Reakcia na: m@rtin #18071:
ak sa nemylim, spolocnost METRO, a. s. bola zalozena Mestom Bratislava na zabezpecenie vystavby metra, resp nosneho dopravneho systemu; kedze ludia v nej nemali co robit, ale papalasi nemohli zrusit svojim znamym funkcie, dostala do vienka pozemky od mesta a na starosti vystavbu Mostu Kosicka a, ak sa nemylim, aj rozvoj lokality byvalej rafinerie Apolloto all: dve otazky:
1. nakolko je podla vas perspektivny rozvoj bratislavskych elektriciek pri rozchode 1000 mm? prechod na standardny rozchod by asi nikto nezaplatil; tie sucasne problemy elektriciek (caste vykolajovanie, nutnost extremne pomalej jazdy v zakrutach a cez vyhybky) je dosledok mizernych trati, vozov alebo samotneho rozchodu? ci tak pol na pol?
2. vie uz niekto, ako je to s planmi rekonstrukcie Stareho mosta po vybudovani Mostu Kosicka? nerata sa s elektrickou alebo aspon s dajakou formou kolajovej dopravy aspon tam? (to by bola krasa mat v Bratislave nieco ako HEV v Budapesti...)
smejka
kedze nie som z BA, chcela by som sa opytat, ako to je ked: Cestujem na 30 minutovy listok z pasma 2 do pasma 1, V pasme 1 prestupim na iny autobus. Cas listka este stale trva. Plati tento listok aj na druhy autobus do ktoreho nastupim?
Dakujem
Smejka