tulenique:
mas pravdu, kedysi v 80-tych rokoch bolo hlasenie zastavok...a nielen v elektrickach, ale aj v autobusoch...este si na to celkom dobre pamatam, ta zvucka na konci kazdeho hlasenia sa mi strasne lubila :)) Vtedy to bolo zo zaznamu z kazety a bolo to ale dost poruchove, preto to asi skoncilo...ale bolo to fajn :))
Modernizovane K2 a T3 maju hlasice zastavok, ale myslim ze tie prve K2Sky co boli mali hlasice take ako su na T6A5 7947 az 7956, ktore funguju len na tlacitko "Hlasenie zastavok" a nedokazu spolupracovat ako periferia informacneho systemu...takze v tom je mensi problem. Uz si presne nepamatam ako je to s tymi poslednymi modernizaciami, ze aky je tam hlasic. Inak su to digitalne elektronicke hlasice... Len asi na tych T6A5kach sa budu musiet vymenit za take co dokazu spolupracovat s IS Buse...
No a neviem ako je to s tymi Ik415/435, lebo pokial si dobre pamatam tak nikde som ziadne reproduktory nevidel...
that's all co ma napadlo :))
Uuuuuf, davno sa nestalo aby od 13.00 az do teraz nebol ziaden prispevok, ale tak co uz...(alebo zlyhala dajaka technika?)
ale k veci
ad plyn: K tomu ze sa plynofikuju karosy sa ani vyjadrovat nebudem, xem aby zostalo toto forum bez nadavok.....ale ako je to s tymi novymi busmi co sa maju dodavat. Budu na plyn????
ad SOR s automatikou: no konecne.......preco az teraz???
ad vyhlasovanie: Budu casom vyhlasovat zastavky aj modernizovane elektricky K2S a T3S??? su na to vobec pripravene?
ako je to s vyhlasovanim zastavok v autobusoch? funguje to uz, alebo aspon dakedy bude?
zda sa mi ze som pocul ze SORy by to mali rozbehat....a co tak nove IKARUSY (412, ci nebodaj 415/435)?
ako to vlastne funguje je to digitalne, ci dajaky mangnetak, kt. je spustany palub.pocitacom v istom okamihu????
Neviem ci bluznim, alebo ci co, ale zda sa mi ze v takych rokoch 1986-1988 vyhlasovali zastavky niektore elektricky typu K2 a T3, ale mozno sa mi to len snivalo. ;-))
Transparenty: Povedzte, dokedy nebude fungovat spodny riadok bocnych transparentov na busoch??? To sa boja na Olejkarskej s tym cokolvek urobit, aby nahodou nepokazili aj ten horny riadok???
Spectre>>>Tak by si mohol dat niake info o SOR 0.5
Myslim technicke parametre a tak...Jak som pozeral nakres 1.5 /sci-fi/ ,dufam, ze to nebudu minusove hodnoty:-)
Neviem ,aky je stav na 49. Ja zase viem ,ze 51 byva vytazena v rannej spicke. Pre 41 je to uplne idealne vozidlo /podla mojich skusenisti/.
Tiez si myslim, ze 7.5-ky by sa hodili na niektore
linky...
Chcel by som sa všetkým ospravedlniť za to sprosté obvinenie D3ka z použitia nákresov. Doma som si to porovnal a zistil som, že som sa mýlil. Rovnako by som sa chcel ospravedlniť vtedy za ten telefonát o zablokovaní našej IPčky. Jednoducho to všade išlo len od nás nie. Ešte raz SORy za vše. Posielam Vám na mejla malý darček na uzmierenie. Jedná sa o můj vlastný nákres električky 47. Myslím, že je dosř verný - zdroj : Atlas tramvají - z fotiek z Teplic. Dúfam, že vám helfne.
apropo Kalifornan - ad 1) Vsimli ste si, ze ked zacinali s jednokolajkou, bol pri Iuvente stale akysi manik, ktory chodil s velkym klucom a dotahoval sroby na vyhybkách ?
a vsimli ste si, ze tam ten manik uz nie je ?
- ad 2) Vsimli ste si, ze kalifornan je uz pekne vydraty ? Som zvedavy, kedy sa tam neco vytne.
13sk --- tie busy v Trnave naozaj su Novoplany
tulenique --- tusim sa hovorilo, ze automatiku budu mat 3512-14
ja si myslim , ze sanosy 200 boli genialne tbusy , akurat viem , ze na ne nadavali dochodci, kedze do nich nastupovali zaujimavym sposobom
nevie nahodou niekto co su zac tie busy v trnave ( mhd , asi novoplan-y ) ??
tulenique: Konecne sa to niekto spytal. Naco rekonstruujeme stare vraky na plyn, ked nove autobusy na plyn nie su? Mne sa tak zda, ze za tym bude nieco ine ako ekologia. Kto vie, ake spagatiky niektori tahaju...
ad. vykolajenie - jedna sa o popis k fotke eliny 7906, ktora sa vykolajila vlani v auguste na Radlinskeho. (vid galeria, uz ju mozes aj jednoducho vyhladat)
ad vyhybky: co sa stala nejaka nehoda na kalifornane, ked sa tu o tom tolko pise.
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tulenique
ked tak pozeram stava sa zo mna taky maly Kukucin, aspon dlzka predosleho prispevku tomu nasvedcuje.
ak to niekomu velmi vadi tak sa mu nesmierne ospravedlnujem.....