Galanta : Ak by sa vedeli SOR NB 18 na L50 v pohode otočiť všade, tak by mohla byť aj L50 kĺbová a uvoľnili by sa 15m na L32 a 88. Ten počet 15-metrákov, čo máme je žalostný a kľudne by mohli byť na spojoch L37 do Marianky keby spoje do Marianky boli iba v réžií DPB v i=30/60/30//60 aby to poberalo Lamačanov aj Záhorskobystričanov. L630 by mala prejsť celá pod SL a Marinku nech robí iba DPB, alebo SL, ale nie dvaja dopravcovia a bez akejkoľvek koordinácie.
A lepšie riešenie typu : prehodnotiť nasadzovanie vozidiel jednotlivých dĺžkových kategóríi, asi ešte nikoho nenapadlo. Čo takto keby prehodnotili nasadenie vozidiel v DPB takto nejak :
mini : 27/1, 35/2, 44/1, 147/1, 151/1 = 6, pre posilnenie L44 a 147 sa môžu použiť 2 vozidlá ešte
9,5m : 23/3, 41/1, 43/1, 51/2, 52/3, 54/1, 55/2, 56/4, 57/2, 58/1, 66/4, 67/5, 77/2, 79/1, 82/1, 90/1, 128/1, 139/1 = 36 (stav 51, ak sa vyradí ešte 7ks z prvých 3. sérií tak 44)
10,5m : 20/6, 22/6, 29/2, 30/6, 99/12 = 32 (stav 38 BN + 5 C)
12m : 28/6, 32/7, 37/7, 53/6, 65/10, 80/10, 87/9, 91/6, 178/3, 191/5 = 69 (stav 90, ak sú prevádzkyschopné všetky Ikarusy 415 - 25ks)
15m : 50/14, 196/5 = 19 (21ks, na L196 môže zaskočiť aj klbák, na L50 i=10/10/7-8//12)
18m : 21+25/17, 24+26/1, 31+39/11, 59/7, 61/7, 63/8, 68/14, 70/8, 74/5, 75/9, 78/10, 83/13, 84/13, 88/8, 93/14, 94/11, 95/12, 96/7, 98/13, 133/4 = 199 (140 nové busy + 120 staré Karosy a Ikarusy)
Od pondelka bude zmena dopravy v Záhorskej Bystrici: Na základe sťažností na preplnenosť ranného spoja autobusu č 37 sa nám s dopravným podnikom podarilo vyrokovať zriadenie tzv školského autobusu, ktorý bude premávať od pondelka 11. februára 2013 každý pracovný deň až do odvolania. Hoci sa autobus nazýva ,,školský“ prepravovať sa v ňom môžu aj ostatní obyvatelia Záhorskej Bystrice. Školský spoj 9 bude premávať po OD Lamač, odkiaľ bude pokračovať ako L130. Odchod zo ZB bude o 07:21, t.j. v rovnakom čase ako L37. Z tohto dôvodu bude na L130 od pondelka zrušený odchod od Voj. nemocnice o 07:11. Viac info TU: http://www.zahorskabystrica.sk/wp-content/uploads/Bratislavsk%C3%A1-integrovan%C3%A1-doprava.pdf.
Potom by mohli istí ľudia z DPB, ktorí to mohli ovplyvniť, aj uverejniť prečo nehodnotia v tendri aj iné dispozície vozidla, ako tie, ktoré nahrávajú jednému výrobcovi. Nech hodnotia dvere kľudne, ale aj plochu na státie napr., koľko % tvoria podesty, aj vyhotovenie priestoru na státie v kĺbe.
Presne tak, aj vnútorná dispozícia vozidla, atď. Ďalej rýchlosť výmeny cestujúcich ovplyvňuje aj čas zatváranie dverí, od prvého zvonenia po pohnutie vozidla.
Trúfam si povedať, že nové vozy, akékoľvek, ťažko vyjazdia linky rýchlejšie ako 14/15 Tr. Ak by sa aj niekde časom revidovala chronometráž, určite to nebude prioritne kvôli piatim dverám a určite sa nedosiahne -18% vozov do výpravy.
Súhlasím s davidom1, Ružinovské električky chodia ráno dosť plné. Netvrdím, že sa tam už nik nenatlačí, no ja osobne som rád za ten súčasný stav a nemám chuť voziť sa v sardinkárni ako cestujúci z KV.
Hej, v materialoch na najblizsie zastupitelstvo sa spomina 1.7., akurat okolie zimaku by ako pilot malo byt skor... ono ked sa pozries do kalendara tak zistis, ze 1.4. nie je prilis realny termin
Od aprila nebude nova parkovacia politika, az od jula.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ophis