Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A kedy bude vyhodnotenia tendra ? ?
Reakcia na: gejza #186332:
No praveze dnes mi bohuzial MHD vooobec nevyhovovala ?
Reakcia na: 810zssk #186330:
ke´d idem do predajne DPB, tak hádam využijem MHD .... alebo nie ? ?
Reakcia na: ivanbuto #186323:
Sprístupnenie stanice zo Sokolskej pre CHDCOV aj MHD by malo byť základom akéhokoľvek riešenia (s IPR, alebo bez IPR). Sokolská je ideálna priebežná zastávka s prístupom na stanicu (nielen) zo západu.
Btw, neviete o nejake predajni DPB pri ktorej sa da v pohode zaparkovat? ? Lebo jedine co ma napadlo bola Oil Street, ale Eurovea garaz dnes bola dost husta...
Reakcia na: TeBeCe #186324:
? ? ?
Reakcia na: TeBeCe #186324:
Už so msa zlakol, že nonstop linka 297 z DNV niekde na Lieskovec ?
Reakcia na: 810zssk #186326:
*neprekazalo
Reakcia na: ivanbuto #186320:
V sucasnosti aj ja, avsak pokial by cestujuci mali priamy spoj na Hodzko tak by to podla mna az tak nepremavalo.
Reakcia na: tr3mp #186277:
To by bola veľmi pekná linka, aj z prevádzkového hľadiska dobrá, na Búdkovej by mohla mať aj adekvátne časy na vyrovnanie meškania.
Celkovo však vidím ako veľký problém napojenie trolejbusov na Hlavnú stanicu zo západného smeru, to sa týka nielen tejto 203+41, ale najmä zatrolejovanej 32. Mali by sa pripraviť alternatívne riešenia k čakaniu na IPR, resp. ak by sa podarilo mestu úplne od projektu prestavby v réžii IPR ustúpiť, mohli by sa využiť eurofondy napr. na zatrolejovanie celej trasy 32. Iná možnosť je riešiť to sprístupnením stanice zo Sokolskej, to si tiež vyžaduje investície.
Reakcia na: Mike #186282:
Teoreticky by stačilo, ale vieme, aké sú meškania na 207 najmä poobede, preto by som do toho nešiel.
Reakcia na: tr3mp #186290:
Pokiaľ viem, tak áno (odpoveď na Trenčiansku).
Reakcia na: 810zssk #186279:
Podľa mňa by nestačilo, prestup pri voz. Hrob. pokladám za nezmysel.
Do petrzalky by som urcite netahal trolejbusy bez vystavby dalsieho mosta ,kde bude mat aj samostatny pruh.
Most SNP je nerealny.
Idealny by bol na to most Apollo no nakoniec je iba dvojprudovy /lacnejsi/ . Nezrealizovalo sa ani mimourovnove krizovanie s Gagarinovou + prepojenie na Ruzinovsku ul.


Petrzalka potrebuje hlavne elektricku po Starom moste s roznymi odboceniami v Petrzalke./Ovsiste ,Technopol.../
Reakcia na: Ámos #186305:
....cko plati o vsetkych ostatnych tratiach... Akurat Drotarska je kratka.
Reakcia na: Ike #186303:
Ved ja tam nic mimo suvisle zastavane uzemie nakreslene nemam.

Petrzlka podla mna tbusy potrebuje viac ako Dubravka/Lamac.
Reakcia na: VLK #186302:
Zatrolejovanie tych tras tam zakreslene nie je, je to len v popise ako uvaha a je na to prave ten dovod ze to je len myslienka do daaaaaalekej buducnosti.

Ano, chcem tahat trolejbus po nabrezi.
Reakcia na: tr3mp #186312:
Škoda, že tam nie je vizualizacia zo Sokolskej na Hl. st, taktiež riešenie preklenutia D2 pri Lamači, z týchto dôvodoch velmi nakladny projekt, zrejme nikdy realne nerealizovateľný v podmienkach Bratislavy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.