Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V správach na STV odznelo práve, že IDS sa odklada. ?
Po Zahori uz lietaju prve spoje oznacene linkovymi tabulami IDS 🙂
Reakcia na: Ámos #189135:
V meste "Nuremberg" (momotko vytiahol z Googlu bez zapojenia rozumu, mesto je Nürnberg, slovensky Norimberg má okrem iného tieto vlastnosti:
1) Prvá linka metra spája mestá Nürnberg a Fürth
2) Metro bolo vybudované z politických dôvodov, nakoľko Norimberg sa má k Mníchovu ako Košice k Bratislave alebo Brno k Prahe a prinieslo už mnohokrát oľutované vedľajšie efekty.

Nechaj hlupáčika.
Reakcia na: mex6 #189129:
Googliť vieš dobre, trubica.
Reakcia na: mex6 #189120:
Brémy. 560 tisíc obyvateľov, ani meter v podzemí, perfektná doprava. Mnoho ďalších miest do milióna obyvateľov s rýchloelektričkou "Stadtbahn".
Reakcia na: mex #189106:
Prvý odstavec trolling.
Eurofondy nie sú zadarmo a ich existencia a prerozdelovanie je ďalekosiahla debata. Faktom však je, že v tomto programovacom obdobi sa má vyčerpat určitá suma, keď sa nevycerpa, nič nebude - druhý trolling. Ja som tu jasne uviedol dôvody pre ktoré by sa určite projekty realizovať mali, ty prinášaš argumenty, ktoré majú so samotnom elektrickou do Petržalky pramalo spoločne - aj to je trolling.
Pod mostom je na CP 37 uvedene ze Marianka je v pasme 320. To si nikto za tie dva mesiace nenasiel cas vylepit spravne CP??
Reakcia na: mex3 #189138:
"(pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)"

1.1. Používaním stránok imhd.sk a mhd.sk (ďalej len Stránky) používateľ súhlasí s nasledujúcimi podmienkami používania (ďalej len Podmienky).

1.6. Prevádzkovateľ neručí za dostupnosť služieb a vyhradzuje si právo obmedziť alebo zrušiť používateľovi prístup.

2.5. Používateľ sa zaväzuje v príspevkoch do diskusných fór
2.5.2. nepoužívať vulgarizmy a hrubé výrazy
2.5.4. nefloodovať (nezahlcovať fóra rovnakými alebo podobnými príspevkami)
2.5.5. uvádzať iba pravdivé a nezavádzajúce informácie


2.6. V prípade porušenia predchádzajúcich bodov bude používateľovi zrušené používateľské konto a/alebo prístup na Stránky.

2.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup používateľom pristupujúcim k Stránkam z rovnakých IP adries, aké mal používateľ, ktorému bol na základe porušenia Podmienok zrušený prístup na stránky alebo používateľské konto.
Reakcia na: Ámos #189135:
Nehovorim, ze vsade musi mat metro zmysel uz dnes. Do buducnosti ale elektricka nie je alternativa, uz to tu niekto pisal. Je to mensie zlo. A napriek tomu vsetkemu nie ze nebude metro ale ani ta elektricka. Este roky ked to pojde tymto tempom. Co sa tyka podpory ekonomiky hovorili sme tu o nestastnych EU fondoch. Preco by sme nemohli ako zda sa mudrejsi Francuzi vyrabat ak nie vlastny aspon licencovany system na Slovensku a nie vsetko dovazat? A nechat si to zaplatit z EU fondov? Takto by to zostalo aspon na Slovensku a nemuseli by sa nakupovat autobusy a elektricky zo zahranicia. Ako je mozne ze inde vedia vyrobit a my nie? (pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)
DPB stale nema zverejnenu tarifu platnu od zajtra... Co za bordel maju v tej firme?
Reakcia na: mex6 #189129:
Nuremberg - The population as of December, 2011, is 510,602. The "European Metropolitan Area Nuremberg" has 3.5 million inhabitants, which makes it Germany's fourteenth largest city.

Lausanne- VAL - velkost voznov asi 2xT3, to skutocne mozme budovat elektricku, je to vyrazne lacnejsie

Toulouse - opat lahky system VAL

Rennes - opat VAL

Marseille - 850tis obv. pisal som porovnatelne

Lyon - 2 voznove supravy. skutocne, kvoli tomu chces minut miliardy?

Helsinki - 560tis obv., jedna linka. ty tvrdis, ze BA by uzivila dve.

Lille - skutocne nam chces hovorit o tych 2 metre sirokych voznoch? s mensou kapacitou ako 2xT3?

Nie je ti divny, ze francuzsky system VAL je vo francuzskych mestach a jedna sa tak o podporu vlastnej ekonomiky z nacionalistickych dovodov, zrejme bez realnych ekonomickych ukazovatelov. rozvijaju dalej tieto francuzske mesta system VAL alebo buduju elektickove trate?
Reakcia na: Ike #189128:
Tak ja myslim ze dost trnavakov bude kombinovat PCL a JCL, tak asi preto 🙂
Reakcia na: mex6 #189132:
BID nerovna sa IDS BK. V IDS BK samozrejme mestsku kartu pouzit mozes.

Peon: www.bid.sk, sekcia Kontakt
Reakcia na: Peon #189130:
Mna zaujalo aj toto: "Bratislavskú mestskú kartu nie je možné na cestovanie v BID použiť.". Skvele.
Reakcia na: VLK #189112:
Keď zoberieme električku T3 (najčastejšie hrče premávajúce v Bratislave) a jej kapacitu 160o na vozeň, teda 320o na súpravu tak na kapcitu 13tisíc osôb za hodinu potrebuješ cca 40 súprav za hodinu, t.j. interval 1,5min. V Bratislave asi nereálne.
Reakcia na: Ámos #189125:
A kam keď nemajú infolinku?! A tí čo teraz nad spustením IDS BK makajú určite nemajú čas odpisovať na otázky. Každopádne odpovede na moje otázky by boli určite užitočné v časti FAQ na www.bid.sk (alebo v inej časti na ich webe, prípadne aj na imhd.sk).
Reakcia na: Ámos #189118:
Nuremberg, Lausanne, Toulouse, Rennes, Marseille, Lyon, Lille, Helsinki, vsetky v Taliansku okrem Rima, dalej snad ist nemusim..
Reakcia na: 810zssk #189127:
Nepomýlili si kraj? ?
ZSSK distribuje informacne materialy k IDS uz aj v Trnave, hoci ta je zatial od hranice IDS daleko 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.