Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak maximálnu netransparentnosť vidím v schválení vozidla v SR, keďže si neviem predstaviť výrobcu, ktorý by si pred prihlásením do neistého tendra nechal za svoje peniaze schvaľovať vozidlo.
Reakcia na: Solider #187332:
Pokiaľ viem, tak priestor dverí nie je určený na státie. A áno to, že všetci čo stoja vo dverách musia vystúpiť, aby vystúpili ľudia z vnútra vozidla ohromne zrýchľuje výmenu cestujúcich.
Mohli by zrušiť tender na trolejbusy a hneď spraviť nový. A na električky nechať však tam sa nič nestalo ☺
Reakcia na: AAA #187330:
Prečo by v nízkopodlažnom vozidle nemohli stáť vo dverách? Pri sólo vozidle nemajú tie dvere navyše žiaden význam, ale pri kĺbaku už áno – a to na linkách s častou výmenou cestujúcich, kde nie sú zastávky od seba ďaleko vzdialené. Ja by som napríklad pri štvrtých dverách odstránil tie 4 sedadlá v NP časti a namiesto nich tam dal dva notsitzy.
Reakcia na: Ámos #187273:
Lenže ak mám viac dverí znižujem kapacitu vozidla, lebo ľudia by vo dverách nemali stáť. Zároveň sú tie dvere na úkor NP sedadiel. Vlastne interiér SORu je ukážka aké majú 5dverové vozidlá "super" interiér.
a sor teraz hromží že sa na to prišlo teraz už nebude mať také akcie! ?
Ja som to tušil že sa to stane ? a nech vyhlásia spravodlivý tender ... Hlupáci vedeli to že sa to stane...
Reakcia na: TeBeCe #187325:
Aka bola zaruka na bratislavke NB 18? Solaris poskytuje pre Prešov 36 mesiacov alebo 200 000 km.
Reakcia na: TeBeCe #187325:
a este aj "klimatizovaný priestor kabíny vodiča a klimatizovaný priestor pre cestujúcich"
Reakcia na: Valec #187322:
a navyse "V cene je zahrnutá množstevná zl'ava poskytnutá predávajúcim.", a to chcu len 20, z toho len 9 klbovych.
Reakcia na: 810zssk #187321:
súdruhovia musia dať hlavy dokopy aby vymysleli plán ako to nespackať ? ?
Reakcia na: mbc3245 #187306:
A sú lacnejšie ako bratislavské NB18.
Reakcia na: lbelfi #187320:
? ? ?
Reakcia na: 810zssk #187319:
Prosím pane nebudte presvedčený ale verte DPB
Reakcia na: lbelfi #187318:
Som vcelku presvedceny ze skutocna Agata Stanekova aspon vie aku pravnu formu ma DPB 😛
http://bratislava.sme.sk/c/6662786/bratislava-zvyhodnila-v-tendri-za-miliony-jeden-trolejbus.html ... škoda, že sa ÚVO nezaoberal aj žilinským tendrom na trolejbusy, tam zas mali podmienku o priemere kolesa, ktorú spĺňali tiež iba J&T. Zaujímavé by bolo si tak spísať, že koľko tendrov na vozidlá pre VHD na Slovensku od roku 1989 a 1992 prebehlo a koľko bolo ozaj čestných, že nenahrávali jednému výrobcovi, či už prehnaným hodnotením podľa ceny alebo podľa iných špecifík vyhotovenia, ktoré nahrávajú iba jednému výrobcovi. Inak "dobrú" minulosť má Belfi, len čo sa dá povedať. Som zvedavý, že čo Mr. Ftáčnik a magoriát, že kto dostane v DPB za toto dútku, príp. konečne padáka, teda dúfam, že to nebudú tí, ktorí povedali na rovinu ako to je s tendrom.
Reakcia na: 810zssk #187312:
Podpis.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.