Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #18842:
Podľa mňa by mali byť odchody L37 aj 37K v jednom CP. Takto vyhovieš "krematoristom", ale zmagoríš Záhorskú Bystricu.

Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...

Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.
Reakcia na: Andy #18838:
Viem, že Marianum je reklamný názov. Len som sa pýtal, prečo to DPB premenoval, keď mu názov zrazu vadí. Pretože určite nepremenuje zastávku akokoľvek, len keď to niekto zaplatí. (Vieš si predstaviť, že by premenovali napríklad zastávku Televízia na "Al-Kajdá Target", ak by nejaký Ali cvakol 30 litrov?)
Ja by som možno fakt uvažoval zriadiť linku 291 s trasou Nový most - Jasovská a zaradiť ju 2 - 3 minúty pred 91 resp. 191.
Reakcia na: tulenique #18836:
To, že ťa tetuška v KVC presvedčila na rozdelenie CityStaru OBB a TCV 75% SBB v bode Feldkirch(GR) je chválihodné, ale odporúčam Ti trvať na Buchs SG = rakúsky CityStar platí takmer vždy až do prvej pohraničnej stanice druhej krajiny(napr. Brennero v Taliansku). Nehovorím, že ušetríš tisíce, ale aj stovka-dve potešia 😉.
Reakcia na: Vladimír #18833:
bolo to myslene ironicky. Ked mi zahlasi zvukovo, nemusim cumiet na displej a cakat na svoju zastavku. Kludne mozem pozerat hoci pod sukne 🙂, pripadne sledovat na displeji nacestne zastavky.

#18838 Andy: vdaka, to som chcel vediet

#18846 Si: opat sa da nastupit na Herlianskej, potom obcas na Bajkalskej a od Pionierskej v pohode. Rovnako to plati aj pre vystupovanie 🙂
Reakcia na: frenky #18827:
A preco sa ten autobus tak vyprazdnil???? Lebo Jarovce, Rusovce a Cunovo su dediny, kde byva ovela menej ludi!!! Tak nech su radi, ze cez den im ide autobus kazdu chvilku, aj ked odtial vezia niekedy veeeeeelmi malo ludi!!!
Reakcia na: Neoplan #18825:
Prosim ta, napis mi, kedy sa neda dostat do 91.. A pises, ze vecer!!! Ved velakrat vecer sa stane, ze 91 ani nestoji na Jasovskej! Mne osobne sa este nestalo, ze by som sa na akejkolvek zastavke v Petrzalke nedostala do 91!
Reakcia na: Andy #18838:
keby sa linka 202 z 1/3 az 1/2 vzdy vyprazdnila pri cintorine ruzinov tak by si videl ako rychlo by linku vyriedili a bud zahustili 208ku alebo spravili tu posilovu 22x co chodi na dusicky, proste by nenechali behat nevytazene trolejbusy toho cca 2.5 - 3 km co je odtial na konecnu na cilizskej. A z Jasovskej na konecnu v cunove to je o peknych par km viacej... To fakt moze DP rovno spravit linku 291 s trasou novy most - jasovska...

heh a chces kratku 75 ? pridi sa do toho spoja narvat niekedy pocas skolskeho roku v case 7:00 - 7:30... uz z konecnej to odchadza dost plne a na medzijarkoch sa do toho ludia nevedia zmestit (a to nehovorim o optimistoch ktory chcu nastupit napriklad na takej Ondrejovovej.... 🙂
Reakcia na: Vladimír #18833:
Jasne ze by to bolo efektivnejsie a pohodlnejsie, keby mi na tom transparente behalo viac informacii. Nuz preco to tu v BA tak nie je ako v desiatkach inych miest?? Na to si odpoved moze vyvodit kazdy sam. Je to smutna realita, vsak som aj napisal vzdy je co zlepsovat, no snazim sa byt optimista, pretoze sa cca 95% ( ak nie viac ) na (ne)cinnost DP pozera len z tej horsej stranky. Tym nechcem povedat, ze je v BA vsetko OK ( ani z blizka ani z daleka ), jednoducho ma vytocil ten pesimisticky pohlad. Vies, ja som presvedceny o tom, ze aj keby sa transparenty vyuzivali v celej svojej moznosti, VZDY by sa nasiel NIEKTO komu by sa to nepacilo. A tak stale dokola - kolko ludi, tolko chuti.
Andy: Ja nemám nič proti súčasnému stavu linky 91, len som sa snažil načrtnúť jedno z môžných riešení. Prepáč, že som si dovolil na tým zamyslieť sa, už to viac nespravím.
Aj tak všetko vyrieši rýchlodráha, keď 91 bude chodiť z Vyšehradskej, nie?
Vladimír: Ale bolo samozrejme, že bolo.
Veď ja som v dispečery 9.8.2003 navrhol takéto riešenie.

"Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?"

A najlepšie by bolo, keby DPB zahájilo rokovanie s BSK a obcou Mariánka na záchádzaní vybraných spojov 37 do Mariánky, tak ako chodí 53 do grobu.
Reakcia na: Vladimír #18840:
Ano, ja som sa pomylil, len som poopravoval Neoplana, ze to je opacne ako napisal. Podstatu som vystihol.
Reakcia na: Andy #18838:
Nie, podľa mňa by oveľa správnejšie bolo:
-> JASOVSKÁ
Hodžovo nám.
Reakcia na: J #18837:
Ale otázka stojí tak, či by nebolo logickejšie, aby k tomu krematóriu zachádzali vybrané spoje L37, lebo na L38 fakt nikto nechodí (aspoň čo som ja videl).
Si, frenky, J a spol.: Vam ***3? Akoze KTO a KEDY povedal, ze linka 91 je IBA pre Cunovcanov? Ja poznam viac ludi, ktori tuto linku vyuzivaju na rychly persun na Jasovsku. To je ako keby ste povedali, ze preco by linka 202(podla vas asi "urcena pre Vrakuncanov") mala stat na Cintorine Ruzinov, ze vsak tam maju 208. Mali by ste byt radi, ze sa na jedno miesto mozete dostat viacerymi sposobmi.


Re #18785 Martin Fundarek: Dve zastavky Kosicka a Svatoplukova boli premenovane na Marianum preto, lebo si to Marianum zaplatil, cize je to reklamny nazov. To iste plati pre OLO Bazova(byvala Kuliskova). To s tym zvlastnym pocitom je uplna kravina, ten clovek sa vyhovaral na to, ze to bolo prilis hlasno nahrate, tak to proste vypli, len mi nie je jasne, preco to nepriznal, ale musel hovorit, ze to vyvolava zvlastny pocit.

Re #18798 galiyosha: My sme uz tolko krat skusali navrhnut DPB nejaku nezistnu spolupracu, ale to je proste DPB. To sa neda, nikdy sa to tak nerobilo.

Re #18801 Kirenka: Na Dolne hony chodi fakt dost liniek, ale to plati iba pre konecnu + par zastavok za nou, potom su uz trasu dost odlisne, ale vedel by som si predstavit napriklad kratku 75. Tam su dlhe vozy zbytocne.

Re #18813 COLOR: Ide o to, ze mozes vyhodit zapachajucich z vozu? Lebo to bolo v Pravde, v Markize a uz je to vycapene aj v 6623 za vodicom.

Re #18825 Neoplan:
1. Nabuduce si najprv poriadne pozri ako je to na transparente vypisane, lebo tam je toto:
-> Jasovska
HODZOVO NAMESTIE
a to je podla mna spravne.
2. Slovnaftska ulica to je nazov ulice, ale pochybujem, ze si Slovnaft za to plati. 🙂
3. Do niektorych novsich Karos sa cez predne dvere dostanes akurat k vodicovi

Re #18828 Kami: Hlasenie zastavok zabezpecuje v Bratislave osobitne zariadenie od BUSE za 25000 Sk 🙂 Od digitalnych transparentov je uplne nezavisle. Akurat obidve su riadene cez ten isty palubak.
galiyosha: No samozrejme, že by sa niekto našiel, avšak sú tu aj taký, ktorý len vypisujú sťažnosti už aj na také veci, že v priebehu jazdy začalo pršať a vodič nezastavil a nepozatváral okná.

Ja by som bol ochotný. Myslím si, že to s manuálom a trochou chcenia nebolo také ťažké. Veď v DPMK im to spravuje nejaký nadšenec. Však problém by zrejme bol v DPB. Neviem či by chceli?! Za opýtanie to stojí. Mal by si záujem.

Andy: zrušenie zachádzania ku krematóriu nie je také jednoduché.
Má to dve roviny.
1. Marianum je správca krematória a mestská organizácia a je v záujme mesta aby tam bus zachádza.
2. Neviem či ti už zomrel niekto blízky, ale tak blízky, že žial ti nedovoluje sa pomaly ani len držať na nohách a je ti tak zle, že prejsť 50metrov je veľmi ťažké. Sám som v krematóriu podobnú situáciu zažil. A aj preto by tam zachádzanie busu malo byť.
Reakcia na: Martin #18800:
Hmm.. tym kurzom to byt nemohlo lebo moje dotazy na terminaly KVC boli v troch po sebe iducich dnoch - 5.-.7.8.2003. Zatim vyzera ze idem na Rakusko-Svajciarsku hranicu (vraj je to Feldkirch - ale to je mozno len mesto) so CityStarom a odtial uz len 75% TCV do Baselu (zlava vdaka JuniorRail+). I tak to skresalo povodnu cenu (vyser 8000 Sk za tam-i-spat takmer na polovicu t.j. 4447 sk, potesi (-: ).
Reakcia na: Vladimír #18833:
Reagoval som na m@rtinov príspevok číslo #18764 : "A pak se musím dvakrát víc smát, když tu napíšeš, že cestující potřebuje hlavně znát, to KDE MÁ VYSTOUPIT."

Tomas: No tí hajzli ma prinútili ísť autom, tak som si ani tie dve pifká, čo som si kúpil nemohol dať, ale inak dobre. Zaspomínali sme si, zarehotali sa, opiekli si nejaké tie potraviny a tak. Bolo fajn.

Dnes mi kamoš hovoril príhodu z MHD, ktorej pravidelný výskyt by podľa neho pritiahol množstvo cestujúcich.
Stál v Ikáči v tretích dverách na poslednom schode. Pred kľbom na dvojsedadle bližšie pri okne sedela babenka v kraťasoch, s vyloženou jednou nohou v podstate na kĺbe. Išla zrejme z draždiaku a tak nemala pod kraťasami nič a tak bolo všetko vidieť. Podobný zážitok aj keď s obmenami mal za tento týždeň už tri krát. Takže skonštatoval, že aj v takom teple môže byť cestovanie v MHD PRÍJEMNÉ 😃
Dnes som si zastavil jedného človeka a na drzovku som mu dal pár otázok na informačný systém v buse. Bohužial viac času nebolo takže reprezentatívna vzorka to nie je.
Otázka(OT):
Si spokojný s vnútorným informačným systémom, nechýba mu niečo?
Odpoveď(OD):
No mohlo by tam stále svietiť číslo linky.
OT: A čo keby nezbrazoval len budúcu zastávku, ale aj tie ďlašie nejak dôležité?
OD: No to by bolo tiež dobre, to by pomohlo.
OT: Chýba vám na informovaní cetujúceho vo vnútri ešte niečo?
OD: Chýba mi celá trasa, teda všetky zastávky tak ako na tých starých plastových tabuľkách. Dosť často som to využíval, možno by zvnútra mohli byť dané.
OT: Sú také elektronické, avšak ukazujú len nejakých 8 najbližších zastávok. Stačilo by to?
OD: lešpie ako nič avšak z blata do kaluže. Najlepšia by bola celá trasa.
OT: Vadí vám ešte niečo.
OD: Keď je plný bus tak cez ľudí nevidím na ten displej.
Takže tak.

Kirenka, si: A čo takto to otočiť a nech 93 nechodí až na Jasovskú, ale len na Dolnozemskú 🙂
Nedalo by sa to zneužívanie/používanie vyriešiť takto:
Poobede by 91 a 191 nestáli pri Auparku a na Dvoroch, prestupný bod z Petržalky by bol Ševčenková a Jasovská a ráno by nestáli na Jasovskej. Teda stáli, ale len ako výstup, čiže na znamenie z voza.
Ale viem, ľudia by to nepochopili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.