Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #165808:
Pochop ze su relacie kde sa zvysene pohybuju osoby, ktorym sa tazsie hybe (seniori, chori a podobne) a tam priame linky samozrejme zmysel maju. Dokonca by som na 22 mozno dal aj primestske vozy v sedle (z L29)
Reakcia na: Ruslan #165809:
som zvedavý či aj zverejnia totožnosť tých mužov, resp. aspoň, že čo to bolo zač. V poslednom čase totiž médiá akosi nezverejňujú o koho ide, keď napr. 14-ročné decko utýralo psa surovo, pričom už v 13r. spáchal krádež vlámaním a dobre vieme kto má takéto "podarené" decká, len to médiá už nezverejňujú akosi poslednou dobou. ?
Reakcia na: 810zssk #165801:
tak potom načo je nám dnes L22 až k NOÚ, keď L211 ako náhrada za L22 by už vozila vzduch?! Toľko aspoň teda vypovedá tvoja logika. Zrazu by teda ľudia pri t-bus linke k NOÚ prestali z DNV a Dúbravky cestovať tam či čo? ?

Re #165805 Ike: božínku, aby si sa nedosral! A cestuje s L22 celá Dúbravka a DNV, je to jediná linka, ktorá chodí na Patrónku a chudáci DNVešťania a Dúbravčania sú odkázaní iba na L22, nič iné nechodí. L34+83 v i=4/7-8/5//12 je iba moja fantázia či čo? A L21 na Patrónku? V dnešnom stave má L22 zmysel, ale akonáhle sa vybuduje trať Vojenská Nemocnica - Patrónka a bude premávať L211 a 212 tak L22 tak maximálne viesť po Patrónku alebo Tesco Lamač, ďalej nie! Ten trolejbus od Patrónky na Kramáre má byť využitý a nie paralelne s ním viesť autobus!

Re #165806 Ike: ty si kus vtáka! Siahne sa na linku kde je interval v najlepšom 12min a ty ideš vzťahovať svoje debilné filozofie na nosnú linku ? si porovnaj koľko ľudí by po skrátení L22 prestupovalo na Patrónke na t-bus z L21/34/83 a koľko ľudí by po tvojom sprostom zásahu do L95 muselo denne prestupovať do L50! za 1. dnes keďže nie je prestup na hrane na Patrónke smerom na Kramáre a NOÚ keďže chýba trať, ktorú som spomínal vyššie L22 zmysel má a za 2. akonáhle bude možný prestup na hrane na Patrónke na L212 a prípadne aj L211, tak L22 stráca zmysel aby premávala až na Kramáre! Trolejbusová trať sa nemá budovať pre srandu šotoušov ako ty, ale aby to malo zmysel (viď. vyhodenie peňazí na trať na Dlhé diely). Dnes jazdí L212 na Patrónku poloprázdna a od Vojenskej tým tiež nechodí moc ľudí. Obojsmerná trasa L212 cez Patrónku by iba prospela a myslím, že sa spomínalo neraz aj to, že L22 premáva tak ako premáva práve preto, že neexistuje druhá stopa pre trolejbusy, takže L22 k NOÚ je dočasné riešenie.
Reakcia na: no.ev.di. #165798:
tak ti to dám polopatisticky http://www.iihf.com/channels-11/iihf-world-championship-wc11/schedule.html
Mon, May 9 12:15 E Bratislava Slovakia vs. 3D

stačí? 😉
Reakcia na: no.ev.di. #165799:
mimochodom, ty nenavrhuješ skrátiť 22 na Patrónku, ale do Dubravky ? skráť si 95ku po Aupark...
Reakcia na: no.ev.di. #165797:
22 využívajú Novovešťania a Dúbravčania na spojenie s Tesco Lamač a s Patrónkou,

taktiež slúži na spojenie DNV a Dúbravky s Kramármi (starí aj mladí ľudia k lekárom).

Re #165799 odborniknatepluvodu: nič také netvrdím, ale šokuje ma, že to hovoríš práve ty 🙂 ja proti prestupu nič nemám, len ti vravím, že na zrušenie budú a sú aj iné linky ako L22.

Re #165798 dunčík: v pondelok o 12.15 sa hrá osemfinále, menovite Slovensko - ČR/FIN ?
Reakcia na: no.ev.di. #165797:
Ja som tiež proti skracovaniu L22 , pretoze je to NP linka. (aj ked len SORy BN 10ajpol ). Na 1 prestupe nevidim nic zle, no 211 by asi NP nebola.
Reakcia na: no.ev.di. #165798:
To je iné, ako keď hrajú napr. Francúzsko - Bielorusko. Na také zápasy veľa ľudí nechodí.
O 12.15 hod. v pondelok hrajú Slováci, takže si myslím, že návštevnosť bude vysoká a posilnenie by sa zišlo.
Reakcia na: no.ev.di. #165799:
Vsak 37 premava az do mesta 😃
Reakcia na: no.ev.di. #165799:
Super, zavedme si vzduchvoziacu linku, lebo to je trolejbus.
Reakcia na: Ike #165787:
dokedy chceš inak trepať do kopcovitého terénu na Kramáre L22 mi ešte povedz ty odborník "odvšadiaľ-všade". Nevieš pochopiť, že tá t-bus trať Vojenská nemocnica - Patrónka má zabezpečiť to, že sa bude dať prestúpiť na Patrónke v smere na Kramáre? Tým pádom okrem L212 sa zavedie aj celotýždňová premávka L211 a využije sa trolejbusová trať.
Cesty ako Dúbravka - NOÚ (34/83+211) a DNV - NOÚ (21+211) sa budú dať vykonať na jeden prestup. Prestúpiť do cieľa cesty po 15-20min cesty nie je tragédia, ale v prestupnom systéme úplne normálna vec! Snáď niesi tak naivný, že ešte čakáš, že L37 a 53 budú v tejto trase premávať až do mesta úplne?! ?
Reakcia na: Ruslan #165785:
nie je dôvod na posilňovanie "H" liniek! o 12:15 sa hrajú iba barážové zápasy. Keď si pozeral včera ako ja zápas Bielorusko vs. Francúzsko, tak návštevnosť týchto zápasov sa pohybuje do 1000 ľudí.

Re #165786 kecho: už by ste mohli vedieť za tie roky čo sa hrajú MS, že o 12:15 sa hrajú barážové zápasy, ktoré hrajú posledné tímy. T.j. Slovinsko, Bielorusko a čaká sa na jedného z dvojice Lotyšsko/Dánsko (vzhľadom na výkon si zaslúžia výhru Lotyši) a otvorená je dvojka Rakúsko/Nórsko.
Reakcia na: Ike #165787:
a to už prečo? celá DNV cestuje na Kramáre a k NOÚ?! Prestup L21+211/212 by akože nebolo možné uskutočniť? Či prestupnú tarifu máme na srandu králikov?
Reakcia na: Mike #165794:
A ad. H4: Ja som ju tiez zazil narvatu, cize by som tomu celkom veril. Druha vec je kolko ludi nou ide len preto ze ide 3 minuty pred 4kou 🙂
Reakcia na: Mike #165794:
Co ti poviem.. zly zakon 🙂
Reakcia na: Ike #165793:
Ja som rad že nosná električková doprava má konečne adekvátne využitie... lebo čo ja vidím H4 či o 14tej 15tej 16tej aj okolo orindž areny vzdy tam ide tolko ludi ze by bohate stacila sorka B9.5...

Re #165792: 810zssk: No teoreticky by to šlo... napr v Brne majú záložné iba busy a busový Zv hradí komplet električkový spoj.. (už druhá vec je že v prípade takej L8 stojí asi na 66% el. zastávok (alebo v ich blízkosti). ?
Aj v Ba sa to občas robí ale fakt iba v nevyhnutných prípadoch. .. teda že bus ide po koľajách v CMO...
Je pravda že čiastočne je to aj pre tie paragrafy to sa nedá, nikdy sa to tak nerobilo atď... ale na druhej strane ak by sa nemali porušiť platný zákon a vyhláška, ten autobus môže ísť po koľajách iba v určitých trasách...
Reakcia na: Mike #165791:
Skôr mám pocit, že chýba flexibilita 🙂 na jednej strane sa míňajú vzkm, na druhej sú fanúšikovia natlačený v MHD 🙂
Ja osobne idem na zápas MHD až v nedeľu, takže potom budem objektívne hodnotiť, ale tá flexibilita je veľmi zlá aj pri bežnej premávke 🙂
Reakcia na: Mike #165791:
Why not?

Ale inak vtipne je ked sa ludia narvu do H4 a o tri minuty ide poloprazdna 4.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.