V lete je tam vidno vyšľapaný chodník v tej burine, ktorá je aj meter vysoká miestami. Je škoda, že tam veľa koľají zlikvidovali a nedá sa niekam ani poriadne ísť, zdokumentovať si presnú polohu výhybiek a zariadení, ktoré tam asociáli odporní zlikvidovali. To, jak to tam všetko tie svine rozbili, by som ruky sekal, nenormálne dačo. Potom tie garáže zničené, kde žijú socky, no nenormálne dačo a potom to venčenie psov... tam by mali ísť páni policajti pokuty rozdávať, aby si majitelia rozmysleli, že či nechajú psa venčiť sa na cudzom pozemku, kadiaľ teda veľkoryso chodia iní ľudia napriek zákazu. Neviem ozaj, že čo hlupáci na ŽSR chcú s Filiálkou robiť, ale nechať tak ležať majetok, bez aspoň minimálnej snahy aby zarábal je trestuhodné a nemuseli by ho iba pre účely nakládky, či odstavovania vozňov, či lokomotív pre súkromníkov prenajímať.
Svojho času bol nadchod z Račianskej na Kukučínovu (končil niekde medzi Tehelnou a Kutuzovovou) ? teraz si to môžeš už len skrátiť cez ten bordel na chátrajúcej stanici ?
NAD - Náhradná autobusová doprava. DPB robí pre RJ NAD svojimi autobusmi, ktoré idú z Nového Mesta na Hl.st. a späť, a zastavia na Trnavskom mýte na zastávke MHD. Nie Filiálka. Autobusy!
To na Filiálke vysadia tých ľudí? ? No to si musím privstať a ísť to osobne pozrieť, že kde ich to vysadia a hlavne ako tam budú ľudia kľučkovať medzi psími výkalmi a smetím. V januári som sa šiel s priateľkou prejsť od Trnavského mýta až ku "kukurici" v koľajisku stanice a môžem povedať, že väčší humus som videl snáď iba na vlečke P. Biskupice - trafo - Slovnaft, kúsok pred zast. Jánske hony mysleli, že sa zgrcáme s kamarátom do nemoty, keď sme to v lete prešli.
ŽSR by inak mohli trochu rozumne nakladať s majetkom a niečo s tou stanicou robiť. V prvom rade vyčistiť celý priestor (napr. v spolupráci s m.č. zapojiť nezamestnaných, či poberačov dávok) od smetia a vegetácie. Potom oplotiť priestor koľajiska, porobiť brány pre vjazdy vlaku a nákl. áut od Račianskej a Šancovej. Ponechať voľne dostupný iba priestor na parkovanie pre IAD a samozrejme obnoviť lávku aby sa mali ľudia ako dostať od zast. Ursínyho na Kukučínovu. Potom by sa ŽSR mohli ešte snažiť využiť stanicu aspoň na občasný náklad tovaru. Len prosím, nechcem aby tu mal niekto smrť z toho, že nakládka/posun s Mn vlakom v širšom centre mesta, dobre? Myslím, že ak by tam prešiel s 5-10 vozňami Mn v 1,3,5 s tým, že skoro ráno pred špičkou sa vozne pristavia do stanice a počas sedla, či po poobednej špičke sa vyzdvihnú s "kocúrom", tak by sa nikomu nič nestalo, ani by to nebrzdilo dopravu nejak katastrofálne a ŽSR by tak aspoň na tej stanici ešte zarobili niečo, než takto im to tam leží a hnije.
Vlaky na Galantu a Nové Zámky meškajú počas výluk spravidla 20 minút, niektoré aj 30-40, keďže prídu na Hlavnú zmeškané, vypravujú sa zmeškané a idú odklonom. Takže tento smer má najväčšie meškanie, najhorší grafikon na takom silnom trati, vynechané vlaky z Hl.st., odklony, najhoršia trať, čo sa týka technického stavu. No proste smer NZ... ? ? Na zastávkach sa nedá čakať v týchto dňoch, mesiacoch, ani infosystém, niekde ani otvorené čakárne, nesvietiace lampy, ani CP... trať 130 v skratke. ?
Na 6-tu tam a o 14-tej domov sa jej málilo? Kamarátka nevie čo od dobroty asi. Sa mi sníva ty vole!!! Kamarátka má VŠ archeológiu a robí v záložni 10 dní - 5 dní voľno, a smeny 6:00-14:30 a 14:00-22:30 a šéf je taká sviňa, že im napíše smeny max. na 3 dni dopredu a tak si nemôže nikto nič plánovať, tak s nimi vy***áva. A keďže som povedal kde robí, tak si vieš predstaviť akú má "slušnú" klientelu. A za takúto robotu, kde už po 6., či 7. dni je človek ako handra dostáva niečo okolo 500€. Ak za sedenie v kancli na zadku dostala v čistom 400-450€ a končila kúsok po obede ako končia školáci, tak to je úplne paráda. Síce sa skoro ráno vstáva ale tak aspoň z časti vie ako vstávajú zamestnanci nepretržitej prevádzky na smeny (VW, KIA, PSA, USS, potravinárske podniky a i.). Vieš čo by dali iní za to, aby mohli končiť o 14-tej, či 15-tej a mohli si večer v piatok povedať "Padla!!!"?!
čudoval by si sa ale meškali, a vidím v tom spojitosť, ľudia boli zmetení nevedeli kam skorej ísť nestíhali vypravovať vlaky, a zároveň pristavovať nové (aj kvôli uzavretému nastupistu 2), sprievodcovia behali hore dole, rovnako ľudia ktorí už sedeli v osobáku do Malaciek sa po vyhlásení REXu do Malaciek hrnuli z jedneho nastupista do druheho, vlaky rovnako museli cakať na presun ludi ktorí nevedeli kde stojí ich vlak ...
Ako by si potom vysvetlil že meškalo asi 5 vlakov vychádzajúcich z BA keď aj počas te najväčšej kalamity nemeškali? Jednoznačná súvislosť .. najmä s presunom zabludencov...
Ad 2: ZSSK moze za vsetko ? ? Samozrejme myslel som ZSR ale písal som zssk to je tak keď kvôli vlaku meškáš hodinu domov
Nerobila tam za záhradkára? Za jeho éry tam poprijímali kvantá mladých ľudí, pre ktorých to bola často prvá práca od skončení (strednej!) školy.. a keď sa po dvoch rokoch naučili, ako to funguje v bežnom zamestnaní tak potom išli na lepšie pozície do iných firiem...
Btw. už tam cvakajú karty a prac. doba končí najskôr o 15tej (pohyblivá, musí sedieť suma hodín za týždeň, mesiac..) Ale ja si nemyslím že pracovná doba má priamy vplyv na množstvo alebo kvalitu vykonanej práce...
No dobre, ale kolko je takych co sa len presuvaju z jedneho statneho uradu do druheho. To su take typy. Ono osobne si ani neviem predstavit, cim by dokazal podnik dotiahnut mladeho perspektivneho zamestnanca, pokial to nie je uplny fanatik do MHD.
Kamaratka sice robila tusim dva roky v DPB, hned po skonceni skoly. Platy hrozne a stale styl prace na 6tu o 14 domov v piatok o 12.
samozrejme len ak nespadne Pragotron ako dnes na Hlavnej stanici ... Bola to katastrofa, ľudia úplne vynervačení vlaky meškali, ľudia nevedeli kam nastúpiť ... Tomu sa hovorí ZSSK ?
Weigl je jediný riaditeľ rezortu, ktorý nebol po zmene GR vymenený. Posledný menovaný je jeden z tých mála, ktorý je stále na svojej pozícií. Druhý menovaný je jeden z tých, ktorého presunuli úplne do inej oblasti než v akej robil dlhé roky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ophis