Reakcia na: m@rtin #18071:
Nesúhlasím. To, že nemáš rád príkazy v MHD, ešte neznamená, že DPB tie nápisy odstráni. Nápisy "Neoznačený cestovný lístok je neplatný" a "Keď stojíte, držte sa" (v BA nie je "keď", ale "ak") má aj DPMP, a dokonca umiestňovať tieto nápisy je jeho povinnosť! Raz nejaký nový bus vyšiel do premávky a nemal nápisy, že neozančený CL je neplatný a DP dostal taký "zdrb", že doslova okamžite tie nápisy lepili. A nápis o držaní sa za jazdy je podľa mňa logickým bezpečnostným predpisom, kedy je dopravca povinný upozorniť cestujúceho na nebezpečenstvo úrazu v prípade, že sa nebude za jazdy držať. A napokon, ani jeden, ani druhý z tých príkazov nie je len tak vymysleným, ale sú riadne zakotvené v prepravnom poriadku jednotlivých DP.Re #18072 galiyosha: No vidíš, a ja som prednedávnom obdivoval neskutočnú rýchlosť bratislavských električiek a tak rýchlo ako sa v BA jazdí cez výhybky a do oblúkov mi doslova podlamovalo kolená a spôsobovalo dlhodobé poklesnutie sánky.... Ale vieš, keď človek dva roky jazdí električkou len v KE, ani sa sám sebe nečudujem...
galiyosha
to all: dve otazky:
1. nakolko je podla vas perspektivny rozvoj bratislavskych elektriciek pri rozchode 1000 mm? prechod na standardny rozchod by asi nikto nezaplatil; tie sucasne problemy elektriciek (caste vykolajovanie, nutnost extremne pomalej jazdy v zakrutach a cez vyhybky) je dosledok mizernych trati, vozov alebo samotneho rozchodu? ci tak pol na pol?
2. vie uz niekto, ako je to s planmi rekonstrukcie Stareho mosta po vybudovani Mostu Kosicka? nerata sa s elektrickou alebo aspon s dajakou formou kolajovej dopravy aspon tam? (to by bola krasa mat v Bratislave nieco ako HEV v Budapesti...)