to si trafil. Je to otázka času, ktorý je vymedzený opravou ementálovej vozovky po Sološníckou, kde sme s L135 jazdili všetky jazdy v protismere, lebo na pravej strane cesty by sme sa rozbili na šrot.
možno zodpovedný človek bol na dovolenke/PN a akurát tri dni pred zmenou prišiel do práce a hneď to spravil ? ale už niekoľkokrát bolo spomínané, že DPB tradične neplní povinnosť "15 dní vopred" a nikto mu žiadnu pokutu nedal... ozaj, keby DPB vzali licenciu, mohli by sme založiť DPhmB, ten by od DPB kúpil vozy a majetok za 1 euro a nebolo by treba splácať dlhy?
mimochodom, dnes som videl označník L16 na Floriánskom nám. pred DÚ - to je nejaká ešte neoznámená zmena poslednej zmeny?
Zákon 168/1996 Z.z. o cestnej doprave:
§ 8
Osobitné povinnosti dopravcu
(1) Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu
(§ 4) povinný:
i) informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení
autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene
cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách
na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo
verejnom záujme, a to najmenej 15 DNÍ VOPRED, ak
ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak
informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie,
§ 33
Opatrenia na nápravu
Orgán odborného dozoru môže zastaviť a zrušiť
prepravu a dať podnet na odňatie dopravnej licencie
alebo povolenia podľa osobitného predpisu, ak zistí,
že:
b) dopravca závažným spôsobom alebo OPAKOVANE porušil
svoje povinnosti dopravcu
§ 35
Pokuty
Správny orgán uloží pokutu do 200 000 Sk
b) dopravcovi, ktorý poruší všeobecné povinnosti dopravcu
(§ 4) alebo osobitné povinnosti dopravcu (§ ,
Záver: Keby dostali zopár pokút, tak by sa možno naučili ako sa má informovať...
Zaujala ma najmä tá prvá veta. Nenapíšu, že z dôvodu šetrenia financií, ale z dôvodu lepšej dopravnej dostupnosti Dlhých dielov z Tescom Lamač... V čase keď to Dlhé diely nemali okrem Billy žiaden obchod to nespravili, a teraz keď tu sú 4 možnosti kde nakúpiť to zrazu zavedú. Na tom im snáď nikto neskočí. ? ?
V minulosti sa hovorilo aj o prepojení električky z Dúbravky a potiahnutí jej dráhy až do Devínskej Novej Vsi. Tejto idey sa M. Klégr nebráni, Penta zabezpečí potrebnú infraštruktúru na svojom území. Mesto však musí predtým potiahnuť električkovú dráhu z Dúbravky.
Môj názor je, že nakoniec žiadna električka Dúbravka-Bory nebude
GO sa nerovna modernizacii, GO sa da vykonat aj bez modernizacie (povodne materialy, povodne technologie). Dopravca predlzi zivotnost vozidla, zvysi spolahlivost, znizi naklady na udrzbu a usetri na nakupe noveho vozidla.
Ceny najdes najjednoduchsie cez verejne obstaravanie.
Povodne: presne si nepamätám, ale začiatkom 50-tych rokov bola jedna, potom v roku 1965, keď sa pod Bratislavou na dvoch miestach pretrhla hrádza (Patince, Čičov). Potom bolo pár malých záplav (pre zainteresovaných asi dosť zásadných). Posledná veľká voda bola v roku 2002, stav Dunaja vyše 10 metrov. Ak to takto stačí ...
dobre, tak teda za klbáky na L50 sa nepostavil nikto, pár ľudí povedalo, že Solarisy by tam boli lepšie, ale väčšina povedala, že takto kratší interval a 12m autobusy by bol lepší stav. Ja by som navrhol na L50 prejsť za stavu, že by na nej jazdili Solarisy do intervalu 8/10/6-7//12 = kapacita 675/540/810//450, pričom dnes je kapacita 560/560/700//420. Takto by to mohlo byť? Za tohoto stavu by ale Solarisy mohli jazdiť iba na L50 a 133, mimo špičky na L70 a cez víkendy na L88 a 96.
Teda aby ma niekto nechytal za slovíčka, slovným spojením vlastní magistrát, som mal na mysli, že tie dráhy vlastní mesto, ktorého výkonné činnosti vykonávajú zamestnanci magistrátu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Ceny najdes najjednoduchsie cez verejne obstaravanie.