Reakcia na: m@rtin #18071:
ak sa nemylim, spolocnost METRO, a. s. bola zalozena Mestom Bratislava na zabezpecenie vystavby metra, resp nosneho dopravneho systemu; kedze ludia v nej nemali co robit, ale papalasi nemohli zrusit svojim znamym funkcie, dostala do vienka pozemky od mesta a na starosti vystavbu Mostu Kosicka a, ak sa nemylim, aj rozvoj lokality byvalej rafinerie Apolloto all: dve otazky:
1. nakolko je podla vas perspektivny rozvoj bratislavskych elektriciek pri rozchode 1000 mm? prechod na standardny rozchod by asi nikto nezaplatil; tie sucasne problemy elektriciek (caste vykolajovanie, nutnost extremne pomalej jazdy v zakrutach a cez vyhybky) je dosledok mizernych trati, vozov alebo samotneho rozchodu? ci tak pol na pol?
2. vie uz niekto, ako je to s planmi rekonstrukcie Stareho mosta po vybudovani Mostu Kosicka? nerata sa s elektrickou alebo aspon s dajakou formou kolajovej dopravy aspon tam? (to by bola krasa mat v Bratislave nieco ako HEV v Budapesti...)
COLOR
Je v v nom pisane: "Stačí, ak na túto skutočnosť ostatní prepravovaní ľudia upozornia vodiča, ktorý po posúdení stavu môže dotyčnú osobu "odprevadiť" z dopravného prostriedku. Umožňuje mu to prepravný poriadok Dopravného podniku Bratislava (DPB).
Jedno z ustanovení tejto normy totiž jasne hovorí, že do vozidla nemá prístup alebo môže byť z neho vylúčená osoba, ktorá je pre mimoriadne znečistenie odevu alebo z iných dôvodov spolucestujúcim na ťarchu."
Mne to nieco pripomina. V poslednom vydani regionalnych novin Bratislavsko (nie to reklamne, ale to novinove) som totiz poslal do SMS fora asi takyto prispevok. Je velmi pekne, ze si to na TASR vsimli... Ja blbec som sa vtedy nepodpisal . Ale aspon o tom verejnost vie.