Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zdenko #18564:
Chlapce asi nechapes ze ta stranka nie je nasa. Je to konkurencia, je to nefunkcne a tak podobne. Ja sa na nu pozerat nebudem - dnes mam celkom pekny den.
Reakcia na: zdenko #18551:
chubovo, ale uz som rad, ze som naspat. Vsade dobre ...

BTW: fuj, ale je tu teplo 🙂 🙂
Reakcia na: Papyr #18565:
Z toho vyplyva, ze Amerika je najlepsia. 🙂
Reakcia na: Papyr #18557:
to je fajn, aspoň neni tak teplo (celý deň v prostriedkoch MHD v BP., keď je 40°, to je samovražda - vlastná skúsenosť jún´03)
Reakcia na: Igorko #18561:
Pardon, myslel som samozrejme Mostovú, nie Šafko.
I.
Reakcia na: COLOR #18559:
Hej, to som mal na mysli. Okrem toho by si Martin mal uvedomit, ze gradient bohatstva statov je od severozapadu k juhovychodu, proste pri porovnani DE a CZ bude CZ horsie, pri porovnani CZ a SK bude SK horsie, pri porovnani SK a UA bude UA horsie, pri porovnani UA a Moldavska (ani skratku neviem) bude Moldavsko horsie... a tak dalej az k Ulanbataru.

A CZ/SK je pritom z vyssie uvedenych ten najmensi rozdiel 🙂
Reakcia na: COLOR #18562:
Ja nemam nic proti vasej stranke, je nahodou vyborna. Odporucil mi ju PvvS, nech sa nanu pozriem, ze by som tam mal najst co potrebujem. Aj to mozno najdem, ked sa tam zaregistrujem, ale neviem ako sa to da. Nemas napad?
Reakcia na: m@rtin #18544:
Vieš, Martin, Tvoje ekonomické analýzy sú hodné tak IV. cenovej skupiny s výstrahou, kde sa zliezajú lopatári aby sa posťažovali na to, že majú menšie platy ako manažeri.
Mohol by si nám láskavo z Tvojej ctenej cisárskej výšky poskytnúť jednu radu? Kde máme podľa Teba tie peniaze zobrať???
Reakcia na: zdenko #18550:
Ma nestvi! Odkial si vycucal, ze tu blbu stranku robime my???!!! A dokaz ze je blba -> nevies tam ani najst registraciu 😉
Reakcia na: kocur #18543:
Ona už geniálna kombinácia výluky Šafka a výlukou na nábreží je hodná okamžitej výpovede bez odstupného.
I.
Reakcia na: Martin #18525:
Ale inak velmi standardna v Madarsku, Polsku a byvalom CCCP, kde sa Ikarus 280-T kupoval z dovodov unifikacnych a dost silne konkuroval Skodovackym vyrobkom.
Reakcia na: Papyr #18553:
nasranost napriklad na m@rtina...
Reakcia na: m@rtin #18542:
To čo počítaš?
1) Prečo porovnávaš cenu denného lístka v Ostrave a v Bratislave, spolu s tým priemerný plat v Prahe a Bratislave a ešte cenu desaťminútového lístka v BA a hodinového v Prahe?
MHD v Bratislave je síce veľmi drahá ale to rozhodne nie je jej hlavný problém. Tí, ktorí tvoria podstatu prepravných prúdov, aj tak totiž používajú predplatné cestovné lístky. Problémom MHD v Bratislave je jej podinvestovanosť na jednej strane a neuveriteľná schoponosť DPB vyhadzovať peniaze na pi..viny.
I.
Reakcia na: Majkl #18524:
S radostou tam s tebou pojdem, ale ja tie vylety robim v takych nenormalnych casoch, ako prelom septembra a oktobra a tak podobne 🙂
Reakcia na: zdenko #18555:

____________________________________________________Source: www.dpb.sk
Nieco tu pre vas mam. Neviem ci ste to uz citali. Je to vyrocna sprava DPB a. s. z roku 2001.

Citujem:
"DPB a.s. za rok 2001 dosiahol stratu vo výške 39 773 tis. Sk. Pôvodný plán predpokladal stratu 133 006 tis. Sk."

Najde sa tu aj toto:

"V priebehu roka sa podarilo prestavať 13 autobusov typu Karosa na pohon CNG (JA SA PYTAM: JE TO MALO, JE TO DOST?). Výrazne nižšie náklady boli aj v spotrebe pneumatík na MHD (9 541 tis. Sk). V roku 2001 sme používali pneumatiky dodávané výhercom verejnej obchodnej súťaže ARS Bandag. Taktiež vzrástli kilometrické priebehy pneumatík."

Dalej citujem:
"Mzdové prostriedky boli vyplatené v objeme 627 464 tis. Sk, čo vo vzťahu k plánu reprezentuje plnenie na 99,99%. Za rok 2001 dosiahol DPB a.s. priemernú mesačnú mzdu na zamestnanca 15 905 Sk. V porovnaní s minulým rokom je to nárast vo výške 1 121 Sk mesačne."

Dalej sa pise:
"Ako pozitívny môžeme charakterizovať tiež vývoj nadčasovej práce. Medziročne sa tento podiel znížil z 10,79 % na 10,10 %. V absolútnych číslach možno konštatovať zníženie nadčasovej práce o 66 826 hodín, z toho u vodičov MHD o 43 680 hodín"

Tak co na to poviete?
Kam sme to dobacovali s nasim DP?
Ale v kazdom pripade jeto aspon pre mna zaujimave.
Reakcia na: m@rtin #18542:

Ma to jeden hacik. Viacej cestujucich do nasej MHD minimalne v spicke nenatlacis. Takze akekolvek zlacnovanie s myslienkou zvysenia poctu cestujucich je nerealne. Lebo uz teraz su prostriedky MHD v spicke preplnene. V sedle by sa to este dalo, ale tam to nikoho nelaka, ani keby to bolo lacnejsie. Lebo staci si pozriet interier niektroych vozidiel...
Reakcia na: m@rtin #18542:
Nemusis nam furt pripominat, ze sme v prdeli. Vieme to i bez teba. Akurat v nas vyvolas depresiu a nasledne nasranost.
Reakcia na: Andy #18545:
No vidis, to idiotske radio, kde maju 10 pesniciek a podavaju vzdy super neaktualne info kde sa nachadzal radar a kolko budem cakat na hraniciach uz davno nepocuvam.
Reakcia na: Kami #18549:
No ahoj, Ako bolo v Bulharsku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.