Galanta : Ak by sa vedeli SOR NB 18 na L50 v pohode otočiť všade, tak by mohla byť aj L50 kĺbová a uvoľnili by sa 15m na L32 a 88. Ten počet 15-metrákov, čo máme je žalostný a kľudne by mohli byť na spojoch L37 do Marianky keby spoje do Marianky boli iba v réžií DPB v i=30/60/30//60 aby to poberalo Lamačanov aj Záhorskobystričanov. L630 by mala prejsť celá pod SL a Marinku nech robí iba DPB, alebo SL, ale nie dvaja dopravcovia a bez akejkoľvek koordinácie.
ophis
mini : 27/1, 35/2, 44/1, 147/1, 151/1 = 6, pre posilnenie L44 a 147 sa môžu použiť 2 vozidlá ešte
9,5m : 23/3, 41/1, 43/1, 51/2, 52/3, 54/1, 55/2, 56/4, 57/2, 58/1, 66/4, 67/5, 77/2, 79/1, 82/1, 90/1, 128/1, 139/1 = 36 (stav 51, ak sa vyradí ešte 7ks z prvých 3. sérií tak 44)
10,5m : 20/6, 22/6, 29/2, 30/6, 99/12 = 32 (stav 38 BN + 5 C)
12m : 28/6, 32/7, 37/7, 53/6, 65/10, 80/10, 87/9, 91/6, 178/3, 191/5 = 69 (stav 90, ak sú prevádzkyschopné všetky Ikarusy 415 - 25ks)
15m : 50/14, 196/5 = 19 (21ks, na L196 môže zaskočiť aj klbák, na L50 i=10/10/7-8//12)
18m : 21+25/17, 24+26/1, 31+39/11, 59/7, 61/7, 63/8, 68/14, 70/8, 74/5, 75/9, 78/10, 83/13, 84/13, 88/8, 93/14, 94/11, 95/12, 96/7, 98/13, 133/4 = 199 (140 nové busy + 120 staré Karosy a Ikarusy)