Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #186515:
a fanatikmhd -

chlapci, položím Vám jednu otázku - keby sa pri výstavbe Petržalky rozhodlo, že to nebude jedna mestská časť, ale že to budú 3 mestské časti (pričom by bola navlas rovnaká ako teraz), každá s 33 tisíc obyvateľmi, zmenilo by sa niečo vo vašich úvahách?

Keď už chcete porovnávať počty, potom vypočítajte (síce nič nehovoriaci, ale aspoň komparatívny údaj) počet obyvateľov na jeden spoj. Lebo miešať tu linky so spojmi, mestské časti s okresmi, tak prepáčte, ale takéto chobotiny som už dávno nečítal
Reakcia na: fanatikmhd #186513:
A ty trepes KRAVINY - ak ma BA5 menej ako tebou udanych 130 000 obyvatelov petrzalky (110 000 pre okres), ako moze mat petrzalka 130k? Logicky petrzalka moze mat okolo 100 000 co je viac ako stvrtinovy rozdiel oproti tomu, co si vravel ty.

A ako povedal S499 - nevkladaj mi do ust, co som nepovedal - nikde som nevravel, ze chcem MBCC do KV (i ked cez spicky by sa klbak uzivil na niektorych poradiach na L32). To len vy petrzalcania na cele so slavikom (ci ako sa vola) bliakate, ze treba posilnit vsetko, vacsie vozidla, lepsie intervaly, ze treba TenT, ze treba tram-train a neviem co vsetko. A pritom by uplne stacilo urobit stanicu ZST Aupark a mali by ste "nosny system" az na hlavnu stanicu 🙂

Krom toho na 21 je vhodnejsi MBCC ako SOR, pretoze ma viac miesta, nepotrebuje 5 dveri na nastup vystup, kedze nestoji pri kazdej vrbe a ma dlhsie medzizastavkove useky, kde sa klima oplati viac. A hlavne, chybne porovnavas len pocty liniek. A co ze ma petrzalka 19 liniek, miesto 36, ktore by si chcel? Vsak vacsina jazdi castejsie ako kazdych 10 minut. Do DNV zas okrem 1 linky, ziadna nema interval kratsi ako 10 minut (takze cela DNV stoji na 21, 28 a 20+22 pricom do 28 sa tlaci aj Devin a do 20+22 dubravka). Z toho minimalne 2 spoje su ucelove pre VW a 1 minibusovy je skor pre devin-Tesco DNV v devinskej.

Ale hej, som z KV, tak musim byt ticho, lebo Zahradnik ... 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #186513:
BA V sú aj "dediny" Jarovce, Rusovce, Čunovo, ktoré spolu nejakých 7 000 duší mať môžu.
Reakcia na: MatejBA #186511:
Matko - vravim o MC.....BA 4 mas DD, KV, Dubravku. Petrzalka je Petrzalka.

Pleties mrkvu so zemiakmi..... DNV ma menej liniek nez Pe. Ano, a v DNV zije kolko? 20 000? 25 000 obyvatelov? V petrzalke je ich ako si sam napisal 111 tisic (nejak to cislo padlo, davnejsie bolo 130 cca ).

Takze petrzalka je 4x tak velka minimalne. ma linky v pocte 9. Petrzalka (vynechavam linky 801 a 901 ktore mas komercne a nie su v standardne) ma mat teoreticky cez mosty 9x4=36. Ma ich 19... Takze DNV na percentualne zastupenie ludi ma podstatne viac spojov nez by mala mat. Inak v zozname ti chyba "Le tour de Petrzalka" 99 🙂

Takze tak. Navyse, petrzalske linky zabezpecuju v drvivej vacsine aj obsliznost zvysku mesta, niektore linky dokonca vacsinu trasy idu v meste (92,50,59,83,887,96,98,196) takze dalsia otazka. Ak dostane DNV resp KV ako by si zas chcel ty 😃 MBCC miesto petrzalky, potom MBCC nedostanu ludia dubrafky, race, noveho mesta...... Ono zas treba sledovat aj obsluznost, pocet obyvatelov MČ, nie len BA1 ma tolko, BA 2 ma tolko...... TO nie je smerodajny udaj!!!!!
Reakcia na: 810zssk #186508:
To je uz akceptovatelnejsie, avsak u 61 by som skor vzhladom na jej vyznam a trasu zlepsil interval na max 7,5min, takze vozy by uz potrebne neboli.

Potom uz ostava iba 21, a tam by sa kludne na spicku uz tie 2-3 vozy dali z Pe zaslat. A je logickejsie zaslat vozy na ASMN z petrzalky nez preradit nejake mnozstvo (aspon 5) na jurka odkial vyjazd by bol obrovsky. Plus nutnost prenesenia ND a technologickej casti z Pe na JD. Len opat, by si musel mat "prikazom" ako bola l88 aby Pe vypravila NP vozidlo MBCC, lebo inak sa hned zbavi na 21 soriek 🙂 Dokonca, ked kukam na mapy.....21 by dokonca prospelo kebyze je vypravena z Petrzalky.... Menej jalovych vzkm.
Reakcia na: fanatikmhd #186501:
1.) Bratislava 5 ma 111 147 (31. december 2011), Bratislava 4 ma 92 651, BA 3 ma 61 470, BA 2 ma 109 136 a Bratislava 1 ma 38 788

KDE vidis 130 000 iba pre petrzalku? Ci to zas budu vyhovorky tipu "a denne sa to meni, lebo ludia dochadzaju"? A inde nie?

2.) Ked si taky husty, pod sa previezt elektrickou v lete, ked kuri a potom sa ser trolejbusom na DD (a musi byt minimalne 30°C) - potom uvidis, aka "vyhoda" su elektricky a trolejbusy. Ale nie, v Petrzalke je treba klimatizovane medaky, aby ste sa nahodou neroztopili. Kedysi aj na DD jazdili vraky TamBus, potom sa na cas za Zahradnika zlepsila MHD na DD (a az to prehnali) a znenavideli ste KV. A ked sa to deje v petrzalke je to ok, lebo sa to uz tyka teba a tvojho zlepsenia MHD?

3.) Taka Petrzalka ma linky [pisane z mapy podla mostov od lafranconi po pristavny] 92, 50, 59, 80, 82, 83, 84, 88, 91, 93, 94, 184, 191, 901, 68, 87, 95, 801, 96, 98, 196

DNV ma linky 28, 128 [iba po devin], 20, 21, 22, 23, 25 [par spojov], 26 [par spojov], 92

A kym v Petrzalke jazdia ako si sam povedal "kazdych 5 minut" a castejsie, nosna linka (a ako jedina s lepsim intervalom ako 10 minut) jazdi kazdych 6 minut v rannej spicke cca hodinu. Nehovoriac o tom, ze u vas bude elektricka skor ako v DNV. A vlastne ked bude ta elektricka v Petrzalke, budes za to, aby sa polka liniek zrusila v petrzalke? Vsak budes moct ist elektrickou po skoro celom meste.
Reakcia na: franko5240 #186496:
Taky navrh som im posielal v lete a zabralo to.
Reakcia na: fanatikmhd #186507:
Ano, MBCC ma vacsiu kapacitu. Prave preto ze 21 a 61 maju slaby interval by mali mat vacsi voz. Kludne sa mozme dohodnut ze uznam MBCC ako opodstatnene na petrzalskych linkach ak sa z nich 5 poradi presunie na 21 a 61 ktorym sa zlepsi interval 😛
Reakcia na: 810zssk #186502:
A tie dotknute linky maju interval mensi ako 5 minut co ma napr taka 95 ci 93?

A nejazdia tam nahodou NB18 ktore maju kapacitu len o daco mensiu nez MBCC? To mi chces nahovorit, ze MBCC je o tolko brutalne s vacsou kapacitou nez NB18, o celu porad stovku cestujucich viac, ze je vhodnejsie trhat technologicke zakladne vozovni na vsetky, aby moíhla kazda vozovna mat po jednom kuse? Nerozdelime aj 25Tr na 4ks hrobonova, a 2ks Trnavka? Nerozdelime aj solarisy na jurak a trnavku? Vsade si zasluzia predsa 15m autobusy 😉

A kedy som kecal? Citaj par stran dozadu kde si tazko obhajoval NB18....
laminatka - v reale? Ak myslis 😉.... 🙂 necham ta v tom. A komu som strcil do huby to co nepovedal? Menuj 😉
Reakcia na: fanatikmhd #186501:
Počúvaj, momôtik, ukľudni sa a pretaň strkať iným do huby to, čo nepovedali. Našťastie môžeš akurát p94ovať tu, v reále je tvoj vplyv nulový ? .
Reakcia na: fanatikmhd #186501:
Počúvaj, momôtik, ukľudni sa a pretaň strkať iným do huby to, čo nepovedali. Našťastie môžeš akurát p94ovať tu, v reále je tvoj vplyv nulový ? .
Reakcia na: fanatikmhd #186501:
Bla-bla... Súhlasím s #186496. MBCC by mali ísť v prvom rade na 21
Reakcia na: fanatikmhd #186501:
Uz zas kecas.
Reakcia na: franko5240 #186496:
Aj mimo Petrzalky su velmi vytazene linky, aj vytazenejsie... taka 83 potrebuje CapaCity ovela menej ako 21, alebo 61.
Reakcia na: MatejBA #186497:
A coze? Ostatnym sa sorky nepacia? Ak jurak/trnavka dostane sorky z prietrzky dufam, moze sa zbavit starych vozov. Vsak to bude prinosne, kazdy tu obhajujete tie najkvalitnejsie a najsuperlepsejsie sorky 🙂 Tak na, berte si ich! 🙂 Je nejaky rozdiel ZASADNY v kapacte NB18 a MBCC? Nac trusit vozy a technologiu+ND po vsetkych vozovniach. Aby sa navysili straty? Aby sa lahsie dalo daco ukradnut?

A len tak na okraj, ktore sidlisko na slovensku ma 130 000 obyvatelov? a ktore ostatne, MENSIE maju nosny sytsem elektricky, alebo aspon trolejbusy? takmer kazde. Takze myslim ze vyfasovat MBCC do petrzalky je skor iba utecha, nie danie im vsetkeho. DNV je jedina vynimka kam chodia iba busy. jurak ak ju vypravy zo soriek, to je co, dehonestacia cestujucich z DNV? vsak tuna sukafon tvrdil ze NB18 je to najlepsie co na svete existuje 🙂 Tak davame DNV to najlepsie, nie? Dokonca aj v kratkej verzii!

A len na margo toho vsetkeho, petrzalska vozovna sucasne s MBCC disponuje tym najotrasnejsim vo vozovom parku - bohuzial nikdy negeneralkovanymi IK 415/435. Jazdi to vylucne po petrzalke a petrzalskych linkach, takze MBCC je tak isto k tomu aspon aka taka utecha.....

Ci to radsje urobime tak, ze MBCC aj sorky z petrzalky dame na jurak, a do petrzalky nastahujeme plnicku a vsetky B741. A nechame najvacsie sidlisko len s dozivajuicimi vozmi pretop, lebo DNV nechcela len sorky, chcela sa vozit aj v inom type.........
Reakcia na: TeBeCe #186492:
Mozno si myslel ze ma zapnute hmlovky alebo DRL ? ?
Reakcia na: S499.1023 #186498:
Musia mať muchy, však sú od SORu. ?
Reakcia na: richardhudec #186495:
Pozri sa na dátum článku a zistíš, že už dlho 🙂. Práve včera som za jedným z nich išiel kúsok z roboty. Ale zatiał sú len tie dva prototypy, vraj majú ešte nejaké muchy.
Reakcia na: franko5240 #186496:
Zas sa zacina s tym, ze petrzalka si zasluzi vsetko?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.