ahojte, jedna drobná otázka - N37 v Záhorskej v smere na konečnú jazdí ešte stále "dočasným odklonom"ako 37čka - či už sa vrátila na svoju pôvodnú predvýlukovú trasu?
Dnešný update z Brna je v zlej kategórii (autobusy, ostatné dopravné fotky...), inokedy, keď boli fotky z iných miest a krajín, fotky boli v galérii napr. Česká rep. -> Brno ?
Toľko autobusov k dispozícií nemajú. Zabezpečiť 30 min takt z regiónu zo všetkých smerov a ešte aj 5 min. interval do BA..... PDO robili ešte za časy, keď boli v prevádzke niekolko sorov, ale hlavne modré SAD BA klbáky a krátke karosy, vtedy to bolo ešte ako-tak predstaviteľné, ale teraz... už aj dnes sú všetky busy v prevádzke...
Keď už ostávajú súbežné linky, prečo to musia prezentovať, ako keby všetko išlo na železnicu? Keď je jasné, že nie, a tie ostávajúce spoje budú preplnené, lebo ľudia nebudú chcieť sa presunúť do vlakov...
No tak teda pevne dúfam, že sa napokon nenaplní ich mokrá vízia o tých súbehoch, ktoré sú uvedené v tom blbom PDO. Inak v tomto roku by mali preskúmať celý kraj ešte raz a "aktualizovať" PDO.-nebodaj upravený, nový?
Uponahlal som sa, jeden spoj do Borinky cez Marianku zachovany zostal, akurat opat ide o dva spoje spojene do jedneho, kladivkovy 22:10 z Bratislavy.. takze, ak chcete ist vecer do Borinky tak pekne najprv do Marianky, potom spat do Zahorskej a potom cez Stupavu do tej vysnivanej Borinky.
Normalne ma nenapadaju slusne slova na toto co porobili.
A pribuda dalsi spoj co medzi Mariankou a Stupavou zachadza do ZB (co by inak mohli vsetky spoje a celkovo by sa tym dalo poriesit par problemov ak by sa to spravilo rozumne), kladivkovy spoj 611 o 10:18.
V skutocnosti su to poskladane dva spoje, ale s poznamkou "u", takze prakticky jeden. Samozrejme, je to spravene lajnisticky hlupo, teda jeden spoj je vedeny ASMN - Marianka - Zahorska Bystrica (takmerMHD) a dalsi Zahorska Bystrica - Stupava.. nie aby to spravili rozumne ze prvy spoj by bol BA-Marianka a druhy Marianka-Stupava...
Obnovuje sa vecerny spoj ZB - Stupava, ale ide uz 23:35, teda je pripojom k poslednej 37, nie k prvej N37 (aj to uz nie garantovanym - nie je tam zavedene cakanie).
Aký je prosím Ťa význam tohto Tvojho a Valcovho príspevku? Rozumiem dobre, že ak pre meškanie jedného zo spojov zanikne nadväznosť alebo sa koordinované linky nepodarí dať dokonale na stred, tak to celé nemá vôbec zmysel?
Tento názor mi silne pripomína 90. roky. Nič s ničím nekoordinovať, nič na nič nenadväzovať, lebo to aj tak bude len na papieri, tak čo sa budeme hrať...
Tak na jednej strane SL narieka ze pride o vykony, na druhej odmieta aby rano jazdili husto do BA, lebo sa to neda? Ved ked sa to neda, nikto nebrani BSK objednat vykony aj u ineho dopravcu, urcite sa niekto ochotny najde.
Inak na pokracovanie optimalizacie na Zahori som velmi zvedavy. Jedna vec je ze zrusenie busov BA-Malacky dnes mozne nie je kvoli absencii JCL BID, ale keby si BSK dupol tak uz mohli fungovat intervalove CP (ktorymi sa Freso chvali v TS hoci prakticky neexistuju), atd.
Však na Záhorí s tou optimalizáciou len začali, v maili mi písali, že budú pokračovať aj na Záhorí, keď zrušia priame Zr linky do BA aj na ostatnom území. .. tak neviem, čo z toho bude ...
Áno, ostávajú teoreticky 2 linky do BA, ale už nie zrýchlené, z toho 1 okružná, takže neatraktívne - budú len dopĺňať vlaky. Nosná bude železničná, nie autobusová - od toho odstúpili, neuniesli by to busy, hlavne keď tam máš za chrbtom k tomu aj hustý interval vlakov. Všetky regio linky majú byť nasmerované na žst v Senci. (toto mi odpísali)
V roku 2007 spomínali 5 min. interval Zr busov do BA, a prestupy na tieto busy z regiónu, vlaky sa skoro ani nespomínali. Ale je to skôr nemožné.
KUBÍČEK, M.:
Právne aspekty výkonu kontroly tarifného vybavenia cestujúcich v mestskej hromadnej doprave;
(Legal aspects of a control of tarif equipment of travellers in public transport)
Autor sa v článku zaoberá právnymi aspektmi výkonu kontroly tarifného vybavenia cestujúceho v mestskej hromadnej doprave, keďže súčasná právna úprava nie je úplne jednoznačná. Po analýze súčasného právneho stavu v Slovenskej republike a jeho komparácii s právnou úpravou v Českej republike podáva v závere článku návrh de lege ferenda, akým možno nejednoznačnosť slovenskej právnej úpravy odstrániť.
[strana 508]
"nejednoznacnost slovenskej pravnej upravy" = proste cele zle... presne ako kazdy kto nie je uplny pravny analfabet musi hned vidiet... len je to diplomaticky povedane...
To sa tu uz tusim riesilo, ze to su vyjazdy/dojazdy liniek (ale neviem ti to 100% povedat)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak