Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #186296:
Z pohladu dlzky.

Na Drotarskej nie su nahodou stlpy uz pripravene? Pokial viem tak s tbusmi sa tam ratalo uz vela rokov dozadu.
Reakcia na: VLK #186295:
Som presvedceny ze riesenie pre Novy most by sa naslo. Kde presne vidis prekazku?

Zatrolejovanie Mytnej/Radlinskeho bolo uvazovane aj pre 31... s tym ze 39 by zrejme skoncila ako samostatna linka (alebo by sa zatrolejovala tiez).
Reakcia na: 810zssk #186294:
par nezmyslov je tam aj bez Googlu a som rad ze sa navrh trati neriadi sotousmi ?
Reakcia na: 810zssk #186276:
"relativne lacna trat " - na zaklade coho tak usudzujes? Budovanie trate od podlahy - projekt, po realizaciu vratane novych trakcnych stlpov. urcite by nebola lacna.
Reakcia na: 810zssk #186287:
ako chceš zatrolejovať Most SNP? taktiež zatrolejovanie Mýtnej nemá taký zmysel pre jednu linku (nakoľko 31, 39 a 59 ostanú autobusové, to je jasné)...
Reakcia na: 810zssk #186293:
Prave pozeram ze Google mi tu mapu dost rozbil a teraz je tam par nezmyslov 😕
Reakcia na: Ike #186291:
Ja som si kedysi nakreslil toto 🙂 http://goo.gl/maps/poVwV (pozor, ma to dve strany)
Reakcia na: 810zssk #186280:
ďakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #186287:
Presne toto chcem naznačiť.

1. V prvom rade by sme mali urobiť zoznam a-bus liniek podľa intervalu od najmenšieho po najväčší
2. Zo zoznamu vyhodiť tie linky, o ktorých sa predpokladá, že budú nahradené nosným systémom
3. Zatrolejovať trať nad linkou, ktorá je na prvom mieste.
4. Následne už nie je problém na túto trať postupne napájať ďalšie linky.

Priznám sa, že teraz neviem intervali jednotlivých liniek, ale mám také tušenie, že práve zatrolejovanie 83 by bodlo vhod. Potom linka do Lamača. Potom spojka s DD. A následne možno jednoduchými spojkami a výhybkami doplniť a nahradiť aj ostatné linky.

Aj keď áno, u nás je to sci-fi. DPB nevie spraviť ani jednu blbú výhybku na HLST.
Reakcia na: Mike #186289:
Nestavalo sa nezmyselné predĺženie Trenčianskej len kvôli tomu, že nič iné nebolo pripravené?

Inak trolejbusová trať po Košickej (v časti Mlynské nivy - Miletičova) tiež nie je v územnom pláne a predsa sa s ňou uvažuje. Takže to nie je protiargument trate do Dúbravky
Reakcia na: tr3mp #186285:
Dobrá otázka (tá posledná ? ). Do Dúbravky to nepôjde asi aj kvôli tomu, že to nie je v územnom pláne. A prečo sa neuvažuje do Lamača?
Tipujem že keď sa rozpočítali a rozdeľovali peniaze za "padlú" filiálku, tak pre mesto, ak si odpočítalo el. trať do Petržalky ostalo na tbus trate tak málo, že by to do Lamača nevyšlo. (a aj sám si myslím že robiť trať do Lamača bez obojsmernej Patrónky a trate na Brnenskej by nebolo práve ok...; aj keď namiesto predĺženia Trenčianskej k lidlu sa radšej mohla postaviť nejaká iná hovadina ? (napr. Nivy (Karadžičova) - Dostojevského rad - Pribinova (Eurovea ? )
Reakcia na: MatejBA #186283:
Ale ved trolejbusy do Petrzalky vobec nevylucuju elektricku do Petrzalky, to su samostatne veci 🙂 Faktom je ze prave v Petrzalke jazdia linky v najhustejsiom intervale.
Reakcia na: Mike #186282:
Trat do Dubravky by urcite mala zmysel v kombinacii s tratou k Technopolu a na Mytnej, teda kompletne zatrolejovanie 34 a 83 🙂
Reakcia na: tr3mp #186281:
Ako nevyhnutne sa nebranim 🙂
Reakcia na: Mike #186282:
Alebo. Lenže tu je riziko meškaní na Šancovej a prenášania na zvyšok linky, čo konečná na hl.st. dosť eliminuje. V oboch prípadoch by kvôli orientácii malo zmysel, ak by sa číslo linky menilo niekde na Drotárskej na spôsob 3/8.

Z Patrónky by mali trolejbusy zmysel aj do Lamača aj do Dúbravky. Aspoň by bola trať po Pražskej a Brnianskej lepšie využitá.

Inak nerozumiem tomu, prečo sa nedá trať hneď postaviť až do Lamača či do Dúbravky, nielen po Tesco. Či mesto nemá na väčšiu spoluúčasť?
Reakcia na: 810zssk #186276:
vyznamnejsie by bolo spojit DD s ostatnou sietou a dat aj Slavicie Udolie na trofle. A do petrzalky nech sa prioritne riesi elektricka 🙂
Reakcia na: tr3mp #186277:
Alebo potom už ako 64 na Jelačičovu (pokiaľ sa nevybuduje spojka na hlst) a bude to linka čo prekríži sama seba ?
#186278 810zssk: 12 minút medzi príchodom a odchodom znamená že z toho je 3-4 min na vyrovnanie meškania a 1-2? min. na prejazd z výstupišťa na nástupište.. Takže teoreticky by stačilo..

Btw: v úzmenom pláne je tbus trať na Drotárskej zakreslená... Takisto sa tam počíta s tbusmi do Lamača...
Aj keď zaujímavé je to, že dnes je z Patrónky tak ráno ako aj poobede približne rovnaká kapacita do Lamača aj Dúbravky, takže či by skôr nemalo zmysel ťahať tbus trať do Dúbravky ?
Reakcia na: 810zssk #186279:
Lenže taká 203 ako som uviedol by spojila Drotársku súčasne aj s centrom aj s hlavnou stanicou (a príslušnými prestupnými bodmi).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.