Sprístupnenie stanice zo Sokolskej pre CHDCOV aj MHD by malo byť základom akéhokoľvek riešenia (s IPR, alebo bez IPR). Sokolská je ideálna priebežná zastávka s prístupom na stanicu (nielen) zo západu.
Btw, neviete o nejake predajni DPB pri ktorej sa da v pohode zaparkovat? ? Lebo jedine co ma napadlo bola Oil Street, ale Eurovea garaz dnes bola dost husta...
To by bola veľmi pekná linka, aj z prevádzkového hľadiska dobrá, na Búdkovej by mohla mať aj adekvátne časy na vyrovnanie meškania.
Celkovo však vidím ako veľký problém napojenie trolejbusov na Hlavnú stanicu zo západného smeru, to sa týka nielen tejto 203+41, ale najmä zatrolejovanej 32. Mali by sa pripraviť alternatívne riešenia k čakaniu na IPR, resp. ak by sa podarilo mestu úplne od projektu prestavby v réžii IPR ustúpiť, mohli by sa využiť eurofondy napr. na zatrolejovanie celej trasy 32. Iná možnosť je riešiť to sprístupnením stanice zo Sokolskej, to si tiež vyžaduje investície.
Do petrzalky by som urcite netahal trolejbusy bez vystavby dalsieho mosta ,kde bude mat aj samostatny pruh.
Most SNP je nerealny.
Idealny by bol na to most Apollo no nakoniec je iba dvojprudovy /lacnejsi/ . Nezrealizovalo sa ani mimourovnove krizovanie s Gagarinovou + prepojenie na Ruzinovsku ul.
Petrzalka potrebuje hlavne elektricku po Starom moste s roznymi odboceniami v Petrzalke./Ovsiste ,Technopol.../
Zatrolejovanie tych tras tam zakreslene nie je, je to len v popise ako uvaha a je na to prave ten dovod ze to je len myslienka do daaaaaalekej buducnosti.
Škoda, že tam nie je vizualizacia zo Sokolskej na Hl. st, taktiež riešenie preklenutia D2 pri Lamači, z týchto dôvodoch velmi nakladny projekt, zrejme nikdy realne nerealizovateľný v podmienkach Bratislavy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Celkovo však vidím ako veľký problém napojenie trolejbusov na Hlavnú stanicu zo západného smeru, to sa týka nielen tejto 203+41, ale najmä zatrolejovanej 32. Mali by sa pripraviť alternatívne riešenia k čakaniu na IPR, resp. ak by sa podarilo mestu úplne od projektu prestavby v réžii IPR ustúpiť, mohli by sa využiť eurofondy napr. na zatrolejovanie celej trasy 32. Iná možnosť je riešiť to sprístupnením stanice zo Sokolskej, to si tiež vyžaduje investície.