Ani sa im nečudujem. Takéto dlhé zvonenie mala niekdajšia 1203. Po tom, čo som s ňou absolvoval úsek Markova - Odborárska na linke 118 som do toho vozidla živote viac nenastúpil.
ak si skočil do zatvárajúcich sa dverí (normálka u cestujúcich v Bratislave), napriek opätovnému stlačeniu tlačidla na otvorenie elektronika reaguje spomalene (stalo sa mi že aj vôbec nezareagovala, až po úplnom uzavretí dverí)... preto som známy tým, že 3 sekundy zvoním (dnes 196 so starou Karoskou, to bolo pindov od cestujúcich) a potom za stáleho zvonenia (u starších typov, u nových je to automaticky) zatváram dvere... a ver či never, aj tak sa nájde niekto, kto do tých dverí skočí... akurát naposledy takému ťuťovi samotní cestujúci povedali svoje
Tu už človek niekedy fakt nevie... hodiť to na Beusáka, zle je, hodiť to na cestujúceho, zle je... a ak si si všimol, príspevkov s podobným charakterom je tu viac, len do Huga sa už neopovážiš, že?
Štúrova ulica sa má rekonštruovať vrámci, ktorej fázy výstavby električky? Lebo po tejto zime sa na nej na viacerých miestach medzi Šafkom a Medenou objavili pekne hlboké diery, ktoré majú aj dobrý meter. Žeby odhalili ten tunel, ktorým sa vyprázdňuje mestský rozpočet? ?
Pre mňa je to cestujúci v autobuse. Všeobecne zaužívaný pojem "vlk" píšem, lebo je to kratšie. Keď sa zaužíva pre cestujúceho trebárs pojem "Q", kľudne budem používať aj to. Alebo aj "pán prezident", akurát to sa mi zdá už moc zdĺhavé.
Mna vodic privrel vo dverach (3.) vo voz. 3438 na L23 o 7:13 na Bakosovej.
zavolal som do dpb -staznosti a pani Agata ma privitala s upozornenim.
Po 7-minutovej diskusii povedali ze si vodica predvolaju a budu ma informovat na e-mail.
(nic sa mi nestalo ale on ma MUSEL vidiet)
Ako to bude DPB riesit?
No vybraní Ing. áno ? A BSK tam má 66% akcií a mesto 33%, takže BSK by sa malo činiť hlavne ? Ináč súhlasím, že ani na meste to nie je lepšie. #190227 No ja osobne neviem do akej miery daný "vlk" (na nr.fóre imhd si ma upozornil že na toto fórum pojem "vlk" nepatrí ?) zveličuje a do akej miery skutočne naňho vodič vybehol a či vulgárne alebo slušne. Jasné, že to nie je vporiadku, ale na konanie vodiča sa tu ten dotyčný predsa sťažoval. Tak môže dostať aj opačný pohľad zo strany vodiča, ktorý by sa najradšej sťažoval na cestujúcich...
Je fakt, že bežne necestujem v starých Ikarusoch a ak ano, tak som nepotreboval stlačať gombík na znamenie. V nových a novších autobusoch je to označené veľmi jasne. Akurát sú tam tlačítka na otváranie dverí a tlačítka na znamenie-tiež rozlíšené. Ešte som v živote stým nemal problém a chodím každý deň do práce.V Ikarusoch - sú len jedny tlačítka žlté a zle viditeľné a nijako neoznačené(aspoň toto také bolo). Pripomínalo to tlačítko na otváranie dverí. Ja som hľadal to červené s označením STOP. Nepočítal som, že tu to bude iné. A že je kdesi takmer pri plafone autobusu vypísané koľkokrát sa má stisnúť to lačítko, ale nikde nepíše ktoré. Len vedľa je taký čierny gombík. Ja som ho stiskal-šofér o tom ani nevedel-až keď som mu to povedal po jeho zlostnom výleve. Už som sa neraz stretol stým, že nejaký cestujúci nedal vodičovi znamenie a ten mu na zastávke nezastal a tak išiel a vodičovi poriadne vynadal. Stým som nikdy nesúhlasil. A nemôžem ani naopak. Šofer ma mohol napomenuť a upozorniť či vysvetliť mi ako to vtomto autobuse funguje ale nie zlostne vynadať a zosmiešňovať ma. A vidieť ako stlačajú iný sa nedalo-v celom autobuse sme boli asi 4 ľudia. Autobus takmer nikde nestál. A na blbe poznámky niektorých diskutujúcich nemienim reagovať...Prajem im snáď len, aby aj im sa nestalo niečo podobné ako mne. ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK