"Výnimka sa týka bezplatného cestovania MHD v Bratislave, všetci ostatní prepravcovia budú mať vlastné pravidlá."
Teta Agáta by sa mohla naučiť rozdiel medzi dopravcom a prepravcom.
Počkaj ešte sa stihne vypísať nový tender a vyčerpať peniaze hádam... Ináč v niektorom z článkov GR naznačil že aj do toho 2015 ak aj úspešne prídu všetky nové tbusy tak dovtedy si možno budeme musieť nejaké prenajať ?
Ja zas nerozumiem podnikateľskému zámeru DPB. Každý podnikateľ by bol rád keby mu stúpli tržby (viď donedávna SPP) a DPB brojí za to, aby namiesto cashu dostával úhradu od mesta.
Isto, ale uznesenie komisie malo byť naformulované tak, že sa má prepracovať projekt, nie tak, že sa nepodporuje zriadenie vyhradeného pruhu. Navyše zazneli aj zavádzajúce informácie o tom, ako polícia musela zasahovať do riadenia križovatky SAV a o tom, že by inak bol nastal kolaps...
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.
nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..
a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost
je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
V tomto sa Uhlera musím zastať, pretože komisia dopravy a informačných systémov (či ako sa presne volá) nezamietol bus pruh na Štefánikovej, ale zlý projekt bus pruhu na Štefánikovej, čo je dosť podstatný rozdiel. Na predchádzajúcej komisii pre verejnú dopravu (čo je poradný orgán primátora a chodí tam aj Uhler) sa dohodlo, že projekt navrhnutý ODP má veľa chýb a nemá byť predkladaný ale prepracovaný. Napriek tomu predložený bol v nezmenenej podobe. Takže dobre, že schválený nebol.
Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.
Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..
Ak Štefanovičovu ako prídavok, tak by som sa ju snažil nejakým polozázračným ale imho možným spôsobom predĺžiť na Mlynské Nivy (perspektívne v celej ich dĺžke s prepojením na Šafárikovo nám.). Viaceré ulice by časom mohli prijať koľaje (pokiaľ sa neurobí všetko preto, aby to už nebolo možné).
Ano, preto vacsina elektriciek po Stefanovicovej chodila poloprazdna, lebo je to taka super trat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA