Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #186377:
Zabezpečený chod vlak znamená, že je zabezpečený zabezpečovacím zariadením.
Reakcia na: Ámos #186371:
http://www.zsr.sk/buxus/docs//legislativa/351_2010
§29
(11) Na električkových dráhach, na ktorých chodia vlaky rýchlosťou viac ako 60 km.h-1, je chod vlaku vždy zabezpečený.

Bohuzial sa mi nedari najst definiciu toho co sa rozumie zabezpecenym chodom vlaku.
Reakcia na: 810zssk #186375:
tak si ho prestuduj. ?
Kedze co si informacie pamatam (aj to slabo) mam spred tohto datumu,
takze tu obaja varime z vody a bavime sa o nieco o com nemame paru.
Reakcia na: Ámos #186374:
Zakon o drahach je z roku 2009...
Reakcia na: 810zssk #186373:
drazne predpisy vsak vzhladom na spolocny stat a skostnatelost draznych uradov budu stale rovnake ?
Reakcia na: Ámos #186371:
Co s tym ma Praha, nie je nahodou v inom state?
Reakcia na: Joyki #186370:
Neviem, ale kazdopadne, podla materialu co bol v zastupitelstve, najnizsie cislo linky v BID ma byt 215 (Bratislava - Marianka), teda konflikt s trolejbusmi nie je. Cize teoreticky by nic precislovat nebolo zatial treba, s tym ze by sa dohodlo ze pri kazdej zmene trasy tbusovej linky by tato presla do autobusoveho radu.

No a kedze sa zrusilo znacenie 2xx Zahorie - zapad a 3xx Zahorie - vychod (cele Zahorie bude mat jednu radu), mohli by sa tiez zahoracke linky precislovat do radu 3xx... a nebol by konflikt vobec. Akokolvek, pri tom bordelarskom CP co BSK schvalil je znacenie liniek mozno do istej miery zbytocne, nadalej ten system bude chaoticky.

Btw., kde je ta informacna kampan co mala bezat od 9.12.? ?
Reakcia na: 810zssk #186368:
nie, vyhladaj si nieco ohladom modranskej rychlodrahy v Prahe.
mestske drahy sa urcite riadia inymi predpismi ako zeleznicne.
Reakcia na: 810zssk #186366:
Trolejbusy ostávajú, či sa prečíslujú? Podľa mňa kľudne nech ostanú 2xx.
Reakcia na: 810zssk #186368:
Tiež mám pocit, že obmedzenie rýchlosti na 50 km/h nie je iba kvôli neúplne izolovanému telesu, lebo tá 50-ka na el. tratiach platila, ak ma pamäť neklame, aj v časoch, kedy bola ešte v obci povolená 60ka (pred februárom 2009).
Reakcia na: Ámos #186367:
Prechody pre chodcov a ine urovnove krizovania su aj na zeleznicnych tratiach.. problem je ak sa nemylim v tom, ze MPR nad 50 moze byt len tam kde je zabezpecovacie zariadenie (pripadne ma niekto opravte).
Reakcia na: Ike #186353:
mam pocit, ze nema na vyber a mohol si dat max 50, lebo teleso nie je uplne izolovane. Staci, ze su na nom prechody pre chodcov a ine urovnove krizovania. Ale o tomto tu bude vediet viac niekto kompetentnejsi.
Reakcia na: Joyki #186365:
Od marca.
Reakcia na: Marek1978 #186362:
Pre lepšiu orientáciu sa zaviedlo číselné označenie prímestských autobusových liniek tak, ako ho poznáme v˙mestskej hromadnej doprave.

To fakt? Ja som ešte nevidel 200-kové SL busy... alebo od marca?
Reakcia na: Marek1978 #186362:
Ale napr. hneď za Sencom sa počet spojov v prac. dňoch znížil už na cca. 13, a už sme hlboko pod počtom odchádzajúcich vlakov: 18. Prípoje na Os do BA v Senci asi 5x-6x za deň (sedlo).
Cez víkend fantastické 3-4 spoje. ?
A potom čuduj sa svete, všetci prechádzajú na IAD.....
Reakcia na: Ike #186353:
Netreba zabúdať na technický stav tratí, ktorý je značne zanedbaný.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.