Žiaľ toto je defaultný stav všetkej slovenskej prímestskej a diaľkovej dopravy... Rozmohlo sa to s nástupom SW od EMtestu, ktorý začal takéto zjednodušené výpisy ponúkať a dopravcovia na to skočili v domnení, že vyhovejú platnej legislatíve. Smutné je, že ani tá legislatíva nerozlišuje knižný (úradný) CP od vývesného.
tak toto uz je vrchol? naozaj ako sa da zistit kto toto navrhol??? za toto uz musi niekto niest zopovednost, normalne nechapem ako velmi musi byt clovek mimo realitu aby toto vymyslel?
takisto ako som uz davnejsie napisal pokial sa nezmeni CP u Slovak lines IDS nebudem nikdy povazovat IDS za dobru.
A DPB ide opacnym smerom...
Ich ani trochu netrápi, že z toho CP si cestujúci nemá ako zistiť ostatné zastávky na trase? ? To robia aj SADky schválne, alebo iba ich blbosť stúpla na takú úroveň, že hento považujú za prehľadný CP? ?
? ? To je humus, fuj. To robia schválne takéto blbé CP? Tie, čo mali a majú ešte dakde SADky s komplet vypísanými odchodmi po celej trase, boli lepšie, lebo tam bola každá zastávka, ale toto je odporný blivajz na kvadrát ?
No v štátnej kase je dosť peňazí, z ktorých by mohol štát uhradiť časť ľuďom ochotným prejsť touto kvalifikáciou. Ak môže dať 700-1200€ mesačne povaľačom z osád a iným špekulantom, myslím, že by to nemal byť problém to investovať do človeka, ktorý to štátu veľmi rýchlo vráti na odvodoch a daniach. To, že niesú peniaze je iba výhovorka, nakoľko pre tých "správnych" sa vždy peniaze nájdu a to je asi tá jediná istota dnes, že človek pracujúci, alebo ochotný pracovať je na poslednom mieste a bohužiaľ nielen u nás. ?
ten druhý link je ex-cesta spred postavenia estakády-rýchlodráhy a 2x2 pruhovej Einsteinovej+2x2D1, čo išla smerom okolo už kmotrami zbúraného štadiónu a poza neho doprava na Starý most
veď podľa Magoriátu a Klubu Dopravných Idiotov je práve toto tá preferencia .... električka má výhodu, že môže stáť na každom možnom aj nemožnom mieste ....
Problem by mohol vyriešiť aj DPB - ale keby bol akusticky hlasic upozornil by dalsia zastavka- Pristavna ulica- zastavka je na znamenie v pripade zaujmu o vystup stlacte teraz tlacidlo... a bol by pokoj...
Raz sa tu písalo, že preferencia pribudne "aj" (nech mi niekto ukáže kde preferencia už je) Vajnorskej... Nejak sa mi nezdá. ?
Hoci pri prejazde cez cestu pred zastávkou Cesta na Senec sú medzi koľajnicami zárezy (asi je tam ten drôt, čo zaznamená vozidlo), avšak preferencia tam nefunguje... podobne v obratisku Žst Nové mesto... Veď taká jazda L2: Odchod zo Žst Nové mesto väčšinou bez ohľadu na to, či je na predzvesti voľno alebo stoj, následné státie pre Tomášikovou, státie, alebo spomalenie pre odbočkou k tomu hovadu, státie alebo spomalenie pred Vajnorskou, státie na zastávke Zátišie, loudanie sa k ďaľšiemu semaforu, potom státie na zastávke Polus City Center, pomalá jazda k Novej dobe a následné státie, potom prejazd križovatkou a státie na zastávke, potom zvonenie na prechádzajúce autá, státie na Odborárov, státie pred Trnavským mýtom, a státie na zastávke Trnavské mýto... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
OBUS