Viete mi niekto povedat kde ma DPMB v podmienkach prepravy alebo inom takomto dokumente stanovene po akom case moze revizor zablokovat oznacovace cestovnych listkov?
Ved tak isto je to aj po ine roky... A keby si si pozrel pozorne cestovny poriadok 20+22, tak zistis, ze cez leto tam nie je ani jeden odchod linky 22...
xxx - 22 nepremava cez letne skolske prazdniny, takze preto nie je uvadzana, ktovie ci ju obnovia po prazdninach. S tymi elektrickami vecer tomu dali, zas sa povozi menej ludi MHD. No, co uz!
Poondiaty sedlaci hnusni juznokresovy!!! Za tyzden mi uz druhy vliezol do cesty! Vlecie sa to ledva 50 medzi madarskymi lazmi a strka sa do protismeru ako Schumacher a este sa cuduje preco mu flekujem na narazniku. Aby toho nebolo dost dalsi mi vliezol zo stopky. Ale jemu to odpustim lebo zrejme hladal cestu ako ja. Uff ale som bol nas...
Toz to som moc zvedavy ako sa BRKS a ZSSK dohodne na trasach. Neviem ake terno chce urobit s tymi troma 830-kami, oproti ZSSK. V spickovych hodinach je trat Lamac - Hlavna stanica uplne vybita, kedze je tam len jedna kolaj. Som moc zvedavy.
Turbo #17625: Pri údržbe aká sa električkovým tratiam venuje v Bratislave bude vždy električka najhlučnejším prostriedkom MHD. V princípe, ako správne uvádzaš treba zabrániť vzniku hluku na styku koleso-koľajnica. Ak tu vzniká najväčší hluk, potom má ideálne podmienky pre ďalšie šírenie do priestoru. Koľajnica totiž slúži ako akustický vlnovod a šíri tento hluk až do vzdialenosti asi 150 m na obidve strany (dopredu aj dozadu) od prechádzajúceho vozidla. Panely BKV slúžia navyše z akustického hľadiska ako ozvučnicové dosky. V praxi to potom vyzerá tak, akoby sa priestorom pohybovalo teleso s rozmerom cca 300 m, širiace hluk z neuveriteľne veľkej plochy.
Este zaciatkom tohto roku mal DPB v plane cez vikend zhustit interval na linke c. 93 zo sucasneho 12-minutoveho na 10-minutovy. Dovodom boli zvysene prepravne naroky (Tesco, Terno, Aupark, ...) a vela nevyuzitych vozov a vodicov z Petrzalke. Preco sa od tohto planu upustilo?
no aku ptakovinu nam zase vymysleli v DPMK. Nastup cez predne dvere na linke R do usstel. chcem upozornit ze tam na jeden spoj nastupi dav ludi taky ze duplak nestaci. Ma niektori DP na slovensku aspon kusok rozumu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fefe