Ved to je natom to najhorsie, ze stale sa ani nevie co sa ide stavať.... Riešil aj niekto odborne možnosť Translohr? Popripade 2kĺbove trolejbusy a autobusy, alebo vybudovať len teleso pre MHD?
Minule som k tomu kdesi čítal, že "keď urobia 4-prúdovku, tak pri pohodlnosti Bratislavčanov už ani električku stavať nemusia... "
Len keď idem na to sedliackym rozumom, vychádza mi z toho, že pokiaľ sa postaví iba električka, tak padne menej stromov ako keby sa stavala 4 prúdovka a električka... (a to tú 4 prúdovku plánujú vyústiť kde, v meste? ? )
Jedna vec je, že električku postaviť treba.
Druhá vec je, či sa musí pozdĺž nej postaviť štvorprúdová cesta. Áno, bola kedysi plánovaná. Ale keď sa už definitívne rozhodlo, že IAD cez Starý most jazdiť nebude, podľa môjho názoru táto štvorprúdovka stratila opodstatnenie. Ak by mala byť pravda to, čo bolo povedané napr. v relácii Reportéri, že ide o čo najpohodlnejší prestup cestujúcich na električku, potom nech sa postaví trať so zakrytým lôžkom, aby po nej mohli jazdiť autobusy a zastavovať priamo na zastávkach električky. Na to nie je potrebná nijaká paralelná cesta, tobôž nie štvorprúdová. Naopak, žiadosti DPB o zapracovanie integrovaných zastávok do projektu boli odmietané s tým, že zložitá dopravná situácia to neumožňuje. Čiže nielen že štvorprúdová cesta nijako neprispeje ku kvalite prestupu, ona ho dokonca znižuje.
Nebudem sa vyjadrovať k tomu, či Petržalka potrebuje "centrum s vybavenosťou, základnú os". To si musia povedať Petržalčania. Ak áno, potom tú cestu treba. Ale ak viac túžia po parku, než po nejakej základnej osi s tridsaťposchodovou "vybavenosťou", tak tá cesta z dopravného hľadiska nijaké opodstatnenie nemá.
To je už zas čo- dalsi fiktivny dovod prečo sa nezacne stavať elektricka- ved je to už trapne.. Keď už tak niekto chce chraniť ŽP tak nech sa riešia byvale chemičky- ale na doležite vecy sa kasle.
Presne to bolo "Trnavske myto - moznost prestupu do centra na linky 4, alebo 14". Fail bol ze to hlasilo napriklad aj ked si isiel v 4, alebo 14 do centra ?
Ešte ma tak napadlo, že prečo sa tento semafor vypína až o 23.00, keď ostatné križovatky sa vypínajú už o 22.00, napr. aj tá pri Vojenskej nemocnici a iné v okrajových častiach BA.
No veď práve vďaka nim máš prerušenú smerom z mesta zelenú vlnu, prídu na slučku, potom cúvnu (ako píše dedek). Minule som sa tam stavil s kamerou, že ich idem natáčať, hneď ako zbadali, išli preč.... pritom som za aby chytali aj za prejazd na červenú, ale prečo nie v nebezpečnej križovatke, ale zrovna tu a takto? To je asi na zlepšenie ich mena
Presne tak som predpokladal je pravdou, že ma tam pred rokom skasírovali (tiež to bola "oranžová" a 22:30), ale keďže to bola moja prvá pokuta a nevedel som, ako reagovať, tak som zaplatil. Od toho momentu to miesto sledujem. No čo už, je smutné, že toto robia na miesto toho, aby napr. dozerali na prejazdnosť BUS pruhov. Pri skúšobnom pruhu na Štefánikovej sa neunúvali ani verbálne vodičov upozorňovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
OBUS