Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Arkuslogaritmus #166308:
Suhlasim so stavom 6612 a pridam aj 6614. Ten rapcavy zvuk, o nom velmi dobre viem a ano, opravili ho potom ako zacal byt trolejbus 5x hlucnejsi ako 6606. Doplnim, ze tie zvuky mala aj 6623 preto ju generalkovali vyse pol roka. 6636, 6617, 6634 ich maju tiez. Toto si neodpustim, ale 6637 mi pripomina stavom klbu ZiU 10 ?

6604 je starucka, no so 6607 si dovolim nesuhlasit, hrdza tam je, no i tak po poslednej odstavke ju dali do kopy. Niekto ju tu nazval buldozerom, no nezavisle od neho ma tento nazov napadol tiez, na zaciatku roka to tak naozaj bolo. V sucasnosti je menej pograffitovana (ba vobec) ako 6615.
Na najblizsiu varku si uz naozaj zasluzia GO 6629 a 6630, ktora bola dnes nejako podozrivo hlucna. 6604 by mali opravit ako Kosicku 1006 so zachovanim povodneho oblozenia. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71395&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=4004
Reakcia na: Sheep221 #166360:
Ty si asi nepochopil, o čom bola tá kritika. Po kom majú byť pomenované ulice, námestia a pod., keď nie po významných ľuďoch minulosti? Aj tak ich máme žalostne málo. Dnešní mladí sa aspoň dozvedia, kto bol kto, o čo sa zaslúžil, pokiaľ ich to vôbec zaujíma. Vidieť to následne pri maturitách, keď nevedia ani elementárne veci. V kritike išlo o úbohý pravopis, nie o to, po kom je objekt pomenovaný. Ale dosť o tomto, je to diskusné fórum o doprave.
Reakcia na: S499.1023 #166362:
Inak pises, ze si byval na POD TATRANSKEHO ? , tak nepoznal si takeho starsieho pana, krival na jednu nohu dost. Byval niekde tam v okoli. Uz asi nezije, ale tak pred 7-8 rokmi este zil. Mozno sa volal Jozef Janosik, ale nie je to iste. Kazdopadne mam jeho dost nekvalitnu fotku.
Reakcia na: dopravak123 #166359:
Ja som si robil srandu. Jask je tunel.
Reakcia na: S499.1023 #166358:
Nepovažujem sa za negramotného, ale ak ma Ty považuješ za negramotného, tak to je zas jedno mne. ?
Reakcia na: S499.1023 #166356:
Hej tieto veci som tiez nikdy nechapal no na slovensku je to bezna zalezitost v mnohych mestach. Tak isto mi vadi ze 3/4 ulic, namesti a dalsich oblasti je pomenovana po niekom, hlavne nasi "narodabudici" z 18. a 19. st. exceluju takmer v kazdom meste.
Reakcia na: S499.1023 #166351:
Tento rad nie je pomenovaný po nejakom Jaskovi, ale ide o "Jaskový rad". Tu sa stále v diskusii hovorí nesprávne Jaskov rad, čo zavádza. Ale čo je (sú) tie jasky, to fakt neviem ?
Reakcia na: 44 #166357:
Ak tebe nevadí, že si negramotný, tak mne je to jedno.
Reakcia na: S499.1023 #166351:
Igor Žeriavek musí byť vždy zaujímavý chytaním za slovíčka a grcaním mimo mísu.
Jaskový rad. Ukojený?
Reakcia na: Mike #166355:
Ja keď vidím názvy ulíc ako Sološnícka, Koprivnicová, Hlaváčikova, Jaskov Rad a podobne, tak ma ide vyvrátiť, rovnako ako keď niekto v národnom nadšení píše Slovenský jazyk, Slovenský jazyk a podobne.
V deststve ma fascinovala OFICIÁLNA smaltovaná tabuľa s názvom POD TATRANSKÉHO ULICA (neďaleko sme bývali, tam čo býva Kremienok), nápis v kine Praha BALKÓN V ĽAVO a podobné.
Reakcia na: S499.1023 #166351:
? ? Dobrý chyták ?
Reakcia na: 810zssk #166352:
A načo tam má byť to zábradlie na priechode, keď to je upokojená zóna už aj teraz?? To ako aby ovečky sa nestratili?
Parkovaniu áut na chodníku sa dá určite zabrániť estetickejším spôsobom ako bielo-červeným zábradlím.
Reakcia na: 810zssk #166352:
Ano, ano, este viac odsegregovat vsetko prostrednistvom nadherneho zabradli. A vobec, naco dopekla ma parametre vypadovky, ked uz dnes je podla Teba kvazi upokojena???
Reakcia na: tr3mp #166348:
Mas dojem ze tu zonu treba este upokojovat? Co by som spravil je pridanie zabradlia na kraj chodnika aby tam auta nemohli parkovat + opravil existujuce zabradlie.
Reakcia na: 44 #166340:
Mám otázku: Kto to bol ten Jaska či Jasko, čo je po ňom pomenovaný Jaskov rad?
Reakcia na: 44 #166340:
Pre mnohých je práve trasa Karvašova - Štefanovičova - Hlboká cesta - Prokopa Veľkého veľmi prirodzenou trasou. Nikto nikde netvrdí, že to má byť rekreačná trasa pre rodiny s deťmi, stále je tu aj čisto dopravná funkcia. Jednoducho, mali by byť obe, pričom finančne oveľa menej náročnejšia vychádza trasa cez Hlbokú cestu - prakticky všetko je vybudované a sú potrebné iba malé zásahy. Nevidím dôvod ich nezrealizovať, kým nebudú financie na trasu, ktorá si vyžaduje rozsiahlejšiu stavebnú činnosť, ako sú len obrubníky a maľovanie čiar.
Reakcia na: 44 #166345:
Ja som aj rodina s deťmi 🙂 A 30 minút nám to teda netrvá, teda neverím ? Naviac tlačenie do kopca je príjemnejšie, ako vynášanie bicyklov po schodoch na chodník nad Pražskou. A k tým schodom sa ako dostaneš? Po Pražskej? Predstavujem si podľa tvojej rady rodinu s deťmi 🙂

Na Hlbokej stretávam iných cyklistov pravidelne, je to využívaná trasa.

Cyklopriechod na Patrónke: Áno, to je dokonca možnosť, ktorá je v ÚP. Cesta okolo Westend Toweru je však priechodná už dnes, preto som ju spomínal. (Naviac má výhodu, že spája aj Dúbravku a Lamač s centrom pri jazde po Dúbravskej ceste).
Reakcia na: 810zssk #166347:
A čo tak dať zábradlie preč, na úkor jedného jazdného pruhu vybudovať cyklopruh a chodník a celú zónu upokojiť?
Reakcia na: tr3mp #166338:
A co tak tam dat zabradlie SPRAVNE? 🙂
Reakcia na: 44 #166340:
"Jaskov rad je dobry napad, ale kto ho zjedosmerni? Tam by bola cyklotrasa idealna, navyse lahko napojitelna na Pioniersku, kde sa cyklochodnik priam ziada! Nasledne sa z Pionierskej da cyklotrasa elegantne napojit cez Jarosovu na Bajkalsku, kde sa cyklochodnik da tiez krasne viest a napojit ho na Trenciansku. A hned mame celkom peknu trasu!"

A tu sa dostávame k tomu, čo Ivan alebo intony písali, treba veľa budovať. Zatiaľ čo v navrhovaných riešeniach treba len kde-tu spraviť bezberiérový priechod a vymaľovať čiary... a s minimom peňazí je niečo hotové. Možno toto riešenie neuspokojí masy, ale môže pár desiatok cyklistov na tieto trasy pritiahnť, čím vyrazí podaktorým pochybovačom (prevažne v zelených uniformách) argumenty o nevyužívaní cyklochodníkov. Niekde predsa začať treba, a lepšie v malom ako vybudovať cyklodiaľnice ktoré budú využívané 2 dni v týždni.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.