v istých ľuďoch nezmazateľne vrytý rovnako ako rímsky nápis na trenčianskej hradnej skale a sú len dva možné prostriedky, ktorými to z nich pôjde dostať preč:
a) 1,5 m vysoká vrstva kyprej pôdy alebo
b) plameň kremačnej pece.
Aká škoda, že sa tu v emotikonoch nenachádza grcajúci a vriťbozajúci smajlík!
Zufalo hladam hladam, preklikavam stranky dopravcov, a nikde nevidim oznam o odlozeni terminu! d# Oni to normalne chcu spustit rano? ? . Len sedem rkkov sme cakali... ale dockali sme sa!
Vitaj IDS na Slovensku v roku 2013! ?
http://www.dpb.sk/_media/file/Tarifa%20a%20prepravn%C3%BD%20poriadok/JCL%20Tarifa_3152013_final.pdf
Pre prepravu cestujúcich na linke č. 630 Chorvátsky Grob sa prepravujú cestujúci iba na cestovné
lístky dopravcu s časovou platnosťou 15 minút a 60 minút::
- smerom z Chorvátskeho Grobu do Bratislavy v úseku medzi zastávkami „Chorvátsky Grob“ a
„Vajnory – Konečná“,
- smerom z Bratislavy do Chorvátskeho Grobu v úseku medzi zastávkami „Vajnory – Konečná“
a „Chorvátsky Grob“.
V DPB si nevsimli ze 630 uz nejaky ten piatok na zast. Vajnory-konecna nestoji?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Kriste pane, zabit ich je malo... ako preboha mohli do tarify uviest ze na 37 v Marianke neplatia PCL, ked prave to je pointa ze od zajtra platia (ak su vydane pre prislusnu zonu)??