Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kirenka #18789:
Blbosti píšeš Ty! Nie si náhodou železničiarka? Spôsob vyjadrovania ("zastávka Jasovská zostane v 1. pásme!") by tomu nasvedčoval.
Pre Tvoju informovanosť: Bývam na Ostredkoch a do Engerau-Siedlung by som nešiel bývať ani keby za to platili.
I.
Reakcia na: Kirenka #18786:
Zachovaj kľud a rozvahu. Linka 91 JE linkou, ktorá je prioritne určená pre obyvateľov Rusoviec, Jaroviec a Čunova. Osobne by som s ňou zastavoval v Petržalke smerom von len pre nástup, smerom do mesta len pre výstup. Obyvatelia Petžalky majú dostatok iných spojov. Len tak mimochodom, ako k tomu prídu takí ľudia z Dúbravky, že Petržalka je v 1. pásme a Dúbravka v 2.? Prekvapuje ma, že sa miestne časti ležiace v 2. pásme ešte neohradili proti tejto evidentnej diskriminácii. Čo leží na území mesta, má ležať v jednom pásme. A čo je to za nezmysel, že DPB niekomu vyšiel v ústrety? DPB má zabezpečovať uspopkojovanie prepravných potrieb obyvateľstva, to je jeho povinnosťou a nie vychádzaním v ústrety.
I.
Reakcia na: J #18768:
Ty tiež trepeš nezmysly. Cestujúci, ktorý pozná linky, nepotrebuje ŽIADNY transparent, nepotrebuje ani vedieť, ak sa volá nasledujúca zastávka, lebo proste vie, kde má vystúpiť. Ale BUSE a podobné veci sú práve pre tých ľudí, ktorí sa chcú niekam doviezť, možno prvýkrát v živote a nemajú v úmysle ani študovať CP, ani sa učiť naspamäť zoznam zastávok.
MHD je totiž SLUŽBA VEREJNOSTI a nie hračka pre dopravných fandov a každý dopravný fanda by si to mal niekoľkokrát zopakovať vždy predtým, než splodí nejakú chobotinu.
I.
Reakcia na: Andy #18767:
Môj Ty bože, kde si prišiel na takú momotinu, že "každý to vie"? Nie si náhodou železničiar? Však keď každý všetko vie, tak môžeme transparenty úplne zrušiť, však "každý vie, že linka xxzf ide do blablablaova". Celkove mávaš dosť rozumné názory, kde si takúto chobotinu vypriadol?
I.
Reakcia na: m@rtin #18764:
Výnimočne súhlas...
Reakcia na: Kami #18760:
Si došiel práve z krčmy, čo:-)? Aj ja mávam také nápady.
I.
Reakcia na: TeBeCe #18754:
Dosť, ale naozaj dosť by ma zaujímalo, načo tá 20 k tomu TS zachádza celý deň, keď tam evidentne mimo striedania smien nemôže byť žiadna frekvencia.
I.
Reakcia na: Andy #18746:
Oblastné označovanie liniek je jeden z najohavnejších príkladov realizácie vlastného prepitého ega na momotinách.
I.
Reakcia na: Vladimír #18727:
Osobne ma brnenský piktogram označníka vždy nesmierne iritoval (pretože to vyzerá stupídne) ale je to stále lepšie ako "nasleduje" či "příští stanice".
I.
Reakcia na: Kikuchi #18951:
Sorry, musim sa poopravit - ikarusy 415 z Krasnan boli precislovane a nasledne rozdelene do vozovne Trnavka ( 1. kolona ) a vozovne Jurajov dvor ( 2. kolona )
Reakcia na: Vladimír #18714:
Už opäť som nútený s Tebou súhlasiť...:-).
Reakcia na: J #18706:
Vieš, s ČR sme v colnej únii, takže žiadne clo z ČR nie je. Účel colného skladu je trochu iný. A českú (nie české, alebo si snáď myslíš, že je "to daň z pridanej hodnoty":-)) DPH si síce odrátaš ale slovenskú zaplatíš, takže získaš tučné dve percentá. Nehovoriac o tom, že pri takýchto akciách sa DPH v ČR neplatí automaticky, platí sa až u nás.
I.
Reakcia na: J #18705:
Sorry, ale trepeš nezmysly. Prečo by som mal čakať, až mi vnútorný transparent ukáže nasledujúcu zastávku Nová Doba, keď si ju môžem odpočítať na vnútornom transparente. Vieš, pre každého takéhoto zlepšovateľa by som doporučoval - navštíviť cudzie mesto, podľa možnoasti v zahraničí, v krajine, ktorej jazyk neovládaš, zviezť sa tam MHD a predstavovať si tam taký informačný systém, aký navrhuje.
I.
Reakcia na: m@rtin #18702:
No, zase absolutizmus. Teplomer elektronický je dobrá vec ale tabuľku dokonale nenahradil.
Reakcia na: Spectre #18699:
Vyjadruj sa, prosím, presne,. Teplomer rozhodne nie je blbosť.
Reakcia na: J #18697:
Špitálska, Imperialistické námestie - VÚIS, Krížna - klasický zvršok, drevené pražce (dodnes som nepochopil prečo), Vajnorská po Bajkalskú - VÚIS. Špitálska bola prvá v Bratislave, kde sa VÚIS panely použili a asi bola aj najlepšie spravená. Na Vajnorskej už nejaký momot vymýšľa zlepšováky, takže nie je zaasfaltovaný cvelý priestor medzi panelom a hlavou koľajnice ale je tam nasypaný štrk a na tom asfalt, takže sa to samozrejme rozpadáva.
I.
Reakcia na: Kikuchi #18951:
Vsetky boli precislovane a preradene do Trnavky na 1. kolonu. Blizsie info najdes ak si kliknes na Autobusy a nasledne Ikarus 415.

Turbo: Asi mas pech, ja sa tam obcas nachadzam medzi 21. az 23. h. a vtedy mam na to stastie dost casto
Nevie mi tu volakto povedat kde sa podeli ikinovia (ikarus 415) z tretej kolony?
Reakcia na: Jano #18947:

Toto som este nezazil, ani vecer. Skor ma niekedy strasne nastvalo, ked som nestihol prestup na 83 na Patronke iba kvoli tomu, ze sme stali na Mokrohajskej a nestihli sme svetla...
Reakcia na: onvo (M@artin bude vedet) #18472:

onvo skus vynalozit viac usilia na ziskavanie informacii. To ze ty o tom nevies, ze na niektore veryie autobusov Karosa sa montuju aj v zadu kotucove brzdy neznamena, ze sa nemontuju.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.