Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ophis #188896:
Myslím si, že mesto by malo riešiť prioritnejšie trate ako trať, ktorá v svojom čase bola dôležitá, ale dnes okrem spojenia Hodžka so stanicou nič rapídne nerieši.

Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.

V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.

Reakcia na: roman2 #188873:
Otcovia niektorých z nich boli ŠTBáci, teda tí chlapci môžu skôr vďačiť svojim otcom ako svojim schopnostiam.
Reakcia na: JeJe #188895:
Nanajvýš také, ako boli na Zochovej.
Reakcia na: ophis #188900:
Mlcat je zlato.
Reakcia na: 810zssk #188897:
A čo mám ja povedať na toto? Čo si tým chcel povedať?
Reakcia na: aquila #188892:
A koľko ich tam bude tých električiek premávať?! Určite nie častejšie ako každé 4minúty. Mimo to, ak sa podarí tam zaviesť obnovenú L13, tak odpadne potreba X13. Za predpokladu, že už bude aj trať do Petržalky, tak preberie časť dopravných nárokov za L83, 84 a 93, čo bude iba plus. Tá trať po Štefánikovej bola úplne normálna a dobrá vec. Za to, že ty si ju nepamätáš, neznamená, že to nesmie byť. Mi pripadáš ako ten sprostý Slávik, ktorý by asi písal rovnako. A keď už hovoríš o východnej časti a šermuješ tu tým, tak najlepšie je priame spojenie Trnavské mýto - Račianske mýto -Šancová. Po Štefanovičovej šla kopu krát L2 s max. 10 ľuďmi, ani L3 nebola na tom najlepšie. Lepšie o niečo L8 keď robila návozy k vlakom vo štvrtky, piatky a opačne v nedeľu a pondelok. L13 ráno v smere do mesta a poobede opačne. Ale inak to bola bieda. Najlepšie by bolo mať namiesto tej tvojej Štefanovičovej trate na Štefánikovej a Šancovej nakoľko to sú najviac využívané smery z hl.st. Štefanovičovu by s prehľadom pokryli trolejbusy.
Reakcia na: JeJe #188895:
Podla piktogramu tam dokonca odpocuvaju ?
Reakcia na: Ike #188889:
A čo takto ty magor premýšľať na tým, že nemáme spojenie Hodžka s Nám. SNP, Kamenným nám., Hviezdoslavovým nám. a Šafkom. Šoto máš akurát tak vo svojej sprostej hlave, ak takúto blbosť môžeš vytiahnúť. V čom ti tá trať vadí? Že sa ide postaviť to, čo tu boľševici zlikvidovali, alebo sa to nepáči niekomu koho na Štefánikovej poznáš, že by mu nebodaj pod oknami jazdila električka? ?
Na viacerých zastávkach som si všimol červené nálepky s nápisom "Tento priestor je monitorovaný". Znamená to, že tam DPB nainštaloval kamerové systémy?
Reakcia na: aquila #188892:
Vlastne, ani taku Spitalsku nepotrebujeme, nie? Staci Obchodna!
Reakcia na: aquila #188892:
To by bolo velmi fajn keby si celemu svetu vysvetlil ze su tupci ked maju dve trate. To nevadi ze kazda obsluhuje inu cast mesta, ale su dve!
Reakcia na: 810zssk #188890:
ovela rychlejsie ? silne pochybujem.

najma pri realizacii mimourovnoveho prepojenia sancovej / stefanovicovej a pri tolkych prechodoch semaforov, kde sa zmesti max 1 elektricka na stefanikovej. cize ked bude rozdiel 1 minuta je vela. nezabudaj, ze preferencia tam nikdy nebude fungovat, skor naopak, budu sa tam kopit elektricky

nehovoriac o lepsom pristup pre celu vychodnu cast mesta, kde su uz teraz tri elektrickove radialy ..

o nezmysle mat dve trate
Reakcia na: Ike #188889:
Obsluha jedneho z najdolezitejsich uzlov v meste (Hodzovo namestie), ovela rychlejsie spojenie stanice a centra (a v case realizacie aj Petrzalky).
Reakcia na: ophis #188886:
V čom bola tá trať tak skvelá? či len šoto?
Reakcia na: aquila #188887:
BUS pruhy na Stefanikovej sa nenepresadili, mesto s nimi stale rata.
Reakcia na: ophis #188886:
a co ze tadial viedla ? po dostojevskeho isiel vlak, pred zimakom tiez isiel vlak a tak ho tam budeme tahat aj ked bol zruseny ?

je vtipne si mysliet, ked sa nepresedili ani buspruhy na stefanikovej, tak tadial bude zaujem viest rozumne elektricku, najma ked ten isty uhler zamietol bus pruhy, ale toto vie, ze sa nebude realizovat, tak akoze odporucaju .. to je cisty politicky kalkul a ja len krutim hlavou ako ludia na to skocili.

ked bude co i len bus pruh a teda zuzenie o jeden pruh pre IAD v premavke, potom sa teoreticky moze rozpravat o elektricke.

Reakcia na: aquila #188880:
Lenže tá trať, ktorá z hl.st. bola po Štefánikovej bola skvelá a zrušiť sa nemala, dokým by sa nezačalo metro reálne stavať!!! To, že sa to ide obnoviť je super. Len blbé je to, že u nás je na prvom mieste ego, peniaze a moc. Skutočné riešenie a kvalita sú posledné až. To je celá vada, asi každej dobre veci v tomto štáte, že všetko trvá aj 3-4x tak dlho. O električke do Petržalky sa začalo písať v roku 2000 či 2001 v BA novinách, dodnes mám tie výstrižky v novinách aj s fotkami, že aké pekné električky by u nás mohli premávať. Dodnes žiadna električka do Petržky nepremáva, nehovoriac radšej o tom, že ani električky nemáme na úrovni, ani 10-20 mizerných kusov.
Neviete nahodou ci sa niekde daju najst GPS koordinaty zastavok primestskych liniek? Pripadne nejaku dobru mapu kde sa daju najst polohy zastavok?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.