plus lepší výjazd od Sitiny cez vetvu H4 do Dúbravky (keďže okolo lamačskej stanice to býva plné) tak je pre niektorých výhodnejšie ísť doprava a doprava cez Harmincovu do Dúbravky.
Inak, čo sa vlastne dosiahlo zobojsmernením Lamačskej od Janka Alexyho po Harmincovu?
Lebo pozerám, že sú tam v smere do Lamača dva jazdné pruhy, ktoré sa zlievajú do jedného a následne sa rozdvojujú smer Dúbravka+Lamač. Keby to bolo dvojpruhové a jednosmerné, asi by to bolo užitočnejšie. Minimálne mohol byť jeden pruh BUS pruh.
Lebo premýšľam ťažko, ale jediné využitie predmetného úseku Lamačskej je pri cestovaní do Tesca.
T458.0:
"Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies"
Nezapomněl jsem na nic. Jen jsem chtěl naznačit, že Vaše kritika by měla směřovat k dopravcům (objednavateli) a ne k výrobci. Výrobce opravdu nemůže za to, že si někdo objednal malokapacitní vozidla.
Mně přijde, že obliba 15m vozidel postupně upadá i na západě. Největší boom s 15m vozidly byl tak před 10 lety. Trolejbusy 28Tr v ČR nakupují pouze Ústí nad Labem, Pardubice a Teplice.
Chalani ste za dobrú recesiu ako opravovať výtlky? Ak máte nejaké kvety v kvetináčoch, alebo poznáte nejakého predajcu rastlín, ktorý by na to dal niečo za nejakú rozumnú sumu, tak čo keby sme takto opravili tie mega diery pri ASMN? Inšprácia pochádza z Maďarska ☺ http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/6721_491922577530671_955638437_n.png
Úplne amatérska práca tlačového oddelenia DPB. Stačilo pritom povedať, že náhradná autobusová doprava je v plnom rozsahu zabezpečená, na vyriešení pracujeme a tým to malo skončiť. Zbytočne si robia problémy.
Však to je tuposť ZSSK a dodatočne by asi nešlo zakúpiť nejaké 051 a vložiť ich do súpravy, keďže by to asi vyžadovalo aj zmeny na motorickej časti a zas nové schvaľovanie a drážne skúšky asi. Ale hold, keď ZSSK považuje za normálne tlačenku vo vlakoch, tak k tomu tak aj ľudia pristúpia. Potom radšej nech žiadne autobusové spoje nerušia a nech ich aj Slovak Lines zvalcuje jak hnoj na ceste, lebo za tie služby si nič iné nezaslúžia.
A k tým SORom, tak je "pekné" že v tom hnoji zapredanom je Slovensko osamotené a v ČR snáď iba HK sekunduje, aj keď tam neviem či je to spôsobené ozaj transparentným tendrom, čo je potom v poriadku alebo je to spôsobené tým, že vedenie podniku a mesta je nejak prepojené na J&T. Neviem aká je tam situácia.
Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies (bonbónik žilinského tendra) či slovenský folklór s 5 dvermi u 18m, resp. 4 u 12m.
Ozaj 15m trolejbusy v ČR má ešte Ostrava stále? Mne príde táto dĺžková kategória ako veľmi vydarený počin a myslím, že u nás by sa veľmi hodil na niektoré linky (208 a 212). Bohužiaľ takéto vozidlá SOR nerobí, takže nateraz sa s 15m nepočíta bohužiaľ, hoc na západe je toto ani nie trend, ale skôr normálny postup obstarania vozidiel na linky kde je klbák moc a kraťas málo, avšak u nás je toto opomínané akosi a naproti tomu sa s obľubou zásobujeme 9,5 a 10,5m vozidlami čo je zhovädilosť prvej triedy, aby sme obstarávali dĺžkové kategórie s rozdielom 1m a kapacitou vyššou o 2miesta na sedenie a 3-4 na státie ?
Nech radšej vysvetlia Belfiho klamstvá ohľadom 5-dverového trendu na západe a tiež, tých fiktívnych výrobcov 5 a 4-dverových trolejbusov. Osobné bitky SME vs. DPB nech si riešia medzi sebou. Cestujúcej verejnosti dlží DPB, alebo aspoň Belfi vysvetlenie, ak nie už ospravedlnenie za tie arogantné lži, ktoré nám servíroval, napriek tomu, že nie je problém si sadnúť za Google a prebrowsovať stránky výrobcov autobusov a trolejbusov.
T458.0:
Škodovka může za to, že si dopravce objedná malokapacitní vlaky? Kdyby si ZSSK objednaly třeba devítivozové push-pull soupravy, určitě by je ráda Škodovka dodala.
K novým trolejbusům - Na CZ trhu nakupují kastle SOR pouze v Hradci Králové. Ostrava, Plzeň, Ústí nad Labem, Pardubice, Jihlava, Teplice a Opava nakupují kastle Solaris. Budějovice, Zlín a Chomutov kastle Citelis.
Je to pouze o tom, jaké má požadavky daný dopravce a pak o tom, se kterým trolejbusem může Škodovka uspět víc. Jestliže je na Slovensku tlak hlavně na cenu trolejbusu, jde do soutěže ŠT s karosérií SOR.
SME mal použiť lepší argument. Je fakt, že to, čo jazdí na 202 je horor. "Rolničky" v motore, sedadlá miesto okien, kovy z mechu pohádzané v interiéry, povolené obloženia a v neposlednom rade nefunkčné rýchlostné tachometre. Zbúchané Karosy z jamy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978