Obratisko by som urcite nerusil, kym bude do Borov taka frekvencia dopravy aby tam malo zmysel jazdit kazde 4 minuty este uplynie par rokov. Teraz by to zbytocne robilo naklady.
Kazdopadne, predlzit trat po Bory v ramci tohto projektu by urcite bolo vhodne, ale za sucasneho zachovania obratiska Pri krizi (na Bory by sa jazdilo len s jednou linkou, pripadne len vybranymi spojmi).
Btw, bolo by nejak z ojrofondov mozne stavat aj vozovnu? Lebo ta by sa v zapadnej casti hodila a usetrila by dost nakladov na manipulacne presuny...
Áno, aj ja odhadujem že niečo také komplikované ako si predpripraviť trať na budúce predĺženie ich nenapadne. Len mi napadu dve veci - Aký by to malo vlastne význam. Ak zrekonštruujú obratisko tiež v ramci revitalizacie trate, jeho deštrukcia po dostavaní trate bude veľmi žalostná a zbytočne minuté fondy. Ak obratisko ostane, potom by už jednoznačne malo byť budované aj s novým pripojením (ktoré si ani za boha neviem predstaviť, možno koľaje obratiska by pretínali hlavnu trať...). V oboch prípadoch skrátka je chyba Alebo s obratiskom bez pripojek s nutnostou ich dobudovania pri vystavbe, alebo bez vsetkeho, avsak potom zbytocna modernizacia ak cele obratisko nasledne zanikne....
len treba patricny projekt predlozit. EU by s tym nemala najmensi problem, kedze prepojenie na TID resp napojenie na regionalnu dopravu je uplne validny argument.
fanatikmhd: silne pochybujem, ze ich napadne take nieco ze by v ramci reko obratiska saratovska rovno urobili aj odbocku na trat ktora ma ist na bory ..
kazdopadne keby sa rozmyslalo, tak sa mohol urobit ozaj projekt az po bory a obratisko saratovska zrusit ..
A nebude nejak uz v tej reko zakomponovana odbocka z dnesneho obratiska smerom dolu k borom? Tam by sa uz cena mohla odvijat dostatocne (inak, reko dubravskej je podla mojho nazoru nova trat. Co z povodnej je pouzitelne? TV? ). Navyse, ak by sa aj spracovali bory, Pri Krizi by ostalo? ci ako boli plany?
18 mesiacov je sialene vela, to by bolo akceptabilne jedine ak by tam robili aj nejake seriozne prekladky, respektive aspon jedno mimourovnove krizovanie. dalej aj ta cena je sialena, vsak to su 3.8 km ak to budu robit od obratiska v karlovke a teda cca 3,9 mio euro za 1 km ..
inak pevne verim, ze ich napadne ked uz nic ine aspon zredukovat zastavky na drahe ..
skoda, ze magoriat tak sprosto planuje, keby rozmyslali, mohli mat vypracovanu DUR a projekt na prepojenie s TID bory a mohlo by sa to urobit rovno jednym vrzom a to nehovoriac o zachytnom parkovisku bory. proste normalna planovana komplexna investicia, medzi mestom, ZSR a sukromnikom.. ale take nieco na slovensku nie je mozne, lebo kazdy si chce kradnut na svojom piesocku
Možnosť č. 2 kaliforňan niekde ako je býv. obratisko Hanulova a už keď tu budú tie nové obojsmerné eliny tak nech chodí jedna linka po Damborského (potiaľ je nová trať). Už aj v okolí tej zastávky je dosť dobrý potenciál ľudí... Síce pri počte 15? či koľko ich má byť sa asi nepokryje ani 4ka a už duplom nie 5ka, ale tak možno nejakú výlukovú L6 Damborkého - Šafko v premávke po-ne celodenne...
Tu by sa mohli uplatnit nove obojsmerne eliny. Nebola by potreba docasneho obratiska v KV a kludne by sa mohla urobit jedna kolaj do Dub. a fungovala by obojsmerne, zatial co druha by sa rekonstruovala..odstavka by bola minimalna resp. polovicna ?
konečne prišli na to, že ak majú prísť nové NP električky, treba opraviť aj trate.
Len aby to nedopadlo, tak ako s traťou na Hlvnú stanicu, ktovie, aká firma bude robiť rekonštrukciu.
18 mesiacov? To za tu dobu tam fakt mohli spravit MUK ako niekto navrhoval..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike