No zacinam vybuchovat, nad cim sa uz nepozastavujete.
Ked pridem do oblasti, ktoru nepoznam a potrebujem sa niekam dostat MHD ( SAD ), najprv si pozriem logicky cestovny poriadok. V pripade, ze tam cestak chyba ( napr. vandali ) jednoducho sa opytam niekoho, kto je na zastavke a ked nahodou tam nie je nikto, myslim, ze nie je taky problem sa opytat vodica ( to plati aj v pripade ked dobieham na uz pristaveny autobus ). Su situacie, ked vam vodic nevie odpovedat, ale pochybujem, ze by sa v autobuse nenasiel niekto s cestujucich, ktory by vam nevedel pomoct.
Co sa transparentov tyka, podla mna to je krok dopredu od tabuliek - je to estetickejsie a prehladnejsie, ale dovolim si povedat, ze informacia na transparente o MC a pod nou nazov konecnej zastavky by mala vacsi efekt v informovanosti cestujucich, ale inac plati to, co som uviedol vyssie - ked potrebujem nieco vediet, co na transparente nie je, jednoducho sa opytam.
Myslim, ze vsetko by sa dalo este vylepsit, avsak za kazdej situacie sa najdu ludia, ktori budu ZA a ktori budu PROTI. Preto budme radi aspon za to malo co mame.
Ked pridem do oblasti, ktoru nepoznam a potrebujem sa niekam dostat MHD ( SAD ), najprv si pozriem logicky cestovny poriadok. V pripade, ze tam cestak chyba ( napr. vandali ) jednoducho sa opytam niekoho, kto je na zastavke a ked nahodou tam nie je nikto, myslim, ze nie je taky problem sa opytat vodica ( to plati aj v pripade ked dobieham na uz pristaveny autobus ). Su situacie, ked vam vodic nevie odpovedat, ale pochybujem, ze by sa v autobuse nenasiel niekto s cestujucich, ktory by vam nevedel pomoct.
Co sa transparentov tyka, podla mna to je krok dopredu od tabuliek - je to estetickejsie a prehladnejsie, ale dovolim si povedat, ze informacia na transparente o MC a pod nou nazov konecnej zastavky by mala vacsi efekt v informovanosti cestujucich, ale inac plati to, co som uviedol vyssie - ked potrebujem nieco vediet, co na transparente nie je, jednoducho sa opytam.
Myslim, ze vsetko by sa dalo este vylepsit, avsak za kazdej situacie sa najdu ludia, ktori budu ZA a ktori budu PROTI. Preto budme radi aspon za to malo co mame.
J
Moj príspevok #18739 a v ňom veta: "No fakt je ten, že po prečítaní si tých milých spomienok Andyho uznávam, nevedia stým pracovať"
Mne naozaj vyhovuje vnútorný transparent viac ako plastová tabulka s teplomerom. Zobrazovanie najbližších dôležitých bodov ako bežiaci text by bol pekný lepší a aj pre ľudí potrebný avšak stále nemôžem súhlasiť že súčasné nastavenie nemá žiadnu vypovedajúcu hodnotu. To je všetko.
Kritický som a dosť avšak pre mňa je buse v súčasnom stave postačujúce. O.K.? Môžete ma aj ukameňovať za to že mám iný názor, ale proste mi to stačí. Som cestujúci, ktorý pozná linky, na ktorých jazdí, ako väčšina ľudí a ak idem niekam čo nepoznám, mám CP a v tom hľadám info. Neverím, že ľudia nastúpia, na transparente si pozrú kam to ide a ak to nie je ich spoj tak na najbližšej vystúpia a nastúpia do voza s iným číslom. CP vždy bol, je aj vždy bude primárnym zdrojom informácií. Trasnparent len overovacím.
Tebece: Ja som poznal a pamätal si oblastné označovanie ešte predtým než som sa začal o MHD zaujímať. Avšak nejak mi to nikdy nesedelo. Dúfam len, že teraz KK nevymyslí nové označovanie.
Na dipečerskom fóre som nedávno napísal ako by sa DPB dalo presvedčiť aby 37 zachádzala ku Krematóriu a zrušila sa 38. Skús si to prečítať a povedz názor.