Pre teba je to obkľukou po Špitálskej, pre mňa je zasa obkľuka trepať sa cez Obchodnú. Jednak sa električka zdrží na Vazovovej (slávna dvojica zastávok, výjazd z vedľajšej ulice), potom sa pomaly trepe po Obchodnej... Jediné pozitívum je, že počas čakania pri prestupe je na tej Obchodnej "čo obzerať". ?
Súhlasím, že na račianskej radiále sa situácia v smere do KV nejako dramaticky nezhoršila, lebo po starom sa prestup z L3 na L9 na Radlinského aj tak väčšinou nestíhal. Takže čakať 8 minút namiesto starých 12 minút na ďalšiu 5ku je bezpochyby zlepšenie. Horšie je to s tým nábrežím, možno by pomohlo zhustenie L6.
Dobre, ale aj tak je medzi L9 a L8 "takmer súbeh". Osobne dám radšej prednosť L8 s prestupom na L5 na Obchodnej ako sa terigať do tunela okľukou cez Špitálsku a Nám. SNP.
Vo vzťahu TrMy - karloveská radiála je trasa Krížna - Špitálska - Nám. SNP - tunel jednoznačne najrýchlejšia.
A pri spojení Račianska - karloveská radiála porovnávať to so starým systémom je ťažko.
Lebo dajme tomu, že Ti priama L5 odišla pred nosom. Tak teraz ako si napísal, keby si mal ísť na L3 čo ide o 4 minúty, z nej nemáš moc dobrý prestup.. cez tú Mariánsku na L9 Ťa to môže výjsť ešte dlhšie ako keby si čakal na najbližšiu 5, čo ide o ďalšie 4 min... čiže v Tvojom prípade ak Ti pred nosom zdrhne L5 a chceš ísť do Karlovky, ak si odmyslíme na Račku prestup na 31/39 a pri PKO opäť na elinu, tak asi najlepšie je počkať tých 8 mi na ďalšiu 5.
Po starom (neviem v akom poradí chodili), no ak Ti pred nosom zdrhla 5, tak si síce mohol ísť 11 na Radlinského a tam by Ti asi došla ako ďalšia L9, ale takisto Ti mohla prísť L16 a znej by si neprestúpil asi na nič, jedine za cenu pešieho presunu z Vazovovej na Radlinského.
Dobre, ale predtým linky 5 a 9 chodili v 12 min. intervale a teraz každých 8 min. Kapacitne linka 5 z Obchodnej do Dúbravky úplne postačuje, čo sa nedá povedať o linke č.4 spod mosta SNP (hlavne cez víkend). Linka 9 má dobrú trasu, cez Obchodnú nemože ísť, to by bol súbeh s linkou 8
Predbehol si ma s tou radou o jednu minútu. Dobré riešenie ... ale aj tak mám dojem, že cestovanie električkou v centre (teraz nemyslím iba Jesenského a nábrežie) sa po otvorení tunela zhoršilo. Vadí mi, že L9 už nejazdí po Obchodnej ako pred odstávkou tunela, ale obchádzkou po Nám SNP. Z račianskej radiály do KV je teraz možné ísť iba L5, predtým bolo možné na Radlinského prestúpiť na L9. Teoreticky môžeš síce aj teraz prestúpiť z L3 na L9 pri Dvoch levoch, ale je to zdĺhavá okľuka.
Lebo 5ka prišla na Peknej skôr ako 3ka a dúfal, som že na Radlinského prestúpim na 2ku. Tam však dlho nešlo nič, až tá spomínaná L3. Asi bolo lepšie ísť 5kou až na Kapucínsku a odtiaľ pešo.
Od znovuotvorenia tunela uplynuli 2 týždne. Je to len môj osobný dojem, že električkou sa teraz v centre mesta cestuje horšie ako pre opravou tunela, či počas nej? Dnes som šiel z Peknej cesty ku Carltonu a nemalo to konca - najskôr 5kou na Radlinského, tam dlho nič nešlo, až napokon 3ka, potom takmer 10 minút čakania pri Dvoch levoch na 4ku... Okrem toho jediná linka na nábreží mimo špičky a počas víkendov je žalostne málo.
Prípadne nejakých ďalších vyhodiť? Lebo od tej čistky čo bola za Záhradníka keď prepustili asi 4 -5 najhorších zasa postupom času vznikli nejakí najhorší.. čo sa nevedia správať..
Nedávno som konečne po pol roku stretol v električke revízora. Bol slušný, korektný a nenápadný. Vôbec by mi nevadilo, ak by som takýchto revízorov stretával v MHD aj každý deň. V BA ich je však stále primálo. Plánuje DPB prijať nejakých ďalších?
Btw, nechcel by si niekto v DPB konecne normalne oznacit vozy na primestskej doprave? Teda:
37 -> Bratislava, Most SNP
630 -> Bratislava, Cesta na Senec
801 -> Bratislava, Nove SND
Zvlastne ze na takej 901 to zvladli (zeby im v AT nepreslo nekompletne oznacovanie?), ale inde maju iba ciastocne nazvy...
Stale ma irituje cestovny poriadok na linke 44, odchody z Koliby presne kazdu polhodinu (:00, :30). Naviazanost na prichod trolejbusu c 203 na tuto zastavku je 2 min.!! 203 prechadza cez stred mesta, ma dost dlhu trasu a nie je skoro mozne najma v spickach dodrzat pre sofera grafikon na poslednej zastavke. Trolejbus na Kolibu prichadza spravidla tak, ze 44 uz tam nie je alebo prave zachadza za roh. Je priam nepochopitelne, pre koho tento prazdny autobus chodi z Koliby na Kramare, ked cestujuci z mesta z 203 nan skoro nikdy nestihnu prestupit. To naozaj nemozno posunut odchod z Koliby o 2-3 minuty? ?
Vzhladom na to ze ta schema (inak celkom fajn spravena) je len na bid.sk, tak niekto z BIDky Konkretne meno sa dozvies asi tazko
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JeJe