Lenže ak mám viac dverí znižujem kapacitu vozidla, lebo ľudia by vo dverách nemali stáť. Zároveň sú tie dvere na úkor NP sedadiel. Vlastne interiér SORu je ukážka aké majú 5dverové vozidlá "super" interiér.
http://bratislava.sme.sk/c/6662786/bratislava-zvyhodnila-v-tendri-za-miliony-jeden-trolejbus.html ... škoda, že sa ÚVO nezaoberal aj žilinským tendrom na trolejbusy, tam zas mali podmienku o priemere kolesa, ktorú spĺňali tiež iba J&T. Zaujímavé by bolo si tak spísať, že koľko tendrov na vozidlá pre VHD na Slovensku od roku 1989 a 1992 prebehlo a koľko bolo ozaj čestných, že nenahrávali jednému výrobcovi, či už prehnaným hodnotením podľa ceny alebo podľa iných špecifík vyhotovenia, ktoré nahrávajú iba jednému výrobcovi. Inak "dobrú" minulosť má Belfi, len čo sa dá povedať. Som zvedavý, že čo Mr. Ftáčnik a magoriát, že kto dostane v DPB za toto dútku, príp. konečne padáka, teda dúfam, že to nebudú tí, ktorí povedali na rovinu ako to je s tendrom.
ja sa zastávam toho iba preto že som to sledoval od začiatku až do teraz a keďže nemám čo robiť lebo som ochorel tk sa mi to zdá zlé že to čo som sledoval každý deň a zrazu to možno zrušia však to je frustrujúce
☺
Ja proti SORu nemam nic. Avsak nie v zmanipulovanom tendri
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA