stale neviem ako to myslis , vzkm nenarastu tym, ze sa zvysi/znizi chronometraz, vzkm zvysis/znizis tak ze pridas/zrusis niektore odchody na danej linke.
Sucasny stav
prekladovy interval 93/94 v sedle 6 minut
na Vazku chodi minimum ludi
12 minut s 93 na HS to je katastrofa
hodinova frekvencia : 10 spojov v useku Smolenicka - Zochova
navrhovany
iba 93 v sedle 7-8 ( z toho kazdy druhy spoj iba po Holicsku)
cize usetris daco zriedenim prekladoveho intervalu + nemusi ist kazdych 7,5 min. 93ka na Vysehradsku
hodinova frekvencia 8 spojov - cize realne fakt daco usetrim
a nemuselo by sa uberat na tej 34 a 44
nuž voľba primátora z "opačného politického pólu" očividne neznamená nič, nakoľko si hlupáci v tomto mesta zas zvolili prevažne stredopravé MsZ, takže máme tu bordel na pokračovanie. Ďurkovský sa nám beztrestne smeje z parlamentu pri lúštení krížoviek a jeho zberba tu pokračuje ďalej v devastácií mesta. ?
V tomto prípade konečné slovo magistrátu vyzerá takto:
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ zo dňa 13.4.2011:
Bod 6: Zefektívnenie MHD v Bratislave - opatrenia na zníženie prevádzkových nákladov MHD
Spoločné uznesenie k bodom 6 až 9:
"Komisia ... nebude rokovať o materiáloch Dopravného podniku Bratislava, a.s., pokiaľ nebude zvolená nová dozorná rada v súlade s uznesením MsZ."
(http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=700000&id_ktg=11006398&p1=11033113)
Takto vyzerá stanovisko mesta k návrhom na redukcie... Politikárčiť sa bude, aj keď mesto padne na hubu...
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
V Petržalke sa poponáhľali s vyraďovaním IK 435, resp. zrejme išli o nejaký pokyn "zhora". Asi sa stále predpokladá, žedojde aj tých posledných 20 kĺb sorov, alebo si chcú zabezpečiť, aby došlo...
Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...
pravda, L66 nemá na Petržalku vplyv. Ibaže nejaký voz z 2.DP čo sa ušetrí na L78 (už iba Ik435 môže byť), tak môže Jurák niečo z tých Ik435 poslať do Petržky ak má. Koniec koncov, Ik435 z Petržky s najväčšou pravdepodobnosťou uzavrú existenciu týchto vozidiel v BA za pár rokov ak sa podarí tender na CNG klbáky, ktoré by mohli brať Jurák a Trnávka + nejaké SORky 18 NB alebo MBCC by dostali na doplnenie stavu k CNG klbákom.
To čo je za chujovinu. Že L34 len v špičke? Keď má byť 1. odchod z Račka smer Dúbravka 14:31 a z Dúbravky 15:21 tak to je fakt atraktívna MHD. L44 (najvyužíanejší minibus) a L147 mali nechať bez zmeny. Zrušil by som L27. L35 a 151 neviem posúdiť.
Ale už si viem predstaviť ako pôjde L34 narvatá jak haring. A to najmä po 12-tej. To kde sa mám sťažovať na prepravcu, aby sa nerobili takéto hovadiny? Tak ma to nasrdilo jak nikdy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...