"Výborne"! Takže vyžieranie rozpočtu kraja a kŕmenie úžerníkov mafiánskych autobusového dopravcu je predĺžené o ďalšie 4 roky. By ma zaujímalo do riti, že z akého dôvodu a akým spôsobom to vlastne volení zlodeji na samosprávnom kraji predĺžili o túto dobu! A ďalej, že na aké výkony sa im kraj zaviazal, že koľko posraných autobusových spojov paralelných s vlakovými im budeme platiť a vyhadzovať peniaze von oknom. V tomto štáte presahuje už všetko hranice, resp. presiahlo ale hranica drzosti sa posúva čím ďalej tým vyššie a my veselo všetko zaplatíme, sklapneme huby a potom si zas zvolíme nejakú bandu, čo nás hodí do nejakých "východných" zmlúv. Pozabíjať to, iné riešenie nevidím, inak sa týchto príživníkov nezbavíme nikdy a budeme tu mať SL do smrti. ?
Už si si menil trvalý pobyt? ? musíš vybaviť 10 vecí a všetky úrady majú stránkové dni doobeda. A ak majú aj poobede, sú tam také čakacie rady ako za socializmu na banány (rozumej, ak neprídeš pol hodinu pred otvorením, tak do večera Ťa nebyvania). Asi vrchol je KDI PZ inšpektorát na Kopčianskej. človek aby si bral dovolenku a bavia sa tam s Tebou ako s kravským exkrementom ?
"Neviem ozaj, že čo hlupáci na ŽSR chcú s Filiálkou robiť, ale nechať tak ležať majetok, bez aspoň minimálnej snahy aby zarábal je trestuhodné a nemuseli by ho iba pre účely nakládky, či odstavovania vozňov, či lokomotív pre súkromníkov prenajímať."
... keby som mal príliš veľkú fantáziu, tak by som si mohol myslieť, že sa čaká, kým tá situácia neprekročí únosnú mieru a potom príde veľkorysý "záchranca", ktorý za "zdevastovaný nepoužiteľný" priestor zaplatí "najvýhodnejšiu cenu", skorumpuje, koho môže a formou developerského projektu preperie špinavé peniaze na stavbu "nadštadardných luxusných mestských víl"
Oprava: A ktorý prepravca by ti na Filiálke nakladal/vykladal 5-10 vozňový Mn vlak? Okrem toho potom treba ten tovar niekam odviezť, čo by zaťažilo už aj tak preťaženú cestnú sieť v okolí. Po ďalšie ŽSR neprevádzkuje Mn vlaky.
A ktorý prepravca by ti na Filiálke nakladal 5-10 vozňový Mn vlak? Okrem toho potom treba ten tovar niekam odviezť, čo by zaťažilo už aj tak preťaženú cestnú sieť v okolí. Po ďalšie ŽSR neprevádzkuje Mn vlaky.
Bohužiaľ to je špecialita tejto doby. A najlepší sú niektorí, že iba : Pondelok - Streda do 15:00, s výnimkou Stredy kedy ťahajú do 17tej. Štvrtok = nestránkový deň (paa paa) a Piatok nás poctia svojím úsmevom iba do 12tej. Ak robíš na šichty (ráno, poobede, noc) tak je ti to jedno, lebo každý týždeň ti výjde aspoň 1 deň na vybavovačky, ak ale máš klasiku do 16-17tej tak si nahraný. Inak dá sa to riešiť aj nadčasmi a potom si vybrať náhradné voľno za ne, alebo si to dať preplatiť a tu nastáva zas problém. Nikto dnes nepreplatí s radosťou nadčasy. Kamarátka na pôrodnom nadčasovala ako krava aby mohla ísť do Chorvátska a ešte mala nadčasy, no akosi ich nepreplatili ani dva mesiace potom a o náhradnom voľne môže snívať, lebo raz je to, raz ono, no proste vždy sa nájde dôvod prečo si ho nemôže vybrať. A tak to je všade. Si darmo dnes človek môže dačo plánovať, príde neschopný šéf s tým, že niečo sa nezvláda a naloží ti práce.
Ravak ti pokutu nedá keď si nekúpiš vaňu. DPB ti dá pokutu ak si nekúpiš cestovný lístok A v tom je ten rozdiel.Aj jeden aj druhý slúžia verejnosti ale každý po svojom.V prvom prípade bude škodovať Ravak,v druhom druhom DPB ak ťa nechytia revizóri a ak chytia tak ty.
robila za Zahradkara a skoncila po prvej Belfiho riedeni THP. Ale skoncila manazment UK. Aj ked neviem, ze ci to nie je len tazsia SŠ ?
Samozrejme, ze pracovna doba ma vplyv na množstvo alebo kvalitu vykonanej práce a to globalne. Snad si este pamatame vykonnostne grafy v pohlade k hodinam ?
Hlavne DPB je sluzba verejnosti a tak podnik sa ma prisposobit ludm. Nikto nepojde nic vybavovat o 6.00, radsej by isiel o 16.00.
Ale to je neduh nie len statnej sfery. Na toto su stale experti aj u sukromnikov. Taky priklad za vsetkych - Ravak je otvoreny po-pia 7-16. To aby si clovek bral dovolenku, ked si chce ist vybrat kupelnu. ?
V lete je tam vidno vyšľapaný chodník v tej burine, ktorá je aj meter vysoká miestami. Je škoda, že tam veľa koľají zlikvidovali a nedá sa niekam ani poriadne ísť, zdokumentovať si presnú polohu výhybiek a zariadení, ktoré tam asociáli odporní zlikvidovali. To, jak to tam všetko tie svine rozbili, by som ruky sekal, nenormálne dačo. Potom tie garáže zničené, kde žijú socky, no nenormálne dačo a potom to venčenie psov... tam by mali ísť páni policajti pokuty rozdávať, aby si majitelia rozmysleli, že či nechajú psa venčiť sa na cudzom pozemku, kadiaľ teda veľkoryso chodia iní ľudia napriek zákazu. Neviem ozaj, že čo hlupáci na ŽSR chcú s Filiálkou robiť, ale nechať tak ležať majetok, bez aspoň minimálnej snahy aby zarábal je trestuhodné a nemuseli by ho iba pre účely nakládky, či odstavovania vozňov, či lokomotív pre súkromníkov prenajímať.
Nadchod bol akokeby pokračovaním Škultétyho ul.za Istropolisom. Z Račianskej tam vedie chodník zo zast.Ursíniho.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ophis