Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
T458.0:
"že SOR nemá nárok v normálnom tendri"
Neřekl bych - SOR má přednost v minimálních pořizovacíh nákladech, kterou potvrzuje v tendrech u mnoha soukromých dopravců. Proč to srovnáváte se Solarisem, který je za standardních podmínek VŘ cenově nesrovnatelný?
Reakcia na: kecho #189579:
V zmysle tarify stale patri 😃
Reakcia na: Andreas.Papak #184137:
Dobytok?Sak co mu nastupilo,to viezol. ?
Reakcia na: 810zssk #189572:
ale zober si, že Čierna Voda už opäť (po asi 2týždňovom vlaňajšom vyradení) nepatrí do BA a vozovňa Kraksňany pre bus a tramy je už aspoň rovnaké pásmo 🙂
Reakcia na: Marek1978 #189576:
Tak imhd katalog tiez nie je 100 % doveryhodny podla mna.
nejak nam zazracne naspat pribudli trolejbusy. Takze to s nimi asi nebolo az tak zle, ako tvrdili. To si mysleli, ze s tym vyradovanim nieco dosiahnu?
Reakcia na: kecho #189555:
Už jazdí SL s tabuľkami s číslami, v linkách MHD sú už nahodené pásma 100 a 101, čo ešte chcete viac za tento pol rok?! ? Do júna nebude nič. Potom sa možno urobia označníky na zastávkach s číslami liniek na smer Záhorie a na Vianoce ku zmene GVD sa spustí možno aj tá jednotná tarifa ale bez JCL. Prosím, nečakajte od starých pánov, ex-ŠtBákov, či dynamických mladých arogantných žralokovo, ktorí sú bohužiaľ dynamickí iba ak ide o ich vačok, že niečo s tým budú seriózne robiť.

V prvom rade keby chceli, tak by aj bez tých blbých čísel sa dalo cestovať na jeden cestovný (predplatný alebo jednorázový) doklad a jazdili by spoje na linkách v takte a nie takto bordelársky. To, čo robí SL, to nie je ani cestovný neporiadok ale bordel na kvadrát. ?
Reakcia na: m@rtin #189566:
Nechápem tomu, že 15m niesú tak v kurze ako predtým. Ale mať v rozpatí 3m vozidlá troch dĺžkových kategórií je podľa dopravcov u nás asi normálne (9,5, 10,5 a 12) avšak v rozpätí 6m mať 3 dĺžkové kategórie už nevonia. Osobne si myslím, že 15m tu majú väčšie opodstatnenie než volovina typu 10,5. Ideálne to má Solaris. Tí majú Urbino 10 s dĺžkou 9,9m a majú vozidlo medzi 9,5 a 10,5, ktoré je navyše priestorovo riešené tak, že SOR nemá nárok v normálnom tendri.
Čo sa to začalo diať v DPB? ? Najprv som si všimol, že viaceré zastávky na Karloveskej radiále majú opravené (i keď len provizórne) rozpadávajúce sa nástupné hrany. A dnes som zostal zarazený keď som si všimol, že v 6702 pribudli pri dverách senzory!! Len uvažujem na aký účel majú slúžiť keď v autobusoch tieto senzory proti privretiu odpájajú. Žeby to boli tie, ktoré majú sčítavať cestujúcich ako to chceli v nových trolejbusoch? ?
No tak to vyzera ze dnes sa o BIDke zasa nic nedozvieme 😞 Toto uz je fakt zly vtip, ved od nespustenia ubehnu zajtra uz dva tyzdne. A to hovorime o softwarovej chybe!
Reakcia na: S499.1023 #189570:
on sa vzdy prezradi svojimi reakciami a prispevkami
Reakcia na: T458.0 #189560:
Ja pozerám, čo za nového trafeného respondenta a on je to zase len násš nesmrteľný ? DUNČO ? .
Reakcia na: Ike #189567:
plus lepší výjazd od Sitiny cez vetvu H4 do Dúbravky (keďže okolo lamačskej stanice to býva plné) tak je pre niektorých výhodnejšie ísť doprava a doprava cez Harmincovu do Dúbravky.
Reakcia na: Ike #189567:
Mozno preto, ze niektore vozidla po dialnici ist nemozu.
Inak, čo sa vlastne dosiahlo zobojsmernením Lamačskej od Janka Alexyho po Harmincovu?

Lebo pozerám, že sú tam v smere do Lamača dva jazdné pruhy, ktoré sa zlievajú do jedného a následne sa rozdvojujú smer Dúbravka+Lamač. Keby to bolo dvojpruhové a jednosmerné, asi by to bolo užitočnejšie. Minimálne mohol byť jeden pruh BUS pruh.

Lebo premýšľam ťažko, ale jediné využitie predmetného úseku Lamačskej je pri cestovaní do Tesca.
T458.0:
"Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies"
Nezapomněl jsem na nic. Jen jsem chtěl naznačit, že Vaše kritika by měla směřovat k dopravcům (objednavateli) a ne k výrobci. Výrobce opravdu nemůže za to, že si někdo objednal malokapacitní vozidla.

Mně přijde, že obliba 15m vozidel postupně upadá i na západě. Největší boom s 15m vozidly byl tak před 10 lety. Trolejbusy 28Tr v ČR nakupují pouze Ústí nad Labem, Pardubice a Teplice.
Reakcia na: kecho #189561:
Kvôli tomu už prúser bol (tušim vlani v lete), už by to malo byť vyriešené.
Reakcia na: Marek1978 #189563:
Mna jednoducho nikto nepresvedci o tom, ze to nema suvis s nevydarenym tendrom.
Reakcia na: frenky #189562:
To mas pravdu. Keby sa spravila defektoskopia na vs. abusoch, tak tu nema co jazdit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.