Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #165173:
tak dajme tomu, že by niekto dobre informovaný a spriaznený, všetko si začne vybavovať v predstihu no potom keď prevezme prevádzku, ukáže sa jeho "vieryhodnosť", či ani takýto scenár nie je na Slovensku možný?
Reakcia na: ufo #165179:
Ten dvor má možno pol percenta obyvateľov miest (btw. obyvatelia zóny, do ktorej sa platí CG majú 90 % zľavu). Cestovné je odstupňované tak, že najdrahšie sú úseky v centre - v zónach mimo centier je podstatne lacnejšie. Aj vlaky, aj autobusy jazdia vyťažené a táto cenová politika odráža dopyt v rámci možnosti ponuky (cestovné je do 9:30 ráno drahšie asi o 25 % napr.). Na diaľkových cestách taktiež záleží na čase, kedy a či si rezervuješ lístok - podobne ako s aerolinkami sa vie cena značne líšiť mesiac či deň pred cestou. Skutočne by som povedal, že to vyjde +/- na rovnako, záleží ako veľmi auto potrebuješ, ale pokiaľ ťa nepomáha živiť, tak to je vo väčších mestách veľký a drahý luxus.
Reakcia na: Sommelier #165177:
Tak pokiaľ viem, doma na dvore to neplatíš a tiež nie všade, keď ideš niekde na výlet.
Reakcia na: S499.1023 #165168:
Myslím, že sme sa nakoniec aj tak pochopili ?
Reakcia na: ufo #165176:
pôjde možno lacnejšie, ale jednak dlhší čas a druhak s nákladmi na parkovanie či congestion charge (£10 denne) je razom na tom istom, ak nie horšie.
Reakcia na: S499.1023 #165172:
Až na tie ceny. Veľmi dobre si tam človek rozmyslí, či pôjde vlakom alebo podstatne lacnejšie sám v aute.
Reakcia na: AAA #165153:
Dôvod?
Reakcia na: AAA #165149:
Upresnenie: Delenie ZSSK na tri firmy znie zaujímavo úchylne ? .
Reakcia na: no.ev.di. #165147:
Na prevádzkovanie železničnej dopravy nie je živnostenský list ale licencia a bezpečnostné osvedčenie a to sa skutočne nevybavuje 3 dni.
Reakcia na: Ivan3 #165141:
Jsi evidentně v životě v UK nebyl a informace čerpáš z odborového tisku. Osobní doprava v UK dnes funguje ŘÁDOVĚ líp, než za dob BR.
Reakcia na: Ivan3 #165141:
A kde je dôvod aby sa privatizovalo tak ako to robila Thatcher ? Či bolševicky prirovnávaš privatizácia = fuj ? ?
Reakcia na: S499.1023 #165165:
s tým ja plne súhlasím, ale nepríde mi logické predávať infraštruktúru mávnutím ruky... obzvlášť nie v slovenských podmienkach
Reakcia na: 810zssk #165133:
No zavádzali by sa aj preto, aby sa perspektívne mohla kontrola vo vlaku zrušiť. Okrem toho sa vlakom dá poľahky cestovať zadarmo, najmä ak je plný a nie je vôbec zložité vystriehnuť opačný koniec čo najďalej od sprievodcu (a keď na teba niekde ďaleko za Trnavou dôjde tak stačí povedať, že si nastúpil na poslednej zastávke a ušetril si aj s prirážkou (ktorej plateniu sa dá tiež vyhnúť)). Podobne sa dá kúpiť lístok na dve stanice, nechať sa skontrolovať, sprievodca si ma zapamätá, ale nie už stanicu do ktorej mám kúpený lístok a ďalších x sa odveziem zadarmo. To len na margo tej sakramentsky efektívnej, ale kedykoľvek deravej kontroly sprievodcom. Okrem toho som písal aj o JCL - len čiarový kód bude zrejme nachylnejší na poškodenie a jeho čítanie nie tak jednoznačné, takže by som skôr bol za cestovné lístky s magnetickým prúžkom.
A opäť - EmTest je jediný systém ? A aj keby bol, nezlepší sa ? Len kvôli tomu, že sa v našich končinách používa to, čo sa používa nebudem tvrdiť, že bezkontaktná technológia je pomalšia predsa. V mnohých mestách niekoľkonásobne väčších ako naša najväčšia či okolité dediny fungujú celoplošné systémy, pri ktorých je takmer nemožné dostať sa do či z akéhokoľvek dopravného prostriedku bez preukázania zaplateného cestovného a to pritom s kontrolórmi prichádzaš do styku len pri nepravidelných kontrolách. A môžem ti rovnako napísať, že sa príď do týchto miest pozrieť, ako rýchlo sa vie len cez predné dvere do autobusu na karty nastupovať - a sú to práve (náležito drahšie) JCL, ktorých kontrola trvá niekoľkonásobne dlhšie.
Reakcia na: Solider #165138:
TRATE si nebude deliť nikto, maximálne tak prevádzku na tratiach.
Reakcia na: 810zssk #165137:
Čím by dosiahol to, že vyvolení by mohli dumpingovať ceny v neprospech tých, ktorí by to isté odjazdili s menšou dotáciou alebo bez nej.
Reakcia na: 810zssk #165132:
Takže oddelenie Marfy, Calatori a Reţea je podľa teba neefektívna blbosť, ale výroba troch Minizločineckých spoločností s územne obmedzenou pôsobnosťou je úžasný ťah?
Reakcia na: Ike #165128:
Efektívne hospodáriaci štátny podnik je absolútnou výnimkou.
Reakcia na: 810zssk #165126:
A RegioJet by paltil v púrípade tvojho unitárneho dopravcoprevádzkovateľa svojmu konkurentovi a to bylo úplne OK. Ja ti niekedy vysvetlím osobne, prečo to tak nemôže byť, tu sa mi nechce písať siahodlhé traktáty.
Reakcia na: S499.1023 #165160:
Ty si napisal "nie, nie je", ja "ano, je".

Ked to nefunguje v AT, DE, nebude ani tu. To ci je tam medzisubjekt je jedno.
Reakcia na: Solider #165124:
Áno, tak ako DB Regio, DB Fernverkehr, DB Nostalgie a ďalší platia DB Netze.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.