Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak ma napadlo, tie vianocne elektrickove posilovky nemohli ist normalne na Kapucinsku? S tym ze by neprechadzali, ale na Kapucinskej jazdu ukoncili, za asistencie DD vycuvali na Obchodnu, presli dolava na SNPcko a z neho zas nacuvali na Kapucinsku? Casu medzi prichodom a odchodom je dost, takze tie manevre by zrealizovat stihli... akurat by nemali socialku co dnes maju na konecnej, ale tak snad by v ramci krestanskej lasky pristup do nejakeho WC kostol poskytol ?
Reakcia na: frenky #186461:
? ? ?
Reakcia na: 810zssk #186459:
Vselico sa uz udialo vo vztahu policia vodic MHD. Najdu sa aj take perlicky typu, ze odmietli odobrat technicky preukaz, ked ich vodic o to sam ziadal na zaklade zleho technickeho stavu voza s tym, ze "a cim si myslite, ze budeme do roboty chodit my, ked vam vsetkym poberieme technicke preukazy."

Takze ako vravim, zalezi cisto len od policajta, ci privrie ocko, alebo nie.
Dnes som mal tú česť ísť Vianočnou električkou. No, tá T2 mi až tak vzácna nie je, už som v nej pár krát sedel (na DOD aj v kabíne vodiča ? (otrasné knoflíky)), ale je to milá električka . Ale dnes som si všimol taký "detail", že jej chýba jedno interiérové svetlo, ďalej sa jej mizerne otvárajú dvere (veľmi málo, ešte menej ako na niektorých T3), úprimne nemyslím si, že ako historické vozidlo by mala mať protišmykovú podlahu. Ďalej miesto nejakých Vianočných piesní, alebo radšej ničoho tam pustili Jemné Melódie... Hluk jak... (+kúrenie...) Vodič otrasný, išiel ledva 30 km/h (to by ani nevadilo), ale brzdil tak prudko, že som ani neveril, že je to pri takej rýchlosti možné... Celú cestu sa vyprávali so "sprievodkyňou", ale čo je najzaujímavejšie, išli po nasledovnej trase: Vazovova - Mariánska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. - JESENSKÉHO - NÁM. Ľ. ŠTÚRA - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Nám. SNP. - Poštová - Vysoká - Floriánske nám. - Vazovova, tam ani nevyhodili ľudí, a hneď ši znovu ? . Takže, ak správne rátam, jazdili v kuse (a kolečko si urobili 2-krát asi preto, aby to časovo vychádzalo - časy z Vazovovej XX:00, a z Nám. Ľ. Štúra XX:10 asi sedeli, len urobili ešte o jednu jazdu viac.) Takže, kde nestačí inteligencia DPB, preberajú to vodiči. ? ...a nejako nadmerne iskrila na úsekových deličoch...
Reakcia na: Ike #186457:
Ak by sme sa chceli hrat na to ze cajti zastavuju a pokutuju kvoli tomu aby si nabuduce jazdil bezpecnejsie, tak praveze vodica busu by mali pokutovat prioritnejsie...

Inak co viem tak bolo aj take ze namerali vodicovi na nocaku extremne vysoku hodnotu (este ked jazdili solo Plynosy) a zavolali na dispecing nech ho trochu usmerni, lebo ak ho pri dalsej jazde uvidia tak letiet tak uz mu budu musiet zobrat vodicak..
Reakcia na: frenky #186456:
? trošku precenili vrbustov nie ?
Reakcia na: 810zssk #186455:
Odhliadnúc od subjektívneho morálneho práva MHD drobne porušovať predpisy a nezákonne si vynucovať preferenciu (to by malo byť v záujme aj polície) je rozdiel, keď zastavia ponáhľajúceho sa mňa ako vodiča IAD a ponáhľajúcich sa 100 ľudí v natlačenom kĺbovom autobuse. Pretože ja si za priestupok môžem sám a zákonité zdržanie pri riešení priestupku je akýsi prídavok k trestu pre mňa samého, resp. pre zvyšok mojej posádky (max 4 ľudia, ktorí sú na 99,999% moji známi), ktorá ma neusmernila a neskrotila ("neponáhľaj sa tak, aj tak nestihneme zelenú, chytia nás policajti). Kdežto v prípade zastavenia autobusu a riešenia priestupku pre vodiča trpí ďalších 100 nevinných cestujúcich, ktorí zrejme tiež budú meškať a ktorí nie sú v žiadnom vzťahu k vodičovi, resp. minimálne nie v takom, aby mu zaklopkali na kabínku a povedali "šéfe, troška ľahšiu nôžku maj". ?
Reakcia na: Ike #186454:
Raz sa dokonca stalo, ze zastavili trolejbus, lebo mu namerali nejakych 90 dole Palisadmi. Nakoniec vysvitlo, ze to namerali auto, ktore sa nejakym zazrakom prekryvalo s trolejbusom. Sam si to dobre neviem predstavit, alebo bolo uz vraj sero, tak mozno zle videli.
Reakcia na: Ike #186453:
Nuz samozrejme. Ved aj auta zastavuju hoci ti vodici sa mozno tiez ponahlaju ?
Reakcia na: frenky #186452:
Fíha, až do garáže? To sa musia fakt nudiť 🙂 Aj keď v prípade MHD by som sa na to naozaj na ich mieste hodil bobek.
Reakcia na: 810zssk #186451:
Zastavia? To fakt? Akože spoj má 10 minút meškanie, vodič si to knedlíkuje trocha viac, cestujúci sú nervózni a žabka to celé veselo zastaví na min. 10 minút? ?
Reakcia na: Ike #186450:
Zalezi od policajta. Bud ta skasiruje na mieste, alebo posle pozdrav na podnik, alebo dokonca pridu za tebou aj do garaze. Aj take uz bolo.
Reakcia na: Ike #186450:
Uz som viac krat zazil, ze policajti zastavili vodica autobusu (hoci myslim ze to vtedy nebola rychlost), takze "imunitu" urcite nemaju.

Ak ho nezastavia na mieste tak teoreticky mozu v ramci objektivnej zodpovednosti pokutu udelit majitelovi vozidla, teda DPB. Ale myslim ze v praxi sa to (zatial) nevyuziva.
Dnes ma na jednom mieste (nebudem naschvál menovať linku) predbehol autobus, kde je 40 km/h a autobus išiel jednoznačne rýchlejšie. Miesto bolo merané policajtmi.

Aby som uviedlo veci na pravú mieru, s touto 40 km/h rozhodne nesúhlasím, takže vôbec nemám problém s tým, že vodič MHD porušil tento predpis.

Zaujíma ma však, či môže, resp. aká je vymožiteľnosť udelenia pokuty dopravným policajtom vodičovi MHD.

Predpokladám, že aj keď policajt namerá vozidla MHD porušujúce MPR, nechá ho ísť a nebude zdržiavať cestujúcich. Ako sa potom postupuje. Policajti potom pošlú príslušnému oddeleniu DPB pokutu, alebo ako?

Resp. aká je prax? Vzhľadom na lenivosť našich policajtov a skutočnosti, že miesto riešenia jedného vodiča MHD môžu zatiaľ pochytať 10 zahraničných a štedrých vodičov spôsobuje, že to ticho ignorujú?
Reakcia na: Juraj76 #186448:
Uvidíš, keď to príde. V podniku nie je 100% ani zaručená informácia. Isté je len to, čo sa už stane.
Nastanú naozaj nejaké zmeny v garážovaní Petržalských SORIEK po sprevádzkovaní nových Mercedesov, alebo to boli len fámy. Vie niekto?
Reakcia na: luky133 #186446:
Treba si spraviť brigádu a ten priechod tam nastriekať svojpomocne, keď budú toľko rozhodovať aj o jeho zrušení.... Však také aktivity tá križovatka už zažila a toto bude prospešné pre všetkých. ?
Dnes som čítal asi poslednú alebo predposlednú (?) tohtoročnú zápisnicu zo zasadnutia operatívnej komisie pri oddelení prevádzky dopravy a konečne tam po takmer dvoch rokoch (medzi tým to žiadalo niekoľko ľudí aj samotná mestská časť) rozhodovali o vyznačení priechodu na konečnej v Slávičom údolí medzi Alibabou a Cubiconom. A výsledok? Návrh neschválený ? Nakoľko to predkladal samotný magistrát predpokladám, že ten kto nemohol súhlasiť bol KDI alebo DPB ? Ale vnútorný hlas mi skôr šepká KDI... Takže sa opäť potvrdzuje, že Bratislava je pre automobily a nie pre chodcov keď o jednom priechode sa musí rozhodovať dva roky a po predložení i tak nie je schválený pritom ide o jeden z najfrekventovanejších priechodov nakoľko cez tú cestu prebehujú stovky ľudí denne...
Reakcia na: JamaVOku #186443:
Uz je to v poriadku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.