Reakcia na: Andrej (Anndy008) #18017:
Takto. Ja pracujem v centre, autom by mi to z bytu trvalo rovnoko, mozno aj dlhise. Dnes to trva tramvajou 10 minut. Ale to neratam cestu na zastavku a cestu zo zastavky, popripade cakanie. Cisty cas sa predlzi o nejake minuty, takze od brany k brane to trva ihned 20 az 25 minut. A s autom mi toto odpada. Zasa pribudne hladanie parkoviska, ale co kazde rano chodim, tak vzdy tu vidim volne miesta. Cez den je to uz plne, ale vtedy mi to moze byt jedno. Takze nech ratam akokolvek, autom to je rychlejsie, aj ked samotna trasa mozno trva dlhise, ale aj to je relativne - technika jazdy, zvolena trasa, zapcha a pod. Ked vsak idem do devinskej, tak rozdiel je uz obrovsky. Lebo za 1. musim prestupovat, cim stracam cas a za 2. linka 21 byva spravidla natrieskana. Za 3. To, co na nej premava vonkoncom nemozem povazovat za autobus. Mne osobne neprekaza, ze vozidlo nema klimatizaciu, nehlasi zastavky, popripade nema displej. Mne vadi to, ze je spinave, hlucne, preplnene, smradlave, meskajuce. To mi vadi! O hlaseni zastavok mozem iba snivat! Ked som v Brne isiel nizkopodlaznym trolejbusom, tak mi bolo do placu, lebo v Bratislave sa toto povazuje za luxus, t.j. inde je to bezne. Inde sa povazuje klimatizacia celeho vozidla tiez za beznu vec.
MHD je v Bratislave na upadku, uplnom upadku. Comu nasvedcuje aj odliv cestujucich na IGK. Ako sam namestnik Kolada povedal, je to kriticke a neunosne. Ma uplnu pravdu. Ale neunosne je pre cestujuceho aj cestovanie nasou MHD.
Hlavne za sudruhovia spievaju o trvalo udrzatelnom rozvoji... To, co sa robi je trvalo udrziavany utlm, nie rozvoj. Akakolvek zmena, ktora nastane, je vzdy len zhorsenie voci vychodzemu stavu. Priklad je linka 131... Zrataj si, kolko autobusov ti tam ide teraz, a kolko tam islo pred zavedenim linky 131. Po jej zavedeni sa zrusilo viacej spojov, ako sa zaviedlo, takze je to redukcia. Ale DPB to dokaze predniest ako pozitivum, co prinesie iba dobre vysledky. V urcitom smere je to aj pravda, z inehu uhlu pohladu nie. Alebo nedavan zmena elektriciek. Ja osobne s tym suhlasim, aj ked d3k0 na to pinda. Jedine, co mi prekaza je zrusenie 10 minutoveho intervali v case spicky. Aspon rano to mohlo ostat. Viem, ze z rovnakym poctom vozov, co sme mali pri 10 min intervale sa dal zvladnut aj 8 min interval. Aspon na vybranych linkach. Tak nevidim dovod, preco by sa v kratkom casovom obdobi, najma v rannej spicke, nemohol ten interval zahustit aspon na tych povodnych 10 minut. Potom by som nefrflal, ale takto doslo k znizeniu kapacity, ci chceme alebo nie. Napr. na Dubravskej radiale a Karloveskej tiez. Lebo vlaky ostali radene tak, ako boli, viac ako 2xT nepouzivame. Iba intraval sa znizil, takze je to znizenie prepravnej kapcity. Inde, napr. Ruzinov, sa to nahradilo tym, ze na linke 8 su uz klbove vozy. Ci to ale nagradilo povodnu kapacitu je uz vecou preratania, do coho sa pustat nebudem.
Turbo
Vymenoval si cca 20 vozov. Kolko percent z celkoveho poctu to je? A o Plynakoch mi nemusis nic hovorit - tie Krasnanske velmi dobre paznam. Vsetky su serble. Vcera som sa o tom mohol presvedcit, ked som isiel 3610. Motor mu za jazdy !!!! skapinal, vsetko hrkotalo, vzrgalo, podlaha sa na bokoch odlepovala, brzdy strasne piskali, o kureni hadam nemusim hovorit. Potom som este stretol vodica 3606 ako ma 3629 a povedal mi, ze jeho je odstaveny kvoli nejakej poruche. Pricom viem, ze on sa o svoj voz stara! Uz som ho neraz videl, ako zameta podlahu na konecnej...
Elektricky T3 po VP? Prosim. Ako dlho to vydrzi? Tyzden? Kolko vozov T3 mame mesacne po VP? A preco by som ja mal niest polovicnu vinu za to, ze nejake sproste spratky to cmaraju? Ja za to mozem? Ty si vazne myslis, ze keby som ich videl v akcii, tak by som im nic nepovedal??? Vies ako to robia? Idu na konecnu, tam cakaju, kym nepride elektricka, nastupia do zadneho vozu a ked su sami, tak vtedy vyberu fixky a cmaraju. Ked je tam niekto, napr. ja, tak si to nedovolia. Zbabelci smradlavi!
S tou 1701 je to bieda, aby vodic kupoval za svoje veci do autobusu DP...
Aby som dal jasnu odpoved, moj nazor je taky, ze je to biedne a ubohe. A nikomu to neprekaza.
m@rtin #17979:
Ja som to tu uz raz pisal, nemam zaujem pracovat v DPB. Alespon zatial nie. Ja sa s nikym jedovat nebudem... Uz som urobil dost, vysledok? Ziadny, alebo zanedbatelny. Ludia ma akurat nemaju radi, lebo pisem veci tak, ako sa naozaj maju. Neprikraslujem, neprivieram oci. Uz som uspesne dosiahol to, ze na Magistrate aj v DPB ma nemaju radi. Vsak ked si videl nasu MHD, tak chapes...
Spectre #17981:
Tak, tak... To, co povazujeme za pekny autobus, by inde oznacili za najvaci serbel a vypravili by ho maximalne na zalozak. A to comu hovorime "hyperexkluzivny autobus" je inde proste obycajne prevadzkove vozidlo...
Spectre ##17987:
Webkamery??? No comment....